8/11/09

TA BIONIKA AYTIA

it's on!

27 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

hi 5!

Viv είπε...

-Ποιός από δω έχει πληρώσει τα βυζιά της γυναίκας του μία περιουσία;
-Εγώ!

Ανώνυμος είπε...

-Εχω τραβήξει 5 φορές μαλακία απο το πρωί και ακόμα δεν λέω να ξυπνήσω...
-Γιατί δεν πίνεις εναν καφέ?
-Γιατί θέλω και ζελέ για τα μαλλία..

KAPAMAROU & SIA είπε...

-Λοιπόν σύντροφοι, όσοι είναι υπέρ του πλαισίου στήριξης των μαχόμενων αδερφών στη Νικαράγουα, Αιτή, Κόστα Ρίκα και των κείμενων διατάξεων για ατομική και συλλογική δράση, να σηκώσουν το χέρι τους.

-Πάμε πάμε ψηφίζουμε τώρααααα!

Φανή είπε...

Ε.Ο.Κ. aka Ένοχος Ο Κατηγορούμενος.

eleni είπε...

-ορκίζεσαι αγνοούσες ότι ήταν πουλί;
-ορκίζομαι!

(http://www.whosdatedwho.com/couples/photos/paris-hilton-and-colin-farrell.htm)

Constantine είπε...

Colin : Asta se mena, ego tha ta pliroso, tin alli fora pliroses esu...

CF είπε...

Colin στον απέναντι:"Ναι ρε μαλάκα, περούκα είναι σου λέω,τώρα που κοιτάει αλλού κάτσε να την τραβήξω για να δεις ".

Ανώνυμος είπε...

-Να σου χώσω μια μαλάκα που θα πείς τον Μεγαλέξανδρο μου μαλακία....και τι έγινε δηλαδή που είχα βαμμένο το μαλλί και οχι τα φρύδια?
-Εγω πιστεύω οτι έφταιγε η Αντζελίνα που μιλούσε σαν ρωσίδα μπαρόβια...
-Μη μου τη θυμίζεις.Ήθελε να μου κάνει και αναμνηστικό τατουάζ και όταν της είπα οτι μόνο μεθυσμένο μπορεί να με αγγίξει,όρμησε να με δαγκώσει..
-Και συ τι έκανες?
-Της είπα οτι θα παραιτηθώ και οτι στη θέση μου θα φέρουν τον Τζούντ Λο και ηρέμησε.

dΑνώνυμος είπε...

nai to paradehomai..
vgazw k egw ta frydiamu!
enoxos

MrPinkEyes είπε...

-My wife's boobjob is legendary... wait for it..... dary! Up High!
-get a life..

Ανώνυμος είπε...

-σου λέω νάνος παιδί μου...
-Για ποιόν λες πάλι Κολιν?
-Για τον Τομ Κρουζ,ποιόν άλλον?Στο Μινοριτυ Ρεπορτ αμαν έκανε ο Σπίλμπεργκ να τον δείχνει ψηλό.
-δηλαδή μέχρι που σου έρχονταν?
-Πέντε πιθαμές είναι ο πούστης και ίσα που με φτανει στο κεφάλι ενώ κάθομαι σε καρέκλα.

Léna είπε...

-Κύριε Φάρελ φοβάμαι ότι θα πρέπει να με ακολουθήσετε στο αστυνομικό τμήμα.
-'Οπα ρε μάστορα, είμαι clean εδώ και 5 μήνες! Ρώτα και τη μανίτσα δίπλα!

------------------------------
Άσχετο αλλά θα μου πεις, το Π.Π. παντού κολλάει!

Α-μπα, έχω αποδείξεις ότι το Π.Π. σε αγαπάει και είναι μεγάλη φαν σου και ας λες κακιούλες για το γένος της. Θέλει να γίνετε φίλες και να ψωνίζετε μαζί παπούτσια (και ό,τι άλλο κάνουν τα προϊστορικά πουλιά μαζί).

Κοίτα τι είχε στις Εικόνες (Μην βαράτε I know, δεν ήταν δικιά μου η αγορά) σήμερις!

http://i340.photobucket.com/albums/o337/LenaWRC/081120091587.jpg

Όχι για πες!

innuendo είπε...

looooooool
lena kai eleni

to proistoriko pouli empneei kai prosferei gelio se kathe peristasi.
i aytoanaforiki photo me apoteleiwse.

Α, μπα? είπε...

ΧΑΧΑΧΑΑΑΑ! δεν είναι δυνατόν!!! δεν είναι δυνατόν! δεν είναι!

innuendo είπε...

pardon pou synexizw to off topic, alla ayti i photo parakalaei gia sxoliasmo/vionika aytia:
http://www.herald-dispatch.com/entertainment/x165320292/Gallery-Heidi-Klums-10th-annual-Halloween-party

innuendo είπε...

oh, darn, to link paei stin kentriki gallery! ://
ennoo tin 6i fwto tis gallery, pou einai to proistoriko pouli ntymeno pouli mazi me ton dystyxi boyfriend ntymeno... [click on the pic to see it, den thelw na kanw spoiler :p]

Α, μπα? είπε...

ΧΑΧΑΧΑΑ! τέλειο, αλλά μετά θα είναι το πουλί μόνιμος πρωταγωνιστής των βιονικών αυτιών!

pastaflora είπε...

- Σου ορκίζομαι, man, το "Μαριλίζα Ξενογιαννακοπουλου" είναι υπαρκτό όνομα!

lulu είπε...

Που λες..είχα πάει στην Ελλάδα και οταν τους έλεγα οτι εγώ είμαι ο Μέγας Αλέξανδρος με χαιρετούσαν όλοι έτσι...Μιλάμε για σεβασμό τώρα όχι αστεία!

another george blog είπε...

Πλέον είναι γεγονός, Α μπα? διαβάζει ΚΑΙ το προϊστορικό πουλί!!! δεν εξηγείται αλλιώς!

KnottyCat είπε...

-Κοίτα φίλε μου πως γέμισαν καρούμπαλα οι παλάμες από τέσσερις συνεχόμενες Δευτέρες, αν συνεχίσω να το βλέπω θα μείνω ανάπηρος
-Εγώ γράφτηκα στους Ανώνυμους Παπακαλιατικούς για να το ξεπεράσω

Ανώνυμος είπε...

-Μέτρα ρε μαλάκα το χρυσαφικό που κουβαλάω πάνω μου!
-Εεε,καδένα στο σέξι ανοιχτό πουκάμισο...
-Το δαχτυλίδι μαλάκα!
-Εεεεε,ναι το δαχτυλίδι..
-Πσσ,στο αυτί κοίτα..
-Α,ναι και το σκουλαρίκι.Ε,να σε ρωτήσω κάτι?Έχεις χρυσό δόντι?
-Ποιό χρυσ΄..καλαμπόκι είναι μαλάκα.Φέρε ρε Σούζαν το νερό,να πιώ,αυτός θα με βγάλει και γύφτο με τα χρυσά στο τέλος..

vatraxokoritso είπε...

αχαχαχα! δεν κάνει να πω με ποιο γελάω, αχαχαχα, δεν κάνει, αχαχαχα!

Ανώνυμος είπε...

Γκαρσον, λεκιαστηκα...

Ανώνυμος είπε...

Ε πες μας βρε βατραχοκόριτσο,μεταξύ μας θα μείνει...

Loud Melody είπε...

Colin: Πάρτα ρε που θα μου πεις ότι έκανα αποτρίχωση στο στήθος. Είμαι από τη φύση μου άτριχος Θεός!