30/12/09

Όλοι έχουν άποψη για τα πάντα, οπότε γιατί όχι κι εγώ


Τώρα επειδή έχω μπλογκ και γνώμη, θα αναγκαστείτε να ακούσετε άλλη μία άχρηστη άποψη, τι να κάνουμε, έτσι είναι οι γνώμες. Εδώ η ξεναγός του μουσείου της Ακρόπολης έχει γνώμη για το χρώμα των τοίχων, θα έπρεπε να έχει παλ μπλε χρώμα λέει, αν είχε μπλογκ σίγουρα θα το είχε γράψει, οπότε γιατί να μην πω εγώ για το Άβαταρ, 3 ώρες έκατσα εκεί μέσα και το ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟ υπερθέαμα μου προκάλεσε ημικρανία, δεύτερη φορά στη ζωή μου που παθαίνω ημικρανία, την πρώτη φορά ήταν λόγω τζετ λαγκ, φανταστείτε την ταλαιπωρία. Μπορεί να έφταιγε και που είχα σφηνώσει τα γυαλιά με δύναμη στη μύτη μου γιατί είχα άγχος ότι δεν θα καταλάβω το ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟ υπερθέαμα λόγω αστιγματισμού, δεν ξέρω. Η αλήθεια είναι ότι μία φορά νόμιζα ότι τα μπιρμπιλόνια που ήταν σαν αυτά που βγάζουν οι λεύκες μία εποχή και κολλάνε στα ρούχα ήταν μπροστά από την οθόνη και μου ερχόταν να τους δώσω μία με το χέρι για να φύγουν από τη μέση, και μια άλλη φορά το διαστημόπλοιο μου φάνηκε πως έρχεται κατά πάνω μου και μου ήρθε να σκύψω, κατά τ'άλλα όμως ήμουν τόσο συγκεντρωμένη μην χάσω το ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟ υπερθέαμα που χρειάστηκαν μετά 2 τζιν τόνικ και μία πίτα με γύρο κοτόπουλο για να συνέλθω από την προσπάθεια. Νόμιζα ότι μόλις έχω γράψει διαγώνισμα μαθηματικών.

Δεν ξερω αν έφταιγε η αυτοσυγκέντρωση για να μην χάσω στιγμή από το ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟ υπερθέαμα, δεν ξέρω αν έφταιγαν τα Τσακίρης τσιπς, ίσως να έφταιγε το χάλια τζιν τόνικ του σινεμά (να το ξέρετε, στο Αθήναιον έχει μπόμπα ποτά, μη χειρότερα), πρέπει να έπαιξε και ρόλο που δίπλα μου ήταν Ο ΠΙΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ και νόμιζα ότι θα πάθω τρισδιάστατη κλειστοφοβία, ήταν και γεμάτο το σινεμά και μετά από 2 ώρες ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟΥ υπερθεάματος άρχισε να μυρίζει σαν κοιτώνας φτηνού χόστελ (δεν έχω πάει ποτέ, αλλά φαντάζομαι) και μετά σαν κοιτώνας φαντάρων (επίσης φαντάζομαι) και προσπαθούσα να μην το σκέφτομαι παράλληλα με την προσπάθεια να βλέπω το ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟ υπερθέαμα, συν τη ζέστη που άρχισε να κάνει που μαζευόταν πίσω από τα γυαλιά που είχα σφηνώσει με δύναμη πάνω στη μύτη μου με αποτέλεσμα να κάνει σημάδι που έφυγε μετά από 5 ώρες.

Όλα αυτά έπαιξαν το ρόλο τους μάλλον κι ενώ την πρώτη ώρα έλεγα από μέσα μου ΓΟΥΑΟΥ ΠΟΣΟ ΓΟΥΑΟΥ ΕΙΝΑΙ ΒΛΕΠΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΡΥΤΙΔΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ άρχισα να ζαλίζομαι και στο διάλειμμα ίσα που πρόλαβα να πάω στην τουαλέτα και βουρ πίσω, το διαγώνισμα συνεχίζεται, και έχεις και άλλες 2 ώρες, μπιτς. Η κούραση έγινε εκνευρισμός στην μεγάλη τελική μάχη που ήταν για γέλια, ήταν για κλάματα, ήταν προβλέψιμη, ήταν παιδαριώδης, ήταν πολύ κακή για να είναι καλή, ήταν απλώς κακή, κακή, και έπρεπε να την δω μετά από 2.5 ώρες που πλέον είχα εμπεδώσει το ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟ υπερθέαμα, το είχα αναλύσει, με είχε ζαλίσει και ως παγιδευμένη δίπλα στον ΠΙΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΗΣ ΓΗΣ ήμουν πλέον στο έλεος του σεναρίου και δε μπορούσα να ξεφύγω με τίποτα.

