4/11/09

Για την καλή προσπάθεια σας βάζω τγία


Η Drew Barrymore κατάφερε να ντυθεί όχι εντελώς αποκρουστικά, και γι'αυτό και μόνο είμαι ικανοποιημένη. Το φόρεμα δεν είναι πολύ χάλια αλλά αν ήμουν κριτής στο Project Runway θα έλεγα "great choice of colour but it needs to be shorter, the proportions are wrong, it doesn't fit very well." Eπίσης τσαλακώνει πολύ (το έχω δει και σε άλλη φωτό).

Τι με έπιασε και κάνω κριτική μόδας? Το φόρεμα είναι της Beckham...αναστεναγμός. Καλά κάνει η γυναίκα και διεκδικεί άλλη καριέρα αφού όπως καταλάβαμε τραγουδίστρια ΔΕΝ είναι και ούτε που θα το κοιτούσα δεύτερη φορά για να πω την αλήθεια, αν δεν μάθαινα την τιμή: 1750 αγγλικές λίρες.

Δεν είμαι σίγουρη πόσα ευρώ είναι αυτά και ούτε θέλω να μάθω, αλλά για το Θεό, δεν τα αξίζει με καμία Παναγία. Που είναι η Nina Garcia να πει τα πράγματα με το όνομά τους?

13 σχόλια:

ΑλλούΓι'Αλλού είπε...

Άμα σου πω ότι αρχικά νόμισα ότι ήτο η Γουίνεθ η Πάλτρω θα με πιστέψεις;

KnottyCat είπε...

Η Drew ντύθηκε τσιγάρα silk cut, όπου να'ναι θα πεταχτούν δύο αυτιά κουνελιού απ'το φουστάνι

Α, μπα? είπε...

ΧΑΧΑΧΑ τέλεια σχόλια και τα δύο!

SerenDiPity είπε...

κι εγω το ίδιο νόμισα, ΑλλούΓι'Αλλού! Έχει αυτό το ξενερουά στυλάκι της Γκουίνεθ! Δεν το περίμενα αυτό από τη Ντρου. Μπορεί να μη ξέρει να ντύνεται αλλά ξενέρωτη δεν είναι

Κακίστρω είπε...

Sa na gerase.... Kai to papoutsi halia mou fanike.... Ouf pali me tin kali kouventa sto stoma eimai

stella είπε...

εγω παλι την περασα για τη ζελβεγκερ...

Ουφ! είπε...

κι εγώ την πέρασα για τη ζελβεγκερ...

LOL @ KnottyCat!!!

αυτή ενώ στις ταινίες είναι τόσο όμορφη γιατί στις real life εμφανίσεις της είναι τόσο χάλια;!

Moi aussi είπε...

ΧΑΧΑΧΑ!!! Τσιγάρα σιλκ κατ! Πολύ καλό! (Και με τα άλλα σχόλια γέλασα, μα κανένας να μην τη γνωρίσει;)

dsquared είπε...

Το πατουμενο αισχος.

din

relative_stranger είπε...

otan i drew barrymore skinothetouse (kai pire kai kales krtikes) esi egrafes ena blog

relative_stranger είπε...

otan i drew barrymore skinothetouse (kai pire kai kales krtikes) esi egrafes ena blog

KnottyCat είπε...

Όταν η Drew καιγόταν με ναρκωτικά εμείς πηγαίναμε σχολείο

Α, μπα? είπε...

όταν χτίζαμε την Ακρόπολη οι άλλοι έτρωγαν βελανίδια, αλλά αυτό δε μου απαγορεύει να σχολιάζω ένα ΦΟΡΕΜΑ

relative stranger, στο Α, μπα? μπήκες...