3/11/09

Βίντατζ Rihanna: όταν ήταν καλό κορίτσι





...και όταν αποφάσισε να γίνει "edgy" :

7 σχόλια:

Viv είπε...

Αυτό δεν είναι edgy μάνα μου. Αυτό είναι έχω πάρει 10 κιλά και έχω αφήσει άλλους να αποφασίζουν για το γούστο μου.

Mrs. Stulf είπε...

Και θέλει τώρα να πιστέψουμε ότι δεν έχει βάλει κι αυτή βυζιά. Right.

ΑλλούΓι'Αλλού είπε...

Στην φωτό με το Β δεν είναι εντελώς (πλαστικιά) Μπάρμπι; Ποτέ της δεν ήτο του γούστου μου. Κ στην τελευταία μου μοιάζει λίγο με κριάρι μ'αυτό το μαλλί. "Πού πας καλή μου;;;" Μέσ'τη φυσικότητα η δεσποινίδα...

ΑλλούΓι'Αλλού είπε...

Στην φωτό με το Β δεν είναι εντελώς (πλαστικιά) Μπάρμπι; Ποτέ της δεν ήτο του γούστου μου. Κ στην τελευταία μου μοιάζει λίγο με κριάρι μ'αυτό το μαλλί. "Πού πας καλή μου;;;" Μέσ'τη φυσικότητα η δεσποινίδα...

StartlePixie είπε...

Ψηφίζω τρίτη φωτό. Απίστευτη.

Τώρα τι το θέλει το Ghetto?

KnottyCat είπε...

της λείπει το χρυσό δόντι για να ολοκληρωθεί το ίματζ ταμτάκος

katerinoulion είπε...

χαχαχαχαχαχαχαασχαχαχασαχα knotty!!!