Την καλύτερη δουλειά την έκανε ο Κ. που πάνω που άρχισε η μεγάλη μάχη έριξε έναν 20λεπτο υπνάκο, μετά το power nap ήταν λαλίστατος και φρέσκος φρέσκος και ρωτούσε "και μετά? τι έγινε μετά?" Εεε, μετά κέρδισαν οι καλοί, για φαντάσου. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον της βραδιάς ήταν που γνώρισα τυχαία 2 ενθουσιώδεις αναγνώστριες του μπλογκ, γεια σας κορίτσια, δεν σας ρώτησα με ποιο νικ γράφετε στα σχόλια, αν το διαβάσετε αυτό, πείτε μου!

47 σχόλια:

mahler76 είπε...

καλά μεγάλη μπαλαφάρα το Avatar!!!!
Πιο βαρετό και από το σέξ με άλλον άνθρωπο.

Α, μπα? είπε...

αν μου τη λές, (δεν είμαι σίγουρη), πολύ καλό!

mahler76 είπε...

μαρή όχι, το είδα την Κυριακή και βαρέθηκα την ζωή μου. Πάλι καλά που θώπευα τα μπουτάκια του διπλανού μου και πέρναγε η ώρα.

Καλά εκεί που βάλαν κάτω από το δέντρο γυμνή την 60άρα φεύγα Σιγκούρνει και είδα το αλαβάστρινο κορμί δεν κρατήθηκα και έκραξα τόσο που με άκουσαν όλα τα Village.

Α, μπα? είπε...

ΧΑΧΑ, είχες ασχολία τυχερούλη!
αμ η σκηνή με τα εκρηκτικά που έγειρε το πλοίο και τσουπ, έκλεισε η μπουκαπόρτα και τη γλυτώσαμε?

mahler76 είπε...

καλά γιατί η στρατόκαυλη αρχιδαράς γκόμενα από την λατινική Αμερική που είχε παίξει και στο Alien το 2?

Επίσης, ο στρατόκαυλος μπρατσαρας με τα σημάδια στη μούρη που έχεζε απασφαλισμένες χειροβομβίδες για την πλάκα του, πόσο μικρή πρέπει να την είχε?

Γιατί τα New Age κάτσαμε κάτω από το δέντρο χωρίς βρακί να λατρέψουμε την μάνα Γή, έ την Θεά Ειβα ήθελα να πώ, και μας έπιασαν ευκοίλια πως σου φάνηκε?

enteka είπε...

εγώ το βρήκα άψογο, και οι συνθήκες στο σινεμά που πήγαμε ήταν ευτυχώς πολύ καλές :)

Knotty είπε...

είχε και πλοίο?? και μπουκαπόρτα? σε ποιο σημείο του έργου? μάλλον τον είχα πάρει κι εγώ (sic) γιατί αυτό δεν το θυμάμαι καθόλου

mahler76 είπε...

@enteka
Dude!!!

mahler76 είπε...

@Knotty
τελικά όλοι τον πείραμε στην ταινία αυτή κατά κάποιον τρόπο.

Α, μπα? είπε...

mahler, εμείς πιο πολύ απογοητευτήκαμε γιατί η σκηνή σεξ πέρασε στο ντούκου και δεν μάθαμε αν οι κοτσίδες συμμετέχουν κάπως στην πράξη

enteka, παίζει πάντα ρόλο το γύρω γύρω, βίλατζ και πάλι βίλατζ για τέτοιες ταινίες τελικά

knotty, εννοώ διαστημόπλοιο, η πόρτα του ήταν σα μπουκαπόρτα, ήταν αστειάκι:)
βέβαια δεν αποκλείεται να τον πήρες κι εσύ λίγο...

Knotty είπε...

τον πήραμε δε λες τίποτα 25 ευρώ πάλι πετάξαμε για εισιτήρια και πατατάκια του κώλου

Α, μπα? είπε...

