24/10/09

Tι φοβερή κομματάρα


Έχω αδυναμία στη Beyonce από τότε που ήταν το πολλά υποσχόμενο γκομενάκι του JayZ, και τώρα είναι μια κυρία. Το τελευταίο κομμάτι που με είχε ενθουσιάσει ήταν το Crazy in love και από τότε περίμενα το επόμενο....και να'το! Είναι τόσο ξεσηκωτικό το "σββββιουν-σβββιουν" (δεν ξέρω πως λέγεται επιστημονικά αυτός ο ήχος) στο βάθος που έχω εθιστεί, σήμερα το ακούω συνέχεια. Με μεταφέρει σε λουξ κλαμπ, είμαι λυγερόκορμη μαύρη και φοράω κολλητό φόρεμα, προφανώς είναι όνειρο, somebody pinch me.


14 σχόλια:

bourboulithres είπε...

Αχ, και μενα μ' αρέσει αυτό!

Α, μπα? είπε...

! Mα είναι καταπληκτικό!

mayfly είπε...

Καλά η αρχή είναι εντελώς Ghostbusters!
Τα χορευτικά μου θυμίζουν υπερβολικά αυτά σε εκείνο το αμοιρό videoclip που ξεσήκωσε τόσο το κακόμοιρο τον kanye, και η χρυσή στολή μου θυμίζει από την μια C-3PO και από την άλλη Lady Gaga (τι έγινε δεν είναι πια στην μόδα τα παντελόνια; ή έστω οι φούστες;)
Το μόνο που μου αρέσει στην Beyonce είναι ότι έχει καμπύλες, έχω βαρεθεί τις στέκες. Ελπίζω να ξεκινήσει νέα μόδα.)

(υ.γ. στην αρχή φοβήθηκα πως το τραγούδι θα ήταν remake του άπαιχτου τραγουδιού των Eurythmics http://www.youtube.com/watch?v=zQ9zycElysU)

Α, μπα? είπε...

εντάξει το βίντεο έχει αδυναμίες το παραδέχομαι, αν επικεντρωνόταν στη συμμετρία, στους καθρέφτες και στην πίσω κίνηση θα ήταν καλό πάντως, γιατί αυτό ήταν καλή ιδέα σε συνδυασμό με την χορευταρού Beyonce που όταν χορεύει τρίζουν τα πατώματα! Καμπύλες δε λες τίποτα, έσπασαν οι διαβήτες, όμως έχει λεπτή μέση

Flonsavardu είπε...

τουλάχιστον τη λένε beyonce τώρα; το ξεπέρασε το fierce? ωραία είναι, αλλά εγώ θα την απολάμβανα και χωρίς το μασαζοκαλσόν σλιμ. και ας είχε μπουτάρες και κυτταρίτιδα. το τραγούδι της beyonce που μου άρεσε πιο πολύ ήταν το irreplaceable. τούτο δω δεν με τρελαίνει.

KnottyCat είπε...

Κι ένας μικρούλης φαν
http://www.youtube.com/watch?v=FavdZkrzNJA&feature=related

Ανώνυμος είπε...

Flonsavardu εσύ θα την απολάμβανες με κυτταρίτιδα αλλά δε νομίζω κανείς άλλος

Ερμής είπε...

Κορμααααααρα!

aura voluptas είπε...

Έλα βρε συ ! Κι εγώ το ίδιο έχω πάθει !!!

( το βίντεο δε λέει τίποτα αλλά με τόσα σινγκλς που έχει βγάλει ο δίσκος δεν είναι πια συνετό να σκορπάει άλλα λεφτά σε βίντεο )

vatraxokoritso είπε...

Έλεος! Ξερνάω!
Δεν υπάρχουν χειρότερα χορευτικά, εδώ και χρόνια- από αυτά τις Μπεγιονσέ! Είναι κουκλάρα, είναι χορευταρού, οκ, γιατί τότε παίρνει τα απομεινάρια των χορογραφιών και συνεργάζεται με χορογράφους που έχουν απορρίψει Κάιλι και Μαντόνα;
Και πάντα, μα πάντα, σχεδόν το ίδιο κόνσεπτ.
Θάνατος στους χορογράφους της μαύρης γαζέλας λοιπόν!

marta είπε...

Egw agapw, ektimw kai sebomai Kayne, tha akolouthisw loipon ti gnwmi tou o,ti ki an apofasisei!

Kayne, an me diabazeis, mi me apogoiteuseis!se perimenw me agwnia!





:)

Wrong Guy είπε...

turn the lights on!

και μου αρέσει το χρυσό που φοράει στο τέλος,μου θυμιζει Τιερί Μιγκλέρ στο Too Funky George Michael

;-)

Constantine είπε...

Beyonce Respect!Fonara, kormara, apla ethistiki!Krima pou tha tin xaso ton Noemvrio..

lopi είπε...

@Wrong Guy Straight to the point - EINAI κανονικό Μugler.

@A,μπα? Εθιστικότατο, ακριβώς όπως το Single Ladies και το Crazy In Love.