31/10/09

Don't believe the hype

Πλήρης  στοίχιση
Η σειρά που *σχεδίασε* η Kate Moss για το Top Shop πάει καλά, τόσο καλά που ένα από τα ρούχα ξεπούλησε.

Δεν τους καταλαβαίνω τους ανθρώπους. Γιατί να ξεπουλήσει ένα κιμονό αμφίβολης ποιότητας, που μπορείς να το αγοράσεις σε εκατομμύρια μαγαζιά Κινέζων για ένα κλάσμα της τιμής? Επειδή το έχει *σχεδιάσει* η Kate Moss?

Σε γενικές γραμμές όλα αυτά τα μαγαζιά τύπου Top Shop, H&M, Zara και λοιπά έχουν την εκτίμησή μου γιατί είναι ότι πιο κοντινό έχουμε στον κομμουνισμό αυτή τη στιγμη: φτηνές "στολές"για όλους, χαμηλές τιμές, σύγχρονο design. Τέλεια. Αυτό που δε μου αρέσει είναι όταν παριστάνουν ότι πρόκειται να σου προσφέρουν exclusive υπηρεσίες, μόδα για VIP , πληρώνοντας σελεμπριτις να δωσουν το ονομά τους στα ίδια ρούχα που πουλάν συνήθως και μάλιστα σελέμπριτις που δεν έχουν καν σχέση με το σχέδιο, όπως Kate Moss. Γιατι η εμπειρία της σχετικά με τις πιτζάμες είναι πιο σημαντική από τη δική μου? Επειδή έχει φορέσει περισσότερες από μένα? Ναι, αλλά εγώ επειδή έχω λίγα λεφτά, τις διαλέγω με περισσότερη περίσκεψη.

Και εντάξει αυτό που κάνουν τα μαγαζιά, αυτή είναι η δουλειά τους, να πουλάνε ψευδαισθήσεις. Αυτό που δεν αντέχω είναι τους φτωχούς που συρρέουν στα μαγαζιά στις πρεμιέρες τέτοιων συλλογών που νομίζουν ότι με τα λεφτουδάκια τους θα ακουμπήσουν λίγο από την αύρα της Kate Moss. Ή θα φορέσουν παπούτσια περιωπής. Στους φτωχούς βάζω και τον εαυτο μου φυσικά, οι φτωχοί είναι όλοι αυτοί που δεν έχουν προσβαση στα χειροποίητα παπούτσια, στα μονογραμμένα εσώρουχα, στα αιγυπτιακά σεντόνια, που έχουμε λεφτά ίσα ίσα για να αγοράζουμε περιοδικά που μας πληροφορούν για την ύπαρξη τέτοιων προϊόντων, παίρνοντας και τα ψιλά μας μέσω της αγοράς του περιοδικού, ανεβάζοντας κι άλλο τις τιμές τέτοιων προϊοντων. Η αλήθεια είναι ότι τα "καλά" ρούχα και παπούτσια είναι πάρα πολύ ακριβά γιατί παράγονται από ακριβότερα υλικά με ακριβότερες μεθόδους. Ο άλλος λόγος είναι ότι αυτοί που δεν έχουν τα λεφτά να τα αγοράσουν πιστεύουν ότι είναι καλύτερα απ'ό,τι είναι στην πραγματικότητα.

Για να φοράς πραγματικά ωραία ρούχα, πρέπει να έχεις λεφτά εφοπλιστή. Αυτή είναι η αλήθεια. Για όλους τους άλλους η λύση είναι το καλό κούρεμα και το ωραίο σώμα. Αλλιώς τα φτηνοπράγματα που φοράμε φαίνονται ακόμα χειρότερα. Don't believe the hype. Όσο γίνεται τουλάχιστον.


26 σχόλια:

bourboulithres είπε...

I hear ya!
Όπως ακριβως τα λες!
Και αυτό με το σώμα (το τελευταιο) so true!
Εμπειρική άποψη!
χαχαχα!
Τα H&M είναι τα αγαπημένα μου!
Cheap and chic rules!
xaxa!
(Δεν είναι και άρωμα αυτό, Moschino?)

Ανώνυμος είπε...

Αντιγραφω απο ενα υπεροχο βιβλιο, το the thrift book της india knight, κανεις δε θα μπορουσε να το πει καλυτερα… How do we think it became possible for a new dress to cost 6 pounds? if the finished garment, including the store’s mark-up, cost 6pounds , what do we think the person who made it was paid. What kind of conditions do we imagine they were working under? And how old do we think they were?(…)Wearing these clothes is basically saying, “yeah, I know, a broken, desperate eight-year-old girl who’s paid 20 pennies a week probably had a hand in the manufacturing of my dress, but never mind, because it was so cheap.

Α, μπα? είπε...

α πολύ χαίρομαι! Ήμουν σίγουρη ότι θα τ'ακούσω τώρα!
άρωμα μοσκίνο ηταν ναι, αλλά ούτε cheap ήταν ούτε σικ, απ'ό,τι θυμαμαι:)

ναι το σώμα μεγάλη υπόθεση, καθώς και η σταση του σώματος...γι'αυτο η Κέιτ φοράει τα κουρέλια της στις συνεντευξεις και φαίνονται ωραία.

Άλλωστε, ξεχνάω τοτε που η Σάρα Τζέσικα διαφήμιζε τη φτηνοσειρά της και εμφανίστηκε με ένα απο τα κουρελάκια που τα συνδύασε με παπούτσια 1200 δολαρίων και χρυσό κολιέ ποιος ξερει πόσων χιλιάδων? Δηλαδή μας κοροϊδεύουν μπροστά στα μούτρα μας, ντροπή. Πολύ χαρηκα που δεν πετυχε η σειρά της, άντε στη ντουλάπα σου με τα ρούχα εκατομμυρίων κυρά μου...