α τι ωραία, κι άλλοι βαρέθηκαν!:)

Knotty είπε...

και πόσο μαλάκες είμαστε, είχαν τελειώσει τα γυαλιά και το είδαμε χωρίς!! δεν καταλάβαμε τίποτα δηλαδή, όλο πιτσιρίκια μέσα στο σινεμά που κάνανε γλύκες όταν ζευγαρώνανε τα άβαταρ!! έλεος, που πάει η νεολαία ωρέ

Α, μπα? είπε...

ΤΙ? ΚΑΙ ΚΆΤΣΑΤΕ?
καλά χωρίς γυαλιά δεν τα βλέπατε όλα θολά σε φάσεις?

mahler76 είπε...

@Knotty
ααααα εμείς δεν φάγαμε στην αίθουσα γιατί δεν θα μπορούσαμε να κεντράρουμε τα νάτσος στο στόμα με το 3D ΧΑΧΑΧΑΧΑ

Knotty είπε...

δεν καταλάβαμε τίποτα, ήταν σα να βλέπαμε το λάιον κινγκ ένα πράμα. Δε θόλωνε, απλώς έτσι θα το βλέπαμε και στο σπιτάκι μας και θα το κλείναμε να ξεμουδιάσει και ο κώλος μας.. αχ δεν είναι η πρώτη φορά που πετάμε λεφτά για ταινία αντί να πάμε να τα τσούξουμε

Α, μπα? είπε...

mahler ΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑ

Knotty, γιατί πετάξατε 25 ευρώ? πόσο έκανε δλδ?

Knotty είπε...

ρε παιδιά γιατί έχω την εντύπωση ότι έχω ξαναδεί με αυτά τα γυαλάκια έργο παλιάαα, δηλαδή πως είναι νέα τεχνολογία αυτό, έχω ξαναδεί έργο με αυτά τα γυαλιά στην αθήνα κιόλας όταν ήμουν μικρή

mahler76 είπε...

@Knotty
Πόσο Θεές είσαστε να το δείτε χωρίς γυαλιά?

By the way, πως κατάφεραν να φτιάξουν ένα ζευγάρι πατομπούκαλά που δεν πήγαινε σε ΚΑΝΕΝΑ πρόσωπο? Μα κανένα!!!

Knotty είπε...

α, μπα? 8,5 ο καθένας και βάλε πατατάκια και αναψυκτικά x2 πρέπει να είναι και λίγο παραπάνω από 25

Α, μπα? είπε...

το 3δ σαν ιδέα δεν είναι καθόλου καινούρια, αλλά αυτή είναι εξελιγμένη τεχνολογία, με νέες κάμερες και άλλο τρόπο λήψης και τ'αρχίδια μας κουνιούνται.

Όχι εντάξει, ήταν εντυπωσιακό το θέαμα, μακάρι να ήταν σε άλλη ταινία όμως, χαχα

Knotty είπε...

@μάλερ χαχαχα πόσο ηλίθιες θες να πεις και σπάω το νόμο της σιωπής τώρα γιατί είπαμε να μη το πούμε πουθενά γιατί θα μας κράξουνε
@α, μπα θα το πάρω σε blue ray στο σπίτι να δω με τα γυαλιά τι έχασα (αν φαίνεται το 3d σε μπλου ρέι, θα δούμε)

Α, μπα? είπε...

δεν παίρνεις το παιχνίδι καλύτερα, που θα τα σπάει σίγουρα?

Knotty είπε...

σωστό κι αυτό! (και δεν το κατεβάζω καλύτερα, να ρεφάρω και το 25άρι?)

Ανώνυμος είπε...

Επιτέλους κάποιος λέει διαφορετική γνώμη για το Avatar. Βαρέθηκα να ακούω πόσο καταπληκτική ταινία έιναι ΚΑΙ πόσα κρυμμένα νοήματα έχει. Πείτε μου οτι ΑΛΛΑΞΕ και την ζωή κάποιων και θα φουντάρω με στυλ...

Α, μπα? είπε...

knotty, τώρα μιλάς σωστά

ανώνυμε, να κάνουμε ομάδα στο Facebook. Πρέπει να είμαστε λίγοι αλλά υπολογίσιμοι.

mahler76 είπε...

