13/11/09

Χαμογελάστε

Beyonce: Να σε ρωτήσω κάτι, Gaga...μπορώ να σε λέω Gaga?
Gaga: Λέγε με όπως θες. Είμαι ένα σύμβολο. Είμαι η ποπ φαντασίωση. Είμαι η μετουσίωση της μεταφυσικής υπόστασης του σταρ. Είμαι ένα όχημα της σύγχρονης μουσικής αποξένωσης. Είμαι ο καμβάς που πάνω του προβάλλεις αυτό που θέλεις.
Βeyonce: Εεεε...πραγματικά φανταστικά, χαίρομαι πολύ για σένα και λοιπά, εγώ είμαι της παλιάς σχολής, ξέρεις, δεν τα πολυκαταλαβαίνω αυτά. Αν δεν σε πειράζει ήθελα να σε ρωτήσω κάτι άσχετο με μουσική...
Gaga: Τα πάντα είναι μουσική. Και ταυτόχρονα δεν είναι. Είμαστε όλοι φτιαγμένοι από αστέρια. Αναπνέουμε ήχους και τρώμε φως. Η ύπαρξή μας...
Beyonce: Θέλω να ρωτήσω το εξής: Που καθαρίζεις την φλοκάτη στο κεφάλι σου? Παίρνουν και περούκες εκεί?
Gaga: Α, δε φοράω κάτι δεύτερη φορά.
Beyonce: Αααα, ωραία ιδέα. Θενκς.
Gaga: Anytime. Και παρεμπιπτόντως, να ζήσετε με τον Jay-Z.
Βeyonce: Eυχαριστώ πολύ. Και στα δικά σου.

21 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

polyagapimeni a mpa. polyagapimeni. exo mia erotisi.
sta vionika aftia giati de grafeis k esy (ektos synagonismou)?
ta pas toso kala :)

marb είπε...

apo ton kwlo ths beyonce protimw thn fatsa ths lady

Α, μπα? είπε...

λόγω της πολυλογίας που με πιάνει!
εξάλλου, τα βιονικά αυτιά είναι ΔΙΚΑ ΣΑΣ

Ανώνυμος είπε...

ax,panta sygkinitiki...

Ανώνυμος είπε...

Ρε γαμώτο, μπορεί να είμαι εκτός θέματος ελαφρά, αλλά δεν μου αρέσει καθόλου το σώμα της Beyonce,καθόλου όμως,χοντρομπουτου με άσχημες γάμπες και άβυζη

άσε που είναι και μετριότατη αοιδός

Νίκαυλος είπε...

Α μπα; είσαι θεά! Τελεία και... καύλα!

Ανώνυμος είπε...

Κάποιοι οφείλουν να πάνε σε ω-ρι-λά για να μην λένε πράγματα εξωπραγματικά. Κύριε ανώνυμε, ναι σε εσάς μιλάω.

Α, μπα? είπε...

αυχαριστώ για τα καλά σας λόγια,΄εχει γίνει η αγαπημένη μου ασχολία οι διάλογοι. Και μη μαλώνετε παιδιά...αλλά όχι και μετριότατη η τσουπωτή Beyonce!

Moi aussi είπε...

Σε λίγο οι Ανώνυμοι θα παίξουν και πόλεμο με νεροπίστολα! (ε όχι και χοντρομπουτού καλέ! Τι, σούπα θα φτιάξουν οι άντρες ή θα πιάνουν μπουτι κανονικό;)

stella είπε...

η gaga θα εμφανιστει στο gossip girl!

Ανώνυμος είπε...

Μα καλά για αυτό δεν έχετε ενειμερωθεί ακόμη? Εδώ στο Αμέρικα δεν έπαιζε και τίποτα άλλο
http://www.youtube.com/watch?v=flVevfnUoc8

http://www.rnbmusicblog.com/beyonce-today-show-board-mix-howard-stern-scandal/4880/

katerinoulion είπε...

Μην είστε άδικοι, η γυναίκα είναι θεά, πολύ όμορφη, με φωνή και κορμί(φυσιολογικό και αυθεντικό γυναικείο)

Ανώνυμος είπε...

Θεά δεν είναι σίγουρα, με τις πλαστικές στο πρόσωπο σαφώς έχει βελτιωθεί απο το χάλι που ήτανε, τώρα αν ο πατέρας σας και εσάς και μετά ο γκόμενος σας ανήκανε στα διαπλεκόμενα και στα μεγαθήρια της μουσικής και του λομπι της όλο και καμιά σοπράνο θα βαφτιζόσασταν,
Απίστευτα υπερεκτιμημένη τσουράπω, όπως άλλωστε οι περισσότερες εκεί πέρα.
Αυτη είναι η γνωμη μου και τίποτα περισσότερο η λιγότερο, έχω κάθε δικαίωμα να μην μου αρέσει κάποιος η κάτι και να το εκφράζω, νομίζω, δεν αλλάζουν ούτως η άλλως πολλά με αυτό
Αντε και καλή υγειά

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω οτι η lagy GAGA έχει ανοίξει νέους ορίζοντες στην τέχνη του "φοράω κάτι άθλιο,αλλά επειδή το φοράω σε σόου έιναι καταπληκτικό".και η beyonce είναι κάτσε καλά.Σας παρακαλώ πολύ.

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=_ZaIXmujt1g&feature=player_embedded

χαχαχαχαχα καλά είναι εντελώς απατεώνισσα, ου να μου χαθεί η αλήτισσα

KnottyCat είπε...

Παιδιά έχω αρχίσει και βλέπω με συμπάθεια τη Γκάγκα κι όλα αυτά που φοράει. (Αχ τι μου έκανες α,μπα!) Στο τελευταίο κλιπ με καθήλωσε και το είδα όλο, δεν ξέρω ακόμα γιατί. Και τα δόντια κουνελιού άρχισαν να μη με ενοχλούν ιδιαίτερα (ναι, έχω κάλο με τα ωραία δόντια). Εντάξει, τη Μπιγιόνσε τη συμπάθησα με την πρώτη ματιά. Η φωτό είναι από τη βραδιά που έκανε την κοτσάνα ο Κιάνε?

Ανώνυμος είπε...

http://glosslip.com/wp-content/uploads/2009/04/beyonce.jpg

hahaha

Ανώνυμος είπε...

http://i35.tinypic.com/35ipsp5.jpg

Ασχημο ζευγαρι και αντιπαθητικο

marta είπε...

Πολύ κωλόπαιδο φαίνεται από τη φάτσα του και μόνο ο σύζυγός της.

Ανώνυμος είπε...

Αισχρά πόδια, ουτε η θειά μου η Κατίνγκω δεν έχει τέτοιες γάμπες.
Δεν με ενοχλουν καθόλου τα κιλά της, ισα ίσα που επικροτώ, αλλά η κατατομή της είναι αισχρη και σαφως υπερεκτιμημένη

Loud Melody είπε...

Η Beyonce ήταν πολύ ωραία τον καιρό των Destiny's Child και συγκεκριμένα κατά το "Independent Woman"... από κει και πέρα άρχισε την παρακμή... άλλαξε τη μύτη της, ξάνοιξε το δέρμα της, φούσκωσε ολίγον τα βυζιά της και δεν ξέρω πως τα κατάφερε αλλά χάλασε και κάπως τη φωνή της και έγινε λίγο γυναικούλα... ίσως φταίει ο γάμος αλλά τότε τραγουδούσε "Cause I depend on me" και τώρα εκληπαρούσε τον Jay-z με το "Put the ring on it" σαν απελπισμένη, δε μου αρέσει πια... κάποτε τη συμπαθούσα τρελά