24/11/09

Η Απόλυτη σε ντουέτο με τον Dave Stewart



Εντάξει, το ομολογώ: χρησιμοποίησα μέθοδο ταμπλόιντ. Κι όμως, ο τίτλος δεν απέχει και πολύ από την αλήθεια (σύμφωνα με τους φαν της Απόλυτης τουλάχιστον). Ή όχι?

Σόρι παιδιά, αλλά δεν είχα την υπομονή να καταλάβω τι συμβαίνει στ'αλήθεια. Θα εμφανιστεί ο Dave Stewart σε ντουέτο με την Απόλυτη? Το έγραψε για την Απόλυτη ο Dave Stewart? Το έγραψε για άλλη και το πήρε η Απόλυτη? Δεν το έγραψε καν αυτός? Ο Dave Stewart δεν έχει καν ιδέα ποια είναι η Απόλυτη? Κάπου εκεί είναι η αλήθεια.

Αν πιστέψουμε την ίδια πάντως, το τραγούδι έχει γραφτεί για την αφεντιά της από τον Dave Stewart για να παρουσιαστεί σε φιλανθρωπική οργάνωση, ενώ η πρώτη φορά που το τραγούδησε ήταν σε κηδεία. Δεν κάνω πλάκα. Αυτό λέει.

9 σχόλια:

Flonsavardu είπε...

δεν ξέρω πόσο τον πλήρωσαν, αλλά φαίνεται αληθινό.

αυτό που με προβληματίζει είναι το μπουζούκι.

amalthia είπε...

Tζίσας! Μου ρχονται τοσα πολλα να κραξω και να πω που αδυνατω να βαλω τονους.

Η καρι μπραντσω γρέκα (το γρεκα βγαινει και απο το γρια και απο το ελληνιδα) τραγουδαει!

Η γιαννα αγγελοπουλου δασκαλακη της δισκογραφιας κανει γιογκα και αυτη πανω σε ψαροτρακα!

Και ναι εχει γραφτει το τραγουδι για την αφεντια της απο τον στιουαρτ γιατι σου λεει ο ανθρωπος "χεστηκα να της γραψω μια μπουρδα να παρω τα λεφτα και να φυγω" .Στην αμερικη ,σου λεει, δεν ξεφτιλιζεται γιατι ποιος την γαμει την annavissi(ενα ονομα)? μονο ο ντι τζει τρελλας και ο τομ χανκς. Αρα κανενα χαρμ στη καριερα του..

Πω πω τι κουραστικη που ειμαι αλλα ΕΠΑΘΑ ΠΑΘΗΜΑ μεγαλο (ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟ) και δεν μπορουσα να μη σχολιασω!

Ουφ! είπε...

δεν άντεξα να το ακούσω...
τι λέει; bue bue miss greekcypriot pie?

Ανώνυμος είπε...

ti paparia itan afti?

KnottyCat είπε...

πάντως ούτε στα αγγλικά μπορεί αποβάλλει την χροιά σκυλιού

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ με την προλαλήσαντα! Έχει απαίσια χροιά στα αγγλικά. Εκνευριστική... Το βιντεοκλιπ τι προχειρότητα ήταν αυτή!΄Ο Ντειβ όμως για την ηλικία του κρατιέται πιο καλά κι από καλά

Ανώνυμος είπε...

Γιατί τόση εμπάθεια πια? Αν θεωρεί κάποιος ψεγάδι την ηλικία μόνο στενόμυαλος μπορεί να χαρακτηριστεί. Η γυναίκα μεγαλώνει όπως και όλοι μας, και μακάρι -προσωπικά- να είμαι έτσι στα 52 μου, και επίσης μακάρι να έχω τα λεφτά της για να κάνω τις κατάλληλες επεμβάσεις. Δεν μπορεί κανένας να την χαρακτηρίσει "σκυλί", ούτε να αποκαλεί τη χροιά της "απαίσια". Όσο κ αν την αντιπαθείτε τουλάχιστον παραδεχτείτε ότι έχει φωνάρα, ακόμα κ αν δεν ανταποκρίνεται στα γούστα σας. Κ εγώ απεχθάνομαι την Mariah Carey, αλλά φωνητικά δεν τολμάω καν να την κακοχαρακτηρίσω.

KnottyCat είπε...

με την ηλικία δεν έχω πρόβλημα, σκύλος ήταν ανέκαθεν

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΩΝΥΜΕ 9.15 μπορεί να έχει φωνάρα όπως λες αλλά χαραμίζει το όποιο ταλέντο έχει και τραγουδάει τραγούδια (που ειδικά το πιο καινούργια) είναι επιεικώς για τα μπάζα. Και είτε το θέλεις είτε όχι η προφορά της είναι κι αυτή για τα μπάζα. Το στυλ της θα μου έκανε πιο πολύ για πιο έθνικ τραγούδια.
Εμένα η Α.Β. μου άρεσε το ΄80 άντε αρχές ΄90 γιατί και καλύτερα τραγούδια είχε και ήταν και πιο σεμνή και προσγειωμένη. Αυτό το στυλ της τρεντοπουρομπεμπέκας που είναι συνεχώς στη σπίντα προκαλεί ατελείωτη βδελυγμία ...ας χαλαρώσει στα κυβικά της επιτέλους και ας προσαρμοστεί επιτέλους στην ηλικία της...