4/12/09

Κι όσο σκέφτομαι ότι μεγάλωσα με Βarbie...απορώ πως ζω ακόμα

Η αγαπημένη μου Goop αυτή την εβδομάδα μας προτείνει δώρα για τα Χριστούγεννα. Είναι όλα όπως τα φαντάζεστε: δήθεν, δήθεν και λίγο ακόμα δήθεν. Κρίμα που διαβάζει αυτά που της σέρνουν (είναι και δύσκολο να το αποφύγει) γιατί οι τιμές δεν είναι εντελώς εξωφρενικές. Αυτό που μου τράβηξε όμως την προσοχή ήταν η περιγραφή αυτού του προϊόντος:

Πρόκειται για κακάσχημες κούκλες που είναι totally non-toxic και non-polluting.
Εννοεί ότι είναι βαμβακερές, έτσι?

10 σχόλια:

Keramidogata είπε...

"Non polluting" λέει; Δηλαδή η οπτική ρύπανση δεν μετράει;

Προφανώς οι μοδάτες κούκλες πρέπει να είναι άσχημες γιατί, ως γνωστόν, το όμορφο είναι δεν είναι παρά η αρχή του τρομερού... Την έχω την Goop για τύπισσα που διαβάζει φανατικά Ρίλκε στην τουαλέτα.

Ανώνυμος είπε...

Είναι σαν δάχτυλα με μαλλιά.

Ανώνυμος είπε...

pio tromaxrikes den ginetai...

ΑλλούΓι'Αλλού είπε...

Φαντάζεσαι να ξυπνήσεις ένα βράδυ, είτε γιατί πιάστηκες είτε γιατί σε καλεί η φύση κ να τις δεις μες το σκοτάδι; Μετά θα θες παπά να σε διαβάσει για να συνέλθεις...

Ανώνυμος είπε...

Ότι πρέπει για δώρο.

KnottyCat είπε...

ρε παιδιά εμένα μου αρέσουνε κάπως, όχι ότι δεν υπάρχουν και καλύτερες χειροποίητες

Ανώνυμος είπε...

τι το τοξικό θα προκαλούσε δηλαδή να ζωγράφιζαν λίγο πιο αισθητικά τα προσωπάκια τους??Αμ ο λαιμός που είναι σαν να περνάνε μαγουλάδες?

Ανώνυμος είπε...

προτιμώ και εγώ τις χειροποίητες, αλλά αυτες ΔΕΝ ειναι ωραίες, ειναι σκιαχτικές

katerinoulion είπε...

H κούκλα του σατανά

marta είπε...

http://www.amlul.com/
Sunday, December 06, 2009

"Αχ ναι!καλέ τι υπέροχες που είμαστε!χοχοχο,χιχιχι,χαχαχα!"

Καλά η Γκαλά από δίπλα είναι ίδια η Βίσση (δηλ η Βίσση μοιάζει ακόμη πιο νέα αλλά ένιγουέι)