2/12/09

ΓΥΝΑΙΚΑ! Το παιδί μίλησε!


Εντάξει, η ζωή είναι πολύ άδικη (σώπα!) αλλά τι κακό αυτό με μένα, κάθε φορά εκπλήσσομαι. Πρέπει να φταίει η αθώα παιδική μου καρδιά ή το γεγονός ότι η Αδικία δεν έχει Πάτο. Ένα από τα δύο, δεν ξέρω.

Κοτζάμ New York Times έκατσαν και πήραν συνέντευξη από τον Χεσούς. Σκέψου τώρα, πόσος κόσμος θα πούλαγε τη μάνα του σε εμπόριο οργάνων για να γράψει εκεί. Σκέψου να σε πάρουν, και μετά να σε στείλουν να πάρεις συνέντευξη από τον Χεσούς. Θα μου πεις, είναι στο τμήμα "fashion and style". Kαι πάλι, λέω εγώ. Να ξεπληρώνω 10 χρόνια πανάκριβα φοιτητικά δάνεια για να σπουδάσω σε καλό πανεπιστήμιο για να συναντήσω από κοντά τον Χεσούς?

Ευτυχώς που δεν υπάρχει περίπτωση να με πάρουν στους Times δηλαδή. Και αφού έκανα την κοινωνική μου κριτική, συνεχίζω σε άλλο επίπεδο: ο Χεσούς στη συνέντευξη λέει ότι παίρνει αμοιβή 15.000$ για 90 λεπτά dj-ing. Πόσο καλός είναι πια? Hint: φοράει γυαλιά ηλίου στο σκοτάδι. Δε μας φτάνει που έχει καλοπαντρευτεί και έγινε άνθρωπος, εξαργυρώνει και τη φήμη της Madonna για να χιλιοπλασιάσει την αξία αυτού που δεν ξέρει να κάνει. Άτιμο star system, άτιμος καπιταλισμός, ώρες ώρες μου'ρχεται να σηκωθώ να φύγω και να πάω στη Νέα Υόρκη.

13 σχόλια:

Loud Melody είπε...

Όταν θα ξαναχωρίσει η Μαντόννα θα της στείλω το βιογραφικό μου, μήπως και θέλει να κάνει ομοφυλοφιλικό γάμο αυτή τη φορά, να κάνω κι εγώ την τύχη μου.

Loud Melody είπε...

Μέχρι και ομοφυλόφιλος αναγκάζεσαι να γίνεις για να βγάλεις τα προς το ζειν σε αυτή τη ζωή. (Σχολιάζω το σχόλιό μου ) :P

amalthia είπε...

Αν πάς Νιού Γιόκ να σε φιλοξενήσει ο Χριστόφορος που έχει θέα στο πάρκο με το γεφυράκι!

Δραπέτης είπε...

15000$ για μια playlist?? Εντάξει τότε να πάμε όλοι Αμερική μπάς και μας δει η Μαντόνα και βγάλουμε κανένα $ γιατί νομίζω πως ο Χέσους έγινε από τους πιο ακριβοπληρωμένους...

Ανώνυμος είπε...

Χέσ-τηκε στο τάλαρο να ουμε!

Ανώνυμος είπε...

προσοχη,προσοχη
ακολουθει ασχετη σφηνα

καλιεεεε Αμπα? τα ξαναματέφτιαξε ο τζουντ
με την σλατιένα? καλιέεε θα λιποθυμίσω.

Εστησε η συφιλη χορό με την ξανθιά βλενόρροια?

KnottyCat είπε...

κι εγώ ζοχαδιάζομαι όταν τα τίποτα γίνονται κάτι κι αναρωτιέμαι μήπως πρέπει να κάνω κάτι για να γίνω τίποτα

Δραπέτης είπε...

Knotty cat το Ζιγκολίζειν εστι φιλοσοφείν!!!!

Δραπέτης είπε...

Knotty cat το Ζιγκολίζειν εστι φιλοσοφείν!!!!

aura voluptas είπε...

Οποιαδήποτε αφορμή για να πας στη Νεα Υόρκη είναι μια καλή αφορμή . Αχ ...

KnottyCat είπε...

Έτσι είναι Δραπέτη και το σκληραδουλεύειν εστί φυτοζωείν

Ανώνυμος είπε...

Τι να μας πει κι ο Χεσούς!
Εδώ ένας Φραν και κατάφερε κοτζάμ Ρούλα...

vatraxokoritso είπε...

Ανώνυμε, έδωσες ιδέα στο σταρ τσάνελ, πλησιάζουν γιορτές, βλέπω να εμφανίζεται πάλι η Ρούλα και να ζητάει από τον "άνδρα" να γυρίσει πίσω. (φτου-φτου)