3/11/09

Guest blogger: Clemmie

H αγαπητή και πανέξυπνη Clemmie από το blog Clemmie&Melroy τις τελευταίες μέρες μου έστελνε μέιλ σχετικά με την Angelina. Ίσως να φταίει ότι την έχει κουράσει η θεωρία στο μεταπτυχιακό που κάνει, δεν ξερω! Οι παρατηρήσεις της άγγιζαν πτυχές της Αngelina που δεν έχω σχολιάσει ποτέ (κι όμως!) οπότε της πρότεινα να μας ετοιμάσει ένα δικό της ποστ με τον δικό της, καταιγιστικό τρόπο. Απολαύστε την!

Καμιά φορά σκέφτομαι πως αν υπάρχει κάτι κοινό μεταξύ της Madonna, της Angelina και του Προϊστορικού Πουλιού είναι πως το’ χουν βάλει αμέτι μου χαμέτι να τις μάθεις θες-δεν-θες. Με το δικό της τρόπο η καθεμία σου μπαίνουν στο μάτι σαν αυτά τα ενοχλητικά σκουπιδάκια που απειλούν να σου γδάρουν τον κερατοειδή.


Το ΗΟW TO της Αντζελίνα
  1. Ντύνομαι για τα Όσκαρ με σκοπό να με σχολιάσεις. Λέγε με φοράω το φουστάνι μου ανάποδα, φοράω στολή Halloween Mrs. Adams, σκίζεται το παντελόνι μου και υποχρεώνω τον καλό μου να με χουφτώνει όλο το βράδυ για το *κρύβει*. (υποδεικνύοντας στους παπαράτσι πού να στρέφουν το φακό τους)
  2. Φασώνομαι με τον αδερφό μου δημοσίως. ( Ναι, δεν καταλαβαίνω γιατί το κάνετε θέμα! Εσείς δεν παίζατε το γιατρό μικροί;)
  3. Ανακοινώνω ότι είμαι bisexual (χωρίς να με ρωτήσουν, πολύ πριν το bisexual γίνει trend)
  4. Βουτάω στο σιντριβάνι μετά την τελετή των Όσκαρ. (Σιγά καλή μου, τα λαιμά σου!) Ανακοινώνω ότι σκοπεύω να βουτήξω στο συντριβάνι όταν με καλούν να μιλήσω *εκεί πάνω*.
  5. Παραδέχομαι ανοιχτά ότι χαρακώνομαι, ότι κάνω σεξ σε φέρετρα και ότι αν δεν έβγαζα όλες τις πτυχές του εαυτού μου στους ρόλους μου, θα με είχαν κάπου κλειδωμένη. (λέγεται και drama queen)

ΓΙΑΤΙ ΟΣΟ ΠΕΡΝΑΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΟΜΟΡΦΑΙΝΩ (ΜΗΝ ΕΙΝ’ Η ΜΗΤΡΟΤΗΤΑ;)
  1. Έχω κάνει δύο – τρεις (τέσσερις;) πλαστικές μύτης. Απλά είμαι αρκετά έξυπνη για να κάνω μικρές αλλαγές ανά τακτά χρονικά διαστήματα ώστε να μην το παίρνεις χαμπάρι. Γι’ αυτό δεν έχεις καταλάβει ότι έχω τετραγωνίσει και τη μούρη μου.
  2. Έχω κάνει ΚΑΙ λιποαναρροφήσεις. Τι νόμιζες, ότι πάνε όλα τα λεφτά μου στη Ζιμπάμπουε; Ή ότι μετά από 2 γέννες και με τόσα μπισκότα στο σπίτι το παίζω υπεράνω; Μην κοιτάς που δεν είμαι προκλητική όπως μερικές μερικές (σ.σ. Victoria Beckham)
  3. Έχω χάσει περίπου 15 κιλά από όταν πρωτοεμφανίστηκα. Γιατί, καταλαβαίνεις, μετά από το νυστέρι, πρέπει να κρατιέσαι *στεγνή* για να φανεί το αποτέλεσμα. Φαύλος κύκλος, φιλενάδα!
  4. Έχω υιοθετήσει το προφίλ της γλυκιάς και αφήσει πίσω το σουφρωμένα χείλη-hardcorίλα. Μου είπαν πως γράφουμε καλύτερα με τον Brad έτσι.
  5. Γιατί πια έχω στιλίστες αγάπη μου. Μου πέταξαν τις περλέ σιέλ σκιές, τα μακριά ψεύτικα νύχια, τη μαύρη περούκα και τα μάξι δερμάτινα στο καλάθι με τα αζήτητα. Έξαλλη.

ΚΙ ΑΝ ΘΕΣ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ
  1. Ο κατά πολλά χρόνια γκόμενος της μαμάς μου αποκάλυψε πρόσφατα στην αυτοβιογραφία του ότι είχαμε κάνει σεξ όταν ήμουν 16.
  2. Αγαπάω όλα μου τα παιδιά το ίδιο. Αλήθεια.
  3. Εξακολουθώ να χάνω κιλά μπας και με προσέξει ο Brad και σώσουμε τη σχέση μας (attention seeker) (αλλιώς *παλιά καραβάνα*) Και πέθανε και η μαμά μου, τι θες τώρα;
  4. Έχω παράπονα από τον Brad γιατί ασχολείται σχεδόν αυτιστικά με το πως να χαίρει της εκτίμησης του Κλούνεϊ. (Να κάναμε ένα τρίο να ηρεμούσε;) ^Τα είπα και στην Όπρα αλλά δεν ίδρωσε το αυτί του.
  5. Δεν έχω βάλει βυζιά. Είμαι D-cup. Όσο και αν αδυνατίζω, αυτά εκεί, στο ύψος τους.