@Knotty
αντί να πάρεις το blueray δεν παίρνεις με τα χρήματα καμιά 20αρία πιτόγυρα και μερικές πατατούλες και 2 κόκες light να το ευχαριστηθείς στα σίγουρα?

Knotty είπε...

χαχαχαχα α,μπα μου αρέσει όταν προτείνεις ομάδα στο φέισμπουκ
χαχαχαχα μάλερ η καλύτερη ταινία είναι μες στο στομάχι μου

Α, μπα? είπε...

δεν είμαι πιστευτή ε?:)

Ανώνυμος είπε...

αξιαγάπητη α μπα?
είμαστε οι "ενθουσιώδεις αναγνώστριες" πρώτα απ' όλα συγγνωμη για την αμηχανία αλλά μας ήρθε ξαφνικό .....καταλαβαίνεις!!!!!!!!!!!στα σχόλια αλλά και στο live blogging είμαστε ανώνυμοι.....μερικοί απ'τους πολλούς......η μία από εμάς στο εξής θα είναι η ενθουσιώδης αναγνώστρια 1 και η άλλη η ενθουσιώδης αναγνώστρια 2 καθ' ότι ενθουσιαστήκαμε με τον χαρακτηρισμό.......
πάνω κάτω τα ίδια πάθαμε όλοι μας με το avatar αλλά είχε πλάκα!!!!!!!!!!
ελπίζουμε να τα ξαναπούμε και απο κοντά καθώς υπάρχει και τρίτη φανίτσα - ενθουσιώδης αναγνώστρια η οποία έσκασε από τη ζήλια της!

Knotty είπε...

είναι πολύ αστείο γιατί το έχεις ξαναπεί και συνεχίζεις το ίδιο βιολί χαχαχαχαχα

mahler76 είπε...

ο Παπακαλιάτης πότε θα κάνει σήριαλ 3D?
Αναλόγου επιπέδου είναι τα σενάριά του, η Πέμη είναι χαλαρά η Σιγκούρνει της Ελλάδος, ο Γκλέτσος το έχει ακόμα ως ηθοποιός και ο Κουρής έχει κάνει νομίζω σε δικό του σήριαλ τον ανάπηρο...

Oh my God τώρα που το σκέφτομαι ο Κάμερον τον έχει αντιγράψει στεγνά το Χριστόφορο.

Α, μπα? είπε...

knotty, είναι το κλασικο μου αστείο, όποτε συμφωνώ με κάποιον λέω "να κανουμε ομάδα στο Facebook" επειδή αυτές οι ομάδες μου φαίνονται σουρεαλιστικά ηλίθιες

mahler καλά,πως δεν το σκέφτηκα αυτό?

προς ενθουσιώδεις θαυμάστριες, πολύ χάρηκα που σας είδα και είμαι σίγουρη ότι κάπου θα σας ξαναπετύχω, είσαστε πολύ γλυκούλες, ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια!

another george blog είπε...

Εμένα μου άρεσε!

Αυτό με τις κοτσίδες και το σεξ δεν το είχα σκεφτεί... ενδιαφέρον!

mahler76 είπε...

μα εννοείται ρε παίδες ότι με τις κοτσίδες γινόταν το γαμήσι. Δεν θυμάστε στην αρχή που όταν έχει πρωτομπεί στο Avatar ο τύπος επεξεργαζόταν το ματζαφλάρι από τρίχες και κάποιος του λέει "προσεχε αν παίζεις πολύ μπορεί να τυφλωθείς?"

Αμάν ρε παιδιά μόνο εγώ την είδα την ταινία τελικά?

@another george blog
Φαντάζομαι χαρά όταν είδες για πρώτη φορά ταινία με ήχο χαχαχαχα

Α, μπα? είπε...

ωχ καλά λες, το ξέχασα εντελώς!
δεν είναι καπως άβολο να εχεις το ματζαφλάρι σου να πηγαίνει πέρα δωθε ακάλυπτο όλη μέρα?

mahler76 είπε...

@Α, μπα?
γιατί πρίν οι μικροτσούτσουνοι εφεύρουν τα ρούχα τι κάναμε νομίζεις στις σπηλιές? πως περνάγαμε την ώρα μας όταν τα γυναικάκια μας γδέρναν τις αρκούδες που είχαμε σκοτώσει?

Knotty είπε...

