27/12/09

ΤΑ ΒΙΟΝΙΚΑ ΑΥΤΙΑ

it's on!

40 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κουρτνευ¨"ααχ κερτ...."

Ανώνυμος είπε...

Αν είν' η μοίρα μου σακατεμένη
δε φταίει ο κόσμος, ούτε κι εσύ.
Ό,τι αγαπάω εγώ πεθαίνει
και ξαναρχίζω απ' την αρχή.

Ανώνυμος είπε...

"Αυτά τα Χριστούγεννα θέλω ενα νέο τραγούδι εξαιρετικά αφιερωμένο σε μένα με οτι τίτλο θες εσύ, μια πανάκριβη κιθάρα να την σπάσω στα μούτρα του ατζέντη που είναι και πολύ φ...ινγκ ασ...ολ και α,ναι...μια νέα χρωμοβαφή!"

χ@χΛιΔάΚι είπε...

Losing my religion, no kidding!

battered couture είπε...

Courtney: Αχ Michael, θυμάσαι τότε που ήμασταν ζευγάρι τι ωραία που περνούσαμε;
Michael: Αν θυμάμαι λέει... Γιατί νομίζεις πως έκοψα τα ναρκωτικά και έγινα gay?

another george blog είπε...

Παλιέ, καλέ μου φίλε.

Birdie είπε...

-"ΟΥΣΤ, μωρή ποντικομαμή! Ξεκόλλα από πάνω μου! Θα μου τσαλακώσεις την τσάκιση στο ζακετάκι!"
-"Αααχ..με πήρε η κόκα κ έγυρα.."

Ουφ! είπε...

battered couture τέλειο!!!
:-)))

Ανώνυμος είπε...

ανώνυμος@27 δεκεμβρίου rulez!!!

tsiou iou είπε...

ti malako pu einaiii.. ehei cashmir?

the fox's socks είπε...

c:- twra pia.. tha ta pume sto paradeiso
m:- se gelasane mikri mu

sixxxxxx είπε...

pio apalos k apo mediastrom!

StartlePixie είπε...

Επιτέλους, την έπιασε η κόκα και το βούλωσε *χαμόγελο ικανοποίησης*

aura voluptas είπε...

Stipe : Όταν μου πρότειναν να πάρω μέρος στη φιλανθρωπική βραδιά συμπαράστασης στους ψυχοπαθείς εξαρτημένους, δεν μου είπαν ότι θα έπρεπε να υποστώ κι ΑΥΤΟ !!!!! Φτου ! Γαμώ την καλοσύνη μου γαμώ ...

amalthia είπε...

Χάι Ρόκ





(το χάι πάει στη μαστούρο και το ρόκ στον rem)

protohroniatiko joker είπε...

stipe: gamw tis fag-hug mou gamw!!!

Ανώνυμος είπε...

Αν βάλω το χεράκι λίγο πιο αριστερά του το πήρα το πορτοφόλι.

Ανώνυμος είπε...

Μαλάκα φωτογράφε πάρτη ΤΩΡΑ απο πάνω μου, δεν ξεκολλάει με τίποτα.

Ανώνυμος είπε...

An affair to remember

Ανώνυμος είπε...

"The way we were"

Ανώνυμος είπε...

Σας ορκίζομαι, δεν την φώναξα εγώ...

Ανώνυμος είπε...

Αλίκη και Δημήτρης

marta fiord είπε...

Κόρτνεϋ: Me what goood fucking please hang tihere and affter green bulllets after, insane right? im sure SO my creepy....

Mike: Ωχ..


---------------------------------
Επίσης...αν μετράει και κάπου η γνώμη μου ως ΝΙΚΗΤΡΙΑ (ΧΟΧΟΧΟ!) των προηγούμενων αυτιών: ανώνυμε της 29ης Δεκεμβρίου 2009 7:05 μ.μ.(clasic πρεζόνι η Κ) και battered couture, χιχιχι!

phantom duck είπε...

Ναι....ο σφυγμός σου είναι ανεβασμένος..και συ χάρηκες που με είδες???

Phantom Duck είπε...

Ξέρεις, τον τελευταίο καιρό ψαχνόμουν γενικά....νομίζω οτι πρέπει πια να σταματήσω....

Moi aussi είπε...

(πώς τη γνωρίσατε ρε παιδιά την Κόρτνεϊ; Τέλος πάντων, με βοηθήσατε αλλιώς δε θα την καταλάβαινα με τίποτα. Πάμε λοιπόν)

- (Κόρτνεϊ) Μωρέ χρυσούλι μου, συγνώμη που σε έθαψα και εσένα στο Facebook, η συνήθεια βλέπεις!

Ανώνυμος είπε...

C: manager παραδεξου rem εγω θες αναλαβει
Μ: Προτιμώ τον Σπύρο Ρεβη

(ναι ναι ναι η κλασική μου παιδεία δεν κρύβεται)

provato είπε...

Μάηκολ: "αλκοοόληκ ΑΝΟΝΥΜΟΥΣ λέγεται μωρή μαλακισμένη, ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ, όχι επόνυμους!"

Κόρτνεϊ: "χικ"

YO!Reeka's είπε...

Ναι. Εχω για πετ την Κόρτνεη Λαβ. Σου φαίνεται παράξενο; Κοίτα τι τρυφερή που είναι. Και την έμαθα να μην κάνει κακά στο χαλί.

Ανώνυμος είπε...

YO!Reeka's : άι λοβ ιτ!

vatraxokoritso είπε...

κύριος: καλέ γιατί με αγκαλιάζει με τόση αγάπη η Ζέτα Δούκα;...

Ανώνυμος είπε...

m: It's the end of the world as we know it...
c: And I feel fiiiiiine

Ανώνυμος είπε...

C -Έχεις ένα κατοστάρικο..;

marta είπε...

( Σαφώς εμπνευσμένη από την προηγούμενη καταχώρηση ανώνυμου αλλά με κοινωνικό προβληματισμό σχολιαστή: )

"Απέκτησε κι εσύ, όπως έκανε ήδη ο Μike Stipe,το δικό σου κέρινο ομοίωμα Courtney Love και απώθησε τα υπόλοιπα πρεζόνια που, ενώ θέλουν να σου ζητήσουν κατοστάρικο, νομίζουν ότι ήδη σου ζητάνε. Τηλεφώνησε στο 555-888-999 ΤΩΡΑ!"

Ανώνυμος είπε...

courtney:κορίτσι θα κάνεις..και εμένα έτσι μεγάλωνε η κοιλίτσα μου
michael(απο μέσα του):τώρα άμα σε κλάσω να ξεφουσκώσω εγώ θα φταίω?

Knotty είπε...

courtney: μιχαλάκη τα 'παιξαν τα βιονικά αυτιά, σωθήκαμε
michael: ζωή σε λόγου μας

Lelos banana είπε...

Και την νέα χρονιά με την Αμπα? θα την βγάλουμε αγάπη μου....

Stella Mpezentakou είπε...

Αντε σαν καλό παιδί να μου φέρεις ενα μπάφο...

Ρωμαίος και Ομελέττα είπε...

-Αν είχα το ταλέντο σου...
-Αν είχα τα μαλλιά σου...

παλιάμπελο είπε...

κυριος με γυαλια αριστερα:
και που να καταλαβω οτι ειναι η κορτνι;;τα νυχια μου να μυρισω;;;