7/10/09

Το Countdown συνεχίζεται: μερικές μέρες μόνο


Εντάξει, ξέρτε τι πιστεύω εγώ. Ξέρετε τι πιστεύετε κι εσείς, τι πιστεύουν όμως οι συμπολίτες μας? Σχόλια σε φόρουμ για τον Παπακαλιάτη, και ορκίζομαι ότι δεν έχω βγάλει κανένα από το μυαλό μου.

"Ειναι Νέος είναι Ωραίος ...και πάνω απ ολα ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΟΣ"

"α!κοριτσια!
τον εχω δει στην Αριστοτελους με γυαλια και με μια αστα να πανε κοπελια."

"ax gliko mou papakaliataki ela na kanoume agalitses 2 aiwnes mono"

"αχ καλε παπακαλιατη αχ καλε παπακαλιατη το καλτσον μου και η γοβα ειναι πολυ φευγατη!"

"tha ithela ena email toy papakaliath gia na epikoinwnisw gia ena kalo senario tainias tou eidous poy kanei kai aytos........... "

"Ειμαι απο τη Γερμανια και εχω δυο χρονια στην ελλαδα. Η προτη σειρα του παπακαλιατη που ειδα ιταν το κλεισε τα ματια, και μου αρεσε παρα πολυ. Αλλα, δυο μερες μονο, ήταν γεια μενα μια από τις ανεβασμένες σε στάνταρ καλλιτεχνικού αποτελέσματος σειρα που εχει κανει ποτε.."

"den vrisko tipota to idietero stin prosopikotita tou papakaliati.einai enas sinifismenos psilomitis me aristes spoudes. "

"Κι εγώ όταν το είχα δει, είχα συγκινηθεί απίστευτα! Μια από τις καλύτερες δραματικές σειρές ever. Ας ελπίσουμε του χρόνου να επανέλθει δυναμικά ο Χριστόφορος!! smilies/grin.gif"

"ΤΟΝ ΠΑΠΑΚΑΛΙΑΤΗ....ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΟΥΚΛΟΣ ΑΠΟ ΠΟΤΕ? ΚΑΙ ΤΟ ΣΙΡΙΑΛ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ! ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ, ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ, ΗΘΟΠΟΙΪΑ....ΑΛΛΑ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥ-ΚΛΟΣ!"

"Ο ΠΑΠΑΚΑΛΙΑΤΗΣ ΕΧΕΙ ΦΥΣΙΚΗ ΟΜΟΡΦΙΑ! ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΦΤΙΑΞΙΜΟ..."

"Ελάτε ρε παιδιά, θα ασχολούμαστε με τον Παπακαλιάτη;; Ο άνθρωπος κάνει τις σειρές του μόνο και μόνο για να γ@μ@ει. "

και μην ξεχνάτε! Δευτέρα 12 Οκτωβρίου, 21:50, live blogging στο Α, μπα?

10 σχόλια:

Moi aussi είπε...

Ναι ρε, το παλουκάρι έχει ΟΠΑΔΟΥΣ!
(Ραντεβού τη Δευτέρα, μην ξεχνιόμαστε)

Tanila είπε...

Tελικά αυτόν τον είχε πάρει ο Λαζόπουλος;

KnottyCat είπε...

Χτες το βράδυ κάθησα να δω Θέμο και μόλις βγήκε ο Ντόριαν Χριστόφορος Γκρέυ αποκοιμήθηκα, τι βαλεριάνα και μαλακίες

gsus είπε...

Liveblogging και στο α, μπα; θα τρελαθούμε εκείνο το βράδυ

Α, μπα? είπε...

θα κάνεις κι εσύ?

gsus είπε...

o intvduals anakoinwse live blogging, egw mono twitter

Α, μπα? είπε...

ναι, του το είχα προτείνει κι όλας, χαμός θα γίνει

another george blog είπε...

Θα ήθελα να πω κάτι αλλά δεν θα το πω!

Naf είπε...

ποτε θα ερθει η Δευτερα???
θα ριξουμε όλους τους σέρβερς!!

Ανώνυμος είπε...

E E E E Erxetai!
Erxetai!!!
(eisagwgh apo to omonymo asma tou Pantazh..)