χαχαχαχα μάλερ αυτά με τα κοτσίδες μου θύμισαν ένα παλιό ανέκδοτο: καθόταν ένας γύφτος τσίτσιδος έξω από το τσαντήρι κι ένα μωρό γυφτάκι έπαιζε με τα αρχίδια του. Πέρασε ένας άλλος γύφτος παππούς (πιο πουριτανός αυτός) και του λέει "καλά δε ντρέπεσαι κοτζάμ άντρας να αφήνεις το παιδί να παίζει με το ματζαφλάρι σου τι πράματα είναι αυτά", κι απαντάει ο γύφτος "και τι να του δώσω του παιδιού? κανα μαχαίρι να σφαχτεί?"

Ουφ! είπε...

αχ παιδιά, μόλις είδα τη ταινία και το ποστ σου Α, μπα? είναι σαν να το έχω ζήσει εγώ!!!

έχω πεθάνει στο γέλιο μες τη μαύρη νύχτα με τα σχόλια σας!!!

αυτές οι κοτσίδες usb ήταν όλα τα λεφτά!!!

mahler76 είπε...

κοτσίδες usb OH MY GOD!!!! έγραψες!!!

Α, μπα? είπε...

όντως, οι κοτσίδες USB ήταν το καλύτερο σχόλιο έβερ, πολυ κρίμα που δεν έχουμε κι εμείς τέτοιες

battered couture είπε...

kai mono sti skepsi tou na paw na dw to avatar kinduneuw na pesw se koma.

mahler76 είπε...

@battered couture
μη νομίζεις κι εμάς χθές μας βγάλαν από την εντατική....

tina είπε...

Εγώ σκεφτόμουν σε πόσα κεφάλια φορέθηκαν αυτά τα γυαλιά και πόσα λιγδιασμένα από ποπκορν χέρια τα έπιασαν.
Άσε που είχα μόνιμα την εντύπωση ότι τα δικά μου ήταν ελαφρώς χαλασμένα.

Η μύτη του Κουρή πώς να είναι στο 3D? Μιλάμε για θρίλερ, κάθε φορά που θα πάει να γυρίσει το κεφάλι, θα νομίζεις ότι θα σε σουβλίσει.

Κοτσίδες USB, χαχαχαχαχα!

Χρόνια πολλά Α,μπα!!! Χρόνια πολλά εβριμπάντι!

Moi aussi είπε...

Να είστε καλά ρε παιδιά, χρόνια πολλά! Δεν είδα το αριστούργημα αλλά δάκρυσα από τα γέλια με το ποστ και τα σχόλια (πώς τα καταφέραμε και το γυρίσαμε πάλι στο ΧρΙστόφορο, ούτε το κατάλαβα)

Ανώνυμος είπε...

@tina: τα γυαλιά δεν είναι μιας χρήσης; Τουλάχιστον στα Village όταν είχα δει το Χριστουγεννιάτικο εφιάλτη του Μπάρτον 3D τα γυαλιά ήταν σε σακουλάκι και τα έπαιρνες μαζί σου μετά την ταινία.


Κι εγώ με τη σειρά μου έκλεισα εισητήρια να τη δω στη Vmax 3D, εκεί κι αν θα καταλάβουμε το ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟ, όπου και απλή ταινία να δεις, σαν τρισδιάστατη φαίνεται με τα τεράστια πρόσωπα. Αλλά είμαι σίγουρος ότι μόνο το ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟ θα αξίζει, όλα τα άλλα είναι clopy paste από άπειρες ταινίες. Που εδώ που τα λέμε και το τρισδιάστατο ήδη υπήρχε, μόνο που το γύρισε με καλύτερο εξοπλισμό, σιγά... Θα έχω, πάντως, στο νου μου το ποστ και θα με πιάσουν τα γέλια στην ταινία...

innuendo είπε...

geia sa re a,mpa!!
exo ekfrastei sto timimeno twitter epi tou thematos (kai exo faei to aparaitito kraksimo apo tous orgismenous avatarists):

if you "prepare for 20 years" to "change cinematic history", can't you at least come up with a decent script? #AvatarchangedcinemzzzzZZZZZ

Avatar - Sleep: simeiwsate 2

i can say it loud and proud: if a movie invests so much in fluorescence, i am not its target group

episis major LOL:
10 anapantita erwtimata pou mas afise to avatar