18/10/09

TA BIONIKA AYTIA

Samantha του Sex and the City, Miley Cyrus
it's on!

41 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

...Πριν και Μετά....

Ανώνυμος είπε...

Sex and the τσίτι!

Ανώνυμος είπε...

Η Μπαρμπαρέλα και η Μπαρμπαφύγε..

Ανώνυμος είπε...

samantha: όπως και να το κάνουμε το βυζι δεν την κάνει πιο σταρ από μένα! χαμογέλα μωρή!
meley: τώρα όλοι θα νομίζουν ότι θα ήθελα γινω σαν κι αυτήν...

Ανώνυμος είπε...

Kim:Αχ καλέ τι μου λούτε, δεν είναι η εγγόναμ,τούτη!
Miley:Οχι, αλλά θα μπορούσε,χεχε

Ανώνυμος είπε...

Διαφήμιση για πάνες ακράτειας και babylino αντίστοιχα, καμια διαρροή, εξου και τα γέλια!

KnottyCat είπε...

Ανώνυμε έβαλες 5 συμμετοχές?

KnottyCat είπε...

ΈΞΙ??

Ανώνυμος είπε...

οχι, μονο 4 , θα ήθελα βέβαια να τις τροποποιήσω αλλα δεν έχει τέτοια επιλογή

KnottyCat είπε...

Μ'αρέσεις!! Είσαι σατανικός!!!

Ανώνυμος είπε...

My middle name hehe

Ανώνυμος είπε...

Η κακογουστιά χρόνια δεν κοιτά...

Ανώνυμος είπε...

samantha:είμαι μακράν καλύτερη!!το βλέπετε....δεν το βλέπετε;

Viv είπε...

"Ε δεν πέτυχε η πλαστική βυζιών μου τι να κάνουμε τώρα!"

Ανώνυμος είπε...

-Και να φανταστείτε, δεν προλάβαμε να ηχογραφήσουμε το "Είμαστε δυο φιλαράκια, σούπερ αυτοκολλητάκια", προσφορά της Απόλυτης.

Flonsavardu είπε...

-τι να κάνουμε αγάπη μου! στην ηλικία της μπορεί να μη με ήξερε ούτε η μάνα μου, αλλά όταν αυτή θα φτάσει στη δική μου θα την έχει ξεχάσει κι η δικιά της!

Loud Melody είπε...

Σαμάνθα: Μμμμ μου βάλανε και το μυξιάρικο δίπλα μου για να με πτοήσουν; Να 'ναι καλά ο Φουστάνος αγάπη μου!

marta είπε...

Τι 30, τι 40 τι 50!...

KnottyCat είπε...

Kim: Άμα τους πλήρωναν καλά στου Ντίσνεϋ, θα μπορούσε η φουκαριάρα μαζί με το φόρεμα να πάρει και ΑΥΤΗ την τσάντα που είναι σετ

vatraxokoritso είπε...

Σαμάνθα Παρτόγλου: Κάλε, δείτε μας, σαν δίδυμα αδελφάκια δεν είμαστε; Κρίμα που δεν έφτασε το τόπι να φτιάξω μια τσαντούλα και για την μαγουλού...

lee είπε...

Samantha: "βρείτε τις διαφορες. Εγω σίγουρα παιρνω καλύτερες πιπες".
Miley: "Παω να βρω μια γωνια να μαχαιρωθω με το τσόκερ μου. "

€lisavet είπε...

Miley Cyrus: Πάλι έκλεψες τον γκόμενο του στυλίστα;

Ανώνυμος είπε...

και ετσι, δεν θα ξερουν ποιά να ψηφήσουν για την πιο κακόγουστη.
Σας την σκασαμε!!
Αλλος ανωνυμος

SerenDiPity είπε...

Kim: Τι να κάνω; Είδα σε μια ταινία ελληνική τα Καλουτάκια και μου άρεσαν. Τι; Δεν μοιάζουμε; Μα τι λες, κοίτα! Μοιάζω σίγουρα με τη μικρότερη αδελφή της..

eleni είπε...