Α, μπα? είπε...

ανώνυμε, ναι, αυτή την πτυχή δεν την έπιασα καν, δεν αντέχω να την περιγράψω και δεν είναι καθόλου το στυλ του μπλογκ...από τον σχεδιαστή που δεν αναγνωρίζεται ποτέ σ'αυτές τις αλυσίδες μέχρι την εκμετάλλευση του τρίτου κόσμου, υπάρχουν απειρα σημεία ντροπής, αλλά αυτό περιγράφει όλη τη ζωη του δυτικου ανθρωπου, από το ρεύμα που έχει, μέχρι τον αέρα που αναπνέει, όλα στις πλατες κακόμοιρων είναι χτισμένα. Αν συνειδητοποιούσαμε κάθε δευτερόλεπτο την αδικία που διαπράττουμε αγοραζοντας ντομάτες θα επρεπε να αυτοκτονήσουμε όλοι.

bourboulithres είπε...

AXAXAXAXAXAAXAΧΑΧΑ!
Ακριβώς έτσι, σκέτη κοροϊδία!
Να σαι καλά βρε α-μπα!
Μ' έκανες και γέλασα και είμαι και στις μαύρες μου αυτές τις μέρες!
:))))))))

Α, μπα? είπε...

:):):) πολύ χαίρομαι που τ'ακούω! αν και το θέμα δεν είναι και από τα πιο χαρούμενα...:)

innuendo είπε...

ENTELWS asxeto, alla o titlos me parepempse kateytheian s'ayto:
A bit of Fry and Laurie - Don't Believe The Hype

:)))

PS. TopShop rules.
(Kate's line, not so much)

Α, μπα? είπε...

innuendo, ΠΟΣΟ ΘΕΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ

bourboulithres είπε...

I LOVE HUGH LAURIE!!! <3

ΑΠΊΣΤΕΥΤΟΙ!!!

Α, μπα? είπε...

και ποιος δεν τον αγαπαει?

CF είπε...

Συμφωνώ και προσυπογράφω με αυτά που αναφέρεις Α,μπα? έτσι ακριβώς.
Και δεν θα παραξενευτώ αν πολλά κομμάτια της συλλογής της τα κατατάξουν κάποιοι στα λεγόμενα Collectible Items.

Α, μπα? είπε...

ου ναι! καλύτερα να συλλέγεις καπάκια μπυρας

bourboulithres είπε...

ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑ!

Ανώνυμος είπε...

topshop ruled γιατί τα τελευταία 2 χρόνια βγάζουν ρούχα που θα πρεπε να σε πληρωνουν για να τα βάλεις

Ανώνυμος είπε...

Na sou to kai to koinwniko munima...mou fainetai kapws ironiko oti auto to post graftike se auto blog.

Ανώνυμος είπε...

boycottarw topshop by moss giati ta rouxa "tis" einai a-d-i-k-a-i-o-l-o-g-i-t-a akrivotera se sxesi me ta alla kai den einai KAN sxediastria.

Ανώνυμος είπε...

Ναι, γιατί τα σχεδιάζει η ίδια?!Για όνομα!

Α, μπα? είπε...

αυτό το μπλογκ ακριβώς αυτό προσπαθεί να κάνει, να μην believe the hype

KnottyCat είπε...

Εγώ έτσι κι αλλιώς δεν πιστεύω στο hype, αλλιώς δεν θα ήμουν εδώ. Ζω στον ίδιο κόσμο που ζούμε όλοι, αλλά έχω τον ολόδικό μου, προσωπικό πλανήτη. Τα περισσότερα ρούχα μου είναι χειροποίητα, δεν πιστεύω στη βιομηχανία της μόδας και στην στυλιστική τυποποίηση, θαυμάζω όμως την έμπνευση και την αυθεντική δημιουργία.

lopi είπε...

Να πω την πικρή μου την αλήθεια, όταν είχαν βγάλει στα H&M την σειρά των Comme des Garçons, την είχα τιμήσει δεόντως. Αλλά από τότε, έχει κάνει συνεργασία με το high street και η Μαρία η άσχημη. Νισάφι πια.
Αγαπητή Α,μπα, έχεις απόλυτο δίκιο.

Ανώνυμος είπε...

Για μένα για να ντύνεσαι καλά πρέπει να έχεις γούστο!!!Αν έχεις γούστο και ενα κουρέλι,που λέει ο λόγος,ξέρεις πως να το φορέσεις!Έχω δει παιδί με Lacoste και ήταν σαν γύφτος κι εγώ με H&M πολύ super!Α να χαθούν όλοι!

bourboulithres είπε...

Ανωνυμε των 7:12, ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!
Να χαθούνν να χαθούν!

Α, μπα? είπε...

κι εγώ θαυμάζω τη δημιουργία, και είναι κρίμα που συνδέεται αναγκαστικά με τα λεφτά...

Ουφ! είπε...

ναι, καταλαβαίνω τι εννοείς...
άμα μου αρέσει μια φούστα που κάνει 250 ευρώ και δεν έχω να τα δώσω (για μια φούστα for the love of god!!!!) θα αγοράσω μια που κάνει 25 ευρώ διαλέγοντας τη να μου αρέσει κάπως....

δεν είναι το ίδιο αλλά τι να κάνουμε!

Α, μπα? είπε...

αυτό ακριβώς εννοώ!

Ανώνυμος είπε...

Όχι απλώς τα σχεδιάζει,..μη σου πω ότι τα ράβει και μόνη της!