4/11/09

Πάρις και Νίκι

  • Νίκι: Εεεεε, Πάρις?
  • Πάρις: Σσσσσσ, μη μιλάς! Προσπάθησε να look hot.
  • Νίκι: Προσπαθώ, αλλά πρέπει να σου πω κάτι.
  • Πάρις: Αν είναι για τα μαλλιά μου, σου το λέω για τελευταία φορά, μη φοβάσαι, δεν αυτοαναφλέγονται τα φτηνά εξτένσιον!
  • Νίκι: Όχι, άλλο θέλω να σου πω...
  • Πάρις: Αχ Νίκι μου χαλάς την πόζα! Λέγε γρήγορα.
  • Νίκι: Δεν είναι τσάντα αυτό που κρατάς, είναι το τάπερ με το βραδυνό μου.
  • Πάρις: Αχ Νίκι, τι καταθλιπτικό! Πότε θα σταματήσεις επιτέλους να τρως?

8 σχόλια:

Viv είπε...

ΛΟΛ

marta είπε...

Μπλιαχ Jimmy Choo Yeang Kit για τα Hennes & Mauritz.Άμα είναι να δώσεις 80 ευρώ ή πόσο έχει το τσαντάκι αυτό,δίνεις κάτι τις παραπάνω και παίρνεις ένα ακόμη πιο ωραίο, χωρίς να γράφει Η&Μ επάνω και να αισθάνεσαι πρόβατο και που δεν θα το φοράει και ο μισός γυναικείος πληθυσμός της περιοχής σου που νομίζει ότι είναι και fashion, ενώ δεν υποψιάζεται ότι ο Τζίμης ο Τσόου τα κομμάτια που δεν σχεδίασε καλά και που δεν φάνηκαν να πουλάνε, τα προωθεί τώρα στη μάζα.

Μπέεεεε!

Sweet and bitter είπε...

Καινούργια εκθέματα στης Tussaud;

KnottyCat είπε...

Κάτι μου λέει (Posh και μήλο και αυτό) ότι ψοφάς για συμμετοχή στα βιονικά αυτιά!!

Α, μπα? είπε...

:) αφού δε μπορώ να συμμετέχω, φτιάχνω τα δικά μου:)

KnottyCat είπε...

Το τάπερ με το βραδυνό μου με σκότωσε :))

Α, μπα? είπε...

:):):):)

gsus είπε...

μετά τη στάση φωτογράφισης 'μαγουλάκια', αυτή η στάση 'κοιλάκια' μαρέσει πιότερο.