Όποιος αναγνώστης έχει υλικό θεματολογιας Α, μπα? (είναι ευρύ το πεδίο, αλήθεια) ας μη διστάσει να μου στείλει μέιλ.

43 σχόλια:

Moi aussi είπε...

Παπαπα! Εμείς οι γυναίκες τι κακεντρέχεια που έχουμε. Δεν είναι δηλαδή α-πό-λυ-τα φυσιολογικό να φοράς σε μενταγιόν το αίμα του αγαπημένου σου; Ή να γράφεις το όνομά του στη μπλούζα σου, πάλι με αίμα, εννοείται;
Είναι πράγματα που όλοι έχουμε κάνει, αχ έρωτα έρωτα, όταν μας σημαδεύεις!

KnottyCat είπε...

Πολύ εύστοχες παρατηρήσεις, εύγε Clemmie!!

Cherryfairy είπε...

σαν τη Σαρλιζ Θερόν σε χοντρό και μελαχροινό δεν είναι στην πρώτη φωτό?

Ανώνυμος είπε...

Άραγε θα την πέταγε έξω από το X-Factor o Θεοφάνους;

enteka είπε...

τέλειοτέλειοτέλειο!

Clemmie είπε...

:D

Ανώνυμος είπε...

Hello! I'm newbie in Internet, can you give me some useful links? I know only about Yahoo [url=http://yahoo.com]Yahoo[/url] http://yahoo.com Yahoo

Ανώνυμος είπε...

adaptor Bariatric Surgery luigi Electric Blankets petersen Furnace Filters appoint Vending Machines sartorius Kitchen Cabinets registrants Slipcovers cofie Polar Heart Rate Monitors voicing

Ανώνυμος είπε...

online pharmacy for valium buy valium online overnight delivery - valium 10mg cost

Ανώνυμος είπε...

buy tramadol 180 tramadol normon 50 mg para que sirve - tramadol dosage use dogs

Ανώνυμος είπε...

buy tramadol tramadol 50 mg et zoloft - 150 mg tramadol high

Ανώνυμος είπε...

tramadol online tramadol 50 mg hcl - tramadol hcl is it a narcotic

Ανώνυμος είπε...

buy tramadol online with mastercard buy tramadol online mastercard - tramadol for dogs online

Ανώνυμος είπε...

ativan pharmacy ativan no effect - ativan overdose signs symptoms

Ανώνυμος είπε...

buy tramadol saturday delivery order tramadol by phone - tramadol qt

Ανώνυμος είπε...

tramadol online tramadol hcl fibromyalgia - cheap tramadol online no prescription

Ανώνυμος είπε...

buy ativan ativan side effects frequency - ativan side effects/ringing in the ears

Ανώνυμος είπε...

buy tramadol in florida buy tramadol saturday delivery - safe place buy tramadol

Ανώνυμος είπε...

buy lorazepam online ativan online uk - want to buy ativan

Ανώνυμος είπε...

buy tramadol online can buy tramadol mexico - tramadol online american pharmacy

Ανώνυμος είπε...

Friends, http://www.zoviraxforsale.com/#generic-zovirax-online acyclovir without prescription http://www.isotretinoinonlinediscount.net/#cheap-accutane-no-prescription buy accutane without prescription

Ανώνυμος είπε...

tramadol online buy tramadol in usa no prescription - where can i buy tramadol usa

Ανώνυμος είπε...

klonopin online erowid experience vault klonopin - how long klonopin high last

Ανώνυμος είπε...

buy ambien online without prescription ambien side effects heart palpitations - ambience mall gurgaon kids zone

Ανώνυμος είπε...

buy tramadol online cheap tramadol online - buy tramadol no prescription uk

Ανώνυμος είπε...

klonopin mg klonopin zoloft together - whats highest dosage klonopin

Ανώνυμος είπε...

lorazepam online ativan drug class - how to buy lorazepam online

Ανώνυμος είπε...

buy tramadol online tramadol cost - tramadol online forum

Ανώνυμος είπε...

klonopin online klonopin overdose recovery - klonopin 2mg generic

Ανώνυμος είπε...

ambien sleep medication buy ambien sleeping pills online - ambien side effects aggression

Ανώνυμος είπε...

soma online buy soma without script - soma promotion code

Ανώνυμος είπε...

buy tramadol online buy tramadol legally - order tramadol overnight shipping

Ανώνυμος είπε...

buying ambien online ambien withdrawal muscle tremors - ambien cr 6.25 mg tablet

Ανώνυμος είπε...

generic ambien ambience mall gurgaon pubs - ambien side effects next day nausea

Ανώνυμος είπε...

soma buy soma front closure bras - soma austin

Ανώνυμος είπε...

buy tramadol cheap tramadol usa - tramadol 37.5 mg

Ανώνυμος είπε...

buy tramadol cod fedex que es tramadol 50mg - buy tramadol cod overnight

Ανώνυμος είπε...

tramadol 50mg buy tramadol without script - tramadol online no prescription usa

Ανώνυμος είπε...

buy ambien online ambien side effects headache - ambien cr for anxiety

Ανώνυμος είπε...

order soma discount soma intimates - soma san diego box office

Ανώνυμος είπε...

buy generic ambien online ambien side effects weakness - ambien (generic) for zolpidem

Ανώνυμος είπε...

tramadol online no prescription tramadol pictures - tramadol hcl rimadyl

Ανώνυμος είπε...

buy tramadol online mastercard overnight buy tramadol visa - tramadol withdrawal chest pain