14/12/09

ΒΙΟΝΙΚΑ ΑΥΤΙΑ

it's on!

19 σχόλια:

Tanila είπε...

"Το μαλάκα τον Γουίλ. Γελαει γιατι νομίζει ότι μόνο το δικό του καβλί χαϊδεύω κάτω απ’το τραπέζι. Δε ξέρει ότι με το άλλο χέρι πιάνω το καβλί του κυρίου στ’αριστερά μου, που τον βλέπω πρώτη φορά και δεν έχουμε καν συστηθεί."

Demian είπε...

Δημοσιογράφος: Αληθεύουν οι φήμες ότι θα εμφανιστείτε στο ελληνικό σήριαλ 4;

CF είπε...

Jada Pinkett: αχ πολύ μου τις τράβηξε τις παρειές ο φουστάνος,και δεν μπορώ να βάλω σάλιο μέσα!!!

Will:Χαχα πήραμε το οικογενειακό πακέτο.!!!

Ο διπλαπουδενξερωτοονοματου:Μη με κοιτάτε, πρώτη φορά τους βλέπω αυτούς τους δυό!

(Παρεπιμπτόντως, μου είναι κάπως συμπαθής η σύζυγος.;)

another george blog είπε...

So you think you can act.

Ανώνυμος είπε...

Ας γελαμε κι ας πηδαμε για να λεν πως δεν πειναμε...

Loud Melody είπε...

Mister in white: Τι γελάτε ρε; Το εννοώ ότι μου αρέσει η Lady Gaga...

amalthia είπε...

Smith- Honey I just False Started!!

Pinkett- U mean Farted?Oh I love your cockney slang!

F4FUN είπε...

όλοι γελάγανε για μένα,
χανόμουνα κι εγώ στα γέλια...

Loukas είπε...

woman in yellow: sucka a dicka, i m the voss!

marta είπε...

Ανδρας στα δεξιά: έπρεπε να είχα κάνει κι εγώ εκείνη τη λεύκανση!...


(άσχετο: κι ο τύπος δεξιά είναι φουλ σαϊεντολόγος όπως οι άλλοι δύο?)

χ@χΛιΔάΚι είπε...

Τι; Βρήκε κανονική γκόμενα ο ξάδερφός μου από τη σειρά "the Prince of Bel-Air";;;;;

Ανώνυμος είπε...

Παρακαλώ να γελάσουν αυτοί που συμμετέχουν στο live blogging της Δευτέρας.

Καημός είπε...

Ωραία η παρέα σας, αλλά βρωμάν τα πόδια σας!

Ανώνυμος είπε...

psifizw ti leykansi

Moi aussi είπε...

Γραβατωμένος: Ακούστε, ακούστε, χαχαχα, ξέρω ένα καλό. Ήτανε που λέτε ο Μπόμπος...
Κίτρινη Μίσες: Ααααχαχα, από τώρα φαίνεται χιλάριους το joke!
Άσπρος Μίστερ (από μέσα του): Αν πει πάλι αυτό με την εφημερίδα στο ψυγείο για να διατηρούνται φρέσκα τα νέα, σηκώνομαι και φεύγω

another george blog είπε...

Ψηφίζω F4FUN!

verve είπε...

Αριστερά: "Χα χα χα"
Μέση: "Χα χα χα"
Δεξιά: "------"

Ανώνυμος είπε...

θα θέλατε να πείτε την γνώμη σας για την ελληνική τηλεόραση?

Ανώνυμος είπε...

Ο/Η marta είπε...
Ανδρας στα δεξιά: έπρεπε να είχα κάνει κι εγώ εκείνη τη λεύκανση!...

TO KALYTERO! AN DEN VGALETE AYTO THA TA SPASW OLA EDW MESA!

:-D