4/12/09

Η αγάπη νικάει τα πάντα






Είδα ολόκληρο το Whatever Works (πολύ ωραίο, να το δείτε) κι έλεγα, τι χαριτωμένη κοπέλα η πρωταγωνίστρια χωρίς να σκεφτώ κάτι άλλο και στους τίτλους τέλους είπα ΘΕ ΜΟΥ, ΑΥΤΗ ΤΑ ΕΙΧΕ ΜΕ ΤΟΝ MAIRILYN MANSON!

Και μετά είπα, εντάξει, ας μην κρίνω, όλοι έχουμε αποκρουστικούς/ές πρώην και ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο βαλέτω. Βέβαια κανείς μας δεν έχει πρώην που γύρισαν βίντεο στα οποία μας έδερναν και μας σκότωναν (ή υπάρχει κάποιος που μπορεί να πει κάτι τέτοιο?) αλλά δεν είμαστε και movie stars.

Φαίνεται ότι τα χειριστικά καμώματα πιάνουν γιατί η Evan γύρισε στην αγκαλιά του. Τουλάχιστον έτσι λέει αυτός οπότε ή είναι αλήθεια ή έχει μια φανταστική φίλη, όπως αυτός ο αδερφός στον Παπακαλιάτη. Πριν καταδικάσω την Evan πάντως, θα ήθελα τη γνώμη του κοινού: τι εξωφρενικό έχει κάνει πρώην σας για να σας κερδίσει πίσω?

7 σχόλια:

amalthia είπε...

τίποτα!?

Εξωφρενικό και εξοργιστικό!

googoomucks' 3d είπε...

γμτ..κι εγώ ήρθα για τα juicy details!!εμπρός κοινό του Α, μπά? step forward and confess!!!

:P

Ανώνυμος είπε...

κριμα το κοριτσακι... πριν τον manson τα ειχε με τον jamie bell τον πρωταγωνιστη στο billy elliot!eleos!

Ανώνυμος είπε...

Μετά τον Αλεξάντερ Σκάρσγκαρντ το χάος!

KnottyCat είπε...

παιδιά εγώ τον φοβάμαι τον manson ανατριχιάζω άμα τον βλέπω -κι όσο για την ερώτηση εμένα οι πρώην μου χαίρονται όταν με ξεφορτώνονται

Ανώνυμος είπε...

Για μένα δεν έχουν κάνει κάτι εξωφρενικό. Έβλεπα ομως σήμερα Παρατράγουδα και ένας έκανε αποπειρα αυτοκτονίας πίνοντας χλωρίνη!

katerinoulion είπε...

Εγώ καθόλου δεν τη λυπάμαι! Κι αυτή πετροβολημένη θα είναι για να τα έχει μαζί του...