8/12/09

Όλε


Είδα αυτή τη φωτογραφία και θυμήθηκα ότι κάποτε με είχαν ντύσει οι γονείς μου Σπανιόλα. Το δικό μου φόρεμα ήταν μαυροκόκκινο και είχε και καπέλο με βέλο. Η διαφορά μας με τη Suri είναι ότι δε με είχαν ντύσει έτσι επειδή ήμασταν στην Ισπανία, αλλά επειδή ήταν απόκριες και ακόμα πιο σημαντικό, έκανε κρύο και με έβαλαν με το ζόρι να φορέσω από πάνω παλτό που χαλούσε εντελώς το outfit και είχα κατασυγχιστεί. Είναι αυτές οι διαφορές που ξεχωρίζουν το λαό από το Κολωνάκι.

Moυ στείλατε πολλοί αυτή τη φωτογραφία...φαντάζομαι ότι τη βρίσκετε ενοχλητική όσο κι εγώ. Που να δείτε και τα πουά τακούνια από κάτω (εμένα μου αγόραζαν παπούτσια από το Paris στη Νέα Ιωνία)

18 σχόλια:

bourboulithres είπε...

...έκανε κρύο και με έβαλαν με το ζόρι να φορέσω από πάνω παλτό που χαλούσε εντελώς το outfit και είχα κατασυγχιστεί. Είναι αυτές οι διαφορές που ξεχωρίζουν το λαό από το Κολωνάκι.

ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Αμπα, κεντάς! (σαν τον Chris!)

Α, μπα? είπε...

Ευχαριστώ πολύ!!!:)
νομίζω ότι αυτή είναι κοινή ανάμνηση σε πολλά κοριτσάκια
αλλά μην υπερβάλλεις, τον Κρις δεν θα τον φτάσω ποτέ

bourboulithres είπε...

χαχαχαχαχαχααχα
Αυτο να λέγεται!

Ανώνυμος είπε...

Παπούτσια από το Paris στη Νέα Ιωνία; Γειτόνισσα ήσουν; Θυμάμαι κάποτε είχε ψωνίσει ο πατέρας μου παπούτσια από κει.

Α, μπα? είπε...

όχι δε μέναμε εκεί, αλλά για μένα αυτό το μαγαζί ήταν όλα τα Louboutin του κόσμου μαζί!

StartlePixie είπε...

Dady, I want another pony.

Σκασμένο...

Ιφιμέδεια είπε...

Καλά ζούσαμε βίους παράλληλους;;; Ίδια στολή είχα!!! Η μαμά μου για κάποιο λόγο την αποκαλούσε Σεβιλιάνα. Αχ.

(παπούτσια από το Μούγερ στον Πειραιά, γιατί τότε ήμην και μοναχοκόρη)

Α, μπα? είπε...

τι λες τώρα! ήταν πολύ πρώτη στολή, τη θυμάμαι με λεπτομέρειες. Τι πλάκα!

Ανώνυμος είπε...

apla hthela na se rwtisw an to xenu to phres ap to perez hilton.. den anairw to yperoxo blog sou to opoio diavazw kathimerina alla min mou peis oti o perez antegrapse esena... to anaferw giati kapou eipes oti den ton xwneueis!!! (kai me to dikio sou)

Ανώνυμος είπε...

Ειλικρινά,ας αποσυνδέσει κάποιος την παροχή ρεύματος στα ρομπότ....

Α, μπα? είπε...

δεν το αντεγραψε κανεις απο κανεναν, μόνοι τους το κερδισαν με την εμμονη του Τομ στη Σαϊεντολογία, υπαρχουν κι αλλοι που τον λενε έτσι. Δε διαβάζω περέζ χίλτον γιατί είναι πολυ εκνευριστικός.

Αν θελεις να με κατηγορήσεις για αντίγραφή, δες τον dlisted που ειναι ο καλύτερος απόλους και δεν τον φτάνω ούτε στον ύπνο μου

ΑλλούΓι'Αλλού είπε...

Συγγνώμη, αν κατάλαβα ορθώς η μικρή ντύθηκε σούργελο τελειωμένο επειδή είναι στην Ισπανία; Ανάθεμα κ αν ξέρουν που είναι η Ισπανία... Δλδ για να καταλάβω, αν ο-μη-γένοιτο έρχονταν στην Ελλάδα, τι θα την έντυναν; Αμαλία με τιγρέ;
Έλεος...

Α, μπα? είπε...

Πολύ σωστή απορία! Για την ακριβεια, τόσο σωστή, που της αξίζει να γίνει poll

amalthia είπε...

Και εγώ έχω ντυθεί σπανιόλα και μαργαρίτα και μέλισσα και μαζορέτα αλλά λάτρεψα το χανουμάκι! Όταν πάω στη Χανουμία να θυμηθώ να πάρω τη στολή μου μαζί!

zoi είπε...

Την επόμενη φορά κολομπίνα!

(τα παπουτσάκια, λέει, είναι ντανσ σουζ φορ γkερλς = dance shoes for girls), που τα είδε λέει η Σούρι και τα ήθελε και η μαμά δεν μπόρεσε να της πει όχι!
Τώρα πως αυτά τα dance shoes, υπάρχουν σε ένα τρισεκατομμύριο παραλλαγές, και με ένα κάρο μπλινγκιμπλίνγκια πάνω , δεν ξέρω...
Εγώ όταν πήγαινα μπαλλέτο, μόνο σε μάυρα έβγαιναν!
τσ τσ τσ!

KnottyCat είπε...

Κάπου πήρε το αυτί μου ότι το ευτυχισμένο ζεύγος θέλει να μεγαλώσει την ξενουοικογένεια και να αποκτήσει νέο μέλος. Τους συστήνω αν είναι αγοράκι να το βγάλουνε ΧρΙστόφορο, τους ταιριάζει τόσο πολύ -μα τόσο πολύ

Ουφ! είπε...

έχω αρχίσει να το φοβάμαι αυτό το κοριτσάκι....

Ανώνυμος είπε...

young prostitute
http://i46.tinypic.com/ws67at.jpg