"Η Θεία Όλγα, ξέρει!"

Φανή είπε...

Samantha: Δεν μου πάει πιο πολύ;

Ανώνυμος είπε...

Kim:"Λατρεύω την νέα γενιά,μιας και σε αυτήν ανήκω αγάπη μου."(Θα το πνίξω αυτό το αρυτίδιαστο μικρό.)
Miley:"Yes,suuuure!(Δεν μπορείς,εχω τσοκερ με πρόκες,στην έφερα,νια νια νια!)

Christina είπε...

mari milio de sou exei pei h manas na mh daneizesai ta rouxa ths 8eias kim?

Moi aussi είπε...

- Αχ, καλέ τι χαριτωμένο που είναι που φοράμε το ίδιο μοντελάκι! Έλα πουλάκι μου να φωτογραφηθούμε, έλα, έλα!
- Κυρία Κατράλ, και εγώ χαίρομαι που συναντήθηκαν τα πνεύματά μας, αλλά μου σφίγγετε πολύ το χέρι και πονάω.
- ΤΟ ΞΕΡΩ!

F4FUN είπε...

(ΚΙΜ)
Τι να τα κάνεις???
Παιδιά...παίζουν dress up.


p.s. Η Κιμ έχει τα τριπλάσια+ χρόνια της Miley. 1956 - 1992!!!!

ps.2 KnottyCat, Flonsavardu , ανώνυμε 12:04 & 1:12
λολ λολ λολ

Ουφ! είπε...

Κιμ: όχι πείτε μου! δεν είμαι καλύτερη; η γριά κότα έχει το ζουμί αγάπη μου!

marta είπε...

KnottyCat και Ουφ! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!

Ανώνυμος είπε...

Σαν Μαγική Εικόνα: βρείτε τις διαφορές!

"Ms. Kim: Καλέ, στο δρόμο το βρήκα το κοριτσάκι, είπα να του δώσω λίγο ύφασμα από το δικό μου, να έχει να ρίξει κάτι πάνω του. Ε, για το choker, έφηβοι.. καταλαβαίνετε!"

"Κοριτσάκι: Ευχαριστώ κυρία!"

"Ms. Kim: Παρακαλώ χρυσό μου!"

Ανώνυμη.

υ.γ. Τα βιονικά αυτιά έχουν πολύ πλάκα!

Ανώνυμος είπε...

Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Η Μπαρμπαρέλα και η Μπαρμπαφύγε..

TELEIO!

δεύτερη συμμετοχή! είπε...

Κim (απ'έξω της): Και τι έγινε που φοράμε την ίδια στολή εξόδου, σιγά,ας γελάσω, ΧΟ ΧΟ ΧΟ!

Κim (από μέσα της): κάτσε να προσπαθήσω να της ανοίξω το σουτιέν μπας και γίνει ρόμπα και ξεκουμπιστεί!Η κατσίκα!νόμιζε ότι θα μου μοιάσει, ας γελάσω πικρόχολα, ΧΟ ΧΟ ΧΟ!

Maria είπε...

I wored it better

Καημός είπε...

Fish n cheaps!

Ανώνυμος είπε...

Ντυθήκαμε έρπητας ζωστήρας. Εμ!? Αφού ξέρουμε εμείς από αυτά

Stratos Bacalis είπε...

Οι σαραντάρες (γκουχ, γκαχ γκουχ) ίσον με δύο εικοσάρες ΚΑΙ στο βυζί!

mata είπε...

Kim: Mini me δεν ειχαμε πει ξανθό σαντρέ Νο40058 να πεις στης Λίτσας?

Ανώνυμος είπε...

Ο/Η Ανώνυμος είπε...

και ετσι, δεν θα ξερουν ποιά να ψηφήσουν για την πιο κακόγουστη.
Σας την σκασαμε!!
Αλλος ανωνυμος

καλοοο!