29/11/09

Xωρίς σχόλιο (σπάνιο για μένα)

12 σχόλια:

κόκκινο μπαλόνι είπε...

χαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαα

ά ρε έρμο "όριο"
και να σκεφτεί κανείς ότι είναι από τους πιο λογικούς ορισμούς...(μη βαράτε, είναι, αλήθεια σας λέω)αλλά ο τρόπος που μαθαίνουμε τα μαθηματικά στα σχολεία δεν συνάδει με τη λογική!

Α, μπα? είπε...

μα ναι, απλούστατη σκέψη είναι, άλλοτε φταίει η εκπαίδευση και άλλοτε η ηλιθιότητα

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πάντως ως παιδί θεωρητικής καταλαβαίνω απόλυτα το παιδί, έχει σωστή συλλογιστική! Αλλά πραγματικά ο τρόπος που μαθαίναμε τα μαθηματικά στο σχολείο δε συνάδει με τη λογική αλλά με τη μηχανική αφομοίωση, σα να θεωρεί δεδομένο ο μαθηματικός οτι ο μαθητής κατανοεί και ταυτίζει απόλυτα το σημαίνον με το σημαινόμενο. Γι'αυτό και ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι εννοεί η εξίσωση, σκράπας στα μαθηματικά γαρ, σαν να μην έκανα ποτέ αισθάνομαι.

marta fiord είπε...

Συμφωνώ απόλυτα ανώνυμε, κι ως άνθρωπος των γραμμάτων, κι όχι των μαθηματικών, κι εμένα μια χαρά μου φαίνεται η συλλογιστική του. Ό,τι τι LIM χ^5 ?! Πρώτη φορά το βέπω και δε μου λέει κάτι (και μην προσπαθήσει κανείς να εξηγήσει, καλύτερα να τα πούμε από κοντά κι όχι με ποστ του ποστ ω ποστ!). Αν πάλι του το είχε εξηγήσει (κι αν πραγματικά υπάρχει δηλ κάτι τέτοιο!)και πάλι δεν..ίσως κι ο καθηγητής να μην έχει αυτο το κάτι τις που το λέμε μεταδοτικότητα.

Jo είπε...

Xaxa, gamato...

Naf είπε...

πάει τα κακάρωσε το "5"

lulu είπε...

Ποιός είπε οτι οι αριθμοί δεν κουράζονται? φαντάσου κάποιος να πλησιάζει το άπειρο συνέχεια και ποτέ να μην το φτάνει..κάποια στιγμή θέλει να πλαγιάσει το κορμάκι του, να ξεκουραστεί λίγο βρε αδερφέ! Η Jesica Rabit πάντως κάπως έτσι θα την έλυνε αυτήν την εξίσωση.

KAPAMAROU & SIA είπε...

Αντί να κατηγορούμε την άμοιρη νέα που ξάπλωσε το 5, γιατί δε τα βάζουμε με τον κακομοίρη Leibniz που έφτιαξε ένα σύμβολο ίδιο με το ξεκούραστο 8?

Ε, γιατί?

Ουφ! είπε...

τα έχει τετρακόσια η μαθήτρια!

ένα άλλο που κυκλοφορεί και μου αρέσει πολύ είναι με ένα τρίγωνο του οποίου η μια πλευρά είναι χ. η ερώτηση είναι να βρείτε το χ και ένας μαθητής βάζει σε κύκλο το χ του τριγώνου, τραβάει και ένα τόξο και γράφει 'εδώ είναι!"

marta fiord είπε...

KAPAMAROU & SIA και Ουφ! :χαχαχα!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πάλι νομίζω ότι είναι σωστή η κοπελιά. Το πρώτο όριο στην (μαθηματική) πραγματικότητα δεν υπάρχει! Οπότε η μόνη λογική εξήγηση ότι ο δάσκαλος το ξάπλωσε το 8 αρά και η μαθήτρια ξάπλωσε το 5. Εύγε!

ΑλλούΓι'Αλλού είπε...

Ο συλλογισμός της μαθήτριας είναι ΑΨΟΓΟΣ! Ηλίθιος είναι ο καθηγητής που έκανε παράδειγμα με το 8. Κ ιδού τα αποτελέσματα. Ας έκανε με άλλο αριθμό.