7/12/09

Εσείς που κοροϊδεύετε: τι λένε για τον Κρις οι οπαδοί του

ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ: ΣΗΜΕΡΑ, 21:50, LIVE BLOGGING

η σειρα ειναι ενδιαφερουσα τοποθετημενη στην εποχη μας με πολυ ανθρωπινους,εκφραστικους,α
ληθινους χαρακτηρες.δεν λειπει η υπερβολη αλλα ειναι δοσμενη με πολυ προσεκτικο τροπο και ομορφες εικονες.η μουσικη επενδυση δεν παιζεται. (τώρα που το λέει, έχει κάποια υπερβολή...)

Η σειρά μου φαίνεται πολύ καλοδουλεμένη. Να φανταστείς τη βλέπουμε όλοι οικογενειακώς! Μου αρέσουν τα σκηνικά, η μουσική, το φως στις εικόνες και οι επιτυχημένοι διάλογοι. Μου αρέσει που παρουσιάζονται τα καθημερινά προβλήματα όπως η ανεργία, η συμβίωση των συζύγων μετά την απόκτηση παιδιών και παράλληλης εργασίας της συζύγου κ.α. (Καθημερινά προβλήματα που λύνονται με μία επίσκεψη στα κεραμίδια.)

τι να γραψω τωρα κ γω...μερικες φορες πεφτεις έξω για κάποιους ανθρώπους...δεν περιμενεις κ πολλά από αυτούς...πραγματικά χαίρομαι γιατί ένα τόσο νεο παιδί με τόσο ταλέντο αναγνωρίζετε...μπραβο σου..το 4 από τα καλήτερα από όλες τις απόψεις...μετά από αυτό όμως θα πρέπει να ξεπεράσεις τον εαυτό σου....είμαι σύγουρη οτι έχεις ακόμη πολλά να δώσεις...
(όλοι είμαστε σύγουροι. Εεε, σοίγουροι. Ή σείγουροι?)

Συγχαρητήρια!! Για μια ακόμη φορά, βλέπουμε ένα επιτυχημένο σίριαλ με φοβερό σενάριο, μουσική, ηθοποιούς, στήσιμο, πλοκή! Τα κατάφερες όπως πάντα να ταράξεις τα νερά της τηλεθέασης! Συνέχισε έτσι και μην ακούς τους κεκεντρεχείς! Πάντα θα υπάρχουν!(μην ανησυχείς, τόσα χρόνια προσπαθούμε να σταματήσει)

πιο ωριμος απο ποτε...φρεσκια και οξυδερκης αναγνωση και παρουσιαση της πραγματικοτητας..και παντα με τις σωστες δοσεις σοβαροτητας και ελαφραδας...σε ευχαριστουμε για ολα αυτα και για αυτο που εισαι! (φρεσκια και οξυδερκης αναγνωση και παρουσιαση της πραγματικοτητας.Τι να σχολιάσω μεετά απ'αυτό)

ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΜΟΥ ΠΡΙΝ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΤΟ ΔΙΑΖΥΓΙΟ. ΕΙΑΝΙ Η ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΟΤΙ ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΤΡΑΓΙΚΟ ΨΕΜΑ.........
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΜΙΛΗΣΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟ, ΟΧΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΗ. (στο χωριό μου αυτό το λέμε famewhoring)

ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΚΑΛΙΤΕΧΝΗΣ ΧΩΡΙΣ ΕΠΑΡΣΗ .- (τελεία και παύλα)

18 σχόλια:

aura voluptas είπε...

Μπα ... Καθόλου απίθανο να τα γράφει ο ίδιος .

I.I είπε...

Κάποιος να μαζέψει σας παρακαλώ "τα νερά της τηλεθέασης" γιατί δεν αντέχω την υγρασία.

Ανώνυμος είπε...

Μου θύμισε ένα βιβλίο που διάβαζα κάποτε, όπου πίσω στις κριτικές, είχε από 3-4 άτομα, και έλεγε:


πολυ γαμάτο, μπράβο, εξαιρετικό ο συγγραφέας κλπ κλπ...

...Η μητέρα του συγγραφέα.


Παρακάτω τα ίδια γλυψίματα...

...η αδερφή του συγγραφέα.

...ο αδερφός του συγγραφέα.

etc etc.

Ιφιμέδεια είπε...

Που τα τσίμπησες αυτά καλέ;;;;

(ο Μουζουράκης τα γράφει ή ο Κουρής;;)

Ανώνυμος είπε...

Θα γελάω μέχρι αύριο.

Α, μπα? είπε...

είναι από το facebook του Κρις!

bourboulithres είπε...

Έχει Facebook ο Chris???
Πάω να του κάνω add, να γίνουμε φρεντς και να του την πέσω στο wall του!

Επίσης, πήρε το αυτί μου από έγκυρη πηγή ( σε παλιό ρεπορταζ της Μενεγάκη 1 χρόνο πριν!) ότι ο Chris δεν τα χει καλά με την τεχνολογία και ότι ακόμα γράφει στο χαρτί!
Ελπίζω να χει απαρνηθεί το παρελθόν του και να φανερωθεί, απόψε κιόλας!

Α, μπα? είπε...

αν γράφει με το χερι είναι είτε επειδή είναι στούρνος και φοβάται τα πισι είτε έτσι νομίζει ότι μοιάζει περισσότερο με συγγραφέα. Τώρα αποκλείεται να μην κάνει google τον εαυτό του 45 φορές τη μέρα.

bourboulithres είπε...

χαχαχαχααχαχαχα, στούρνος! Εχω πολύ καιρό να την ακούσω αυτή τη λέξη!

Σίγουρα το δεύτερο, γιατί ένας συγγραφέας δίχως μελάνι είναι ένας καθαρός και σκέτος γραφιάς και ο Chris όχι!

Αβαδιστη είπε...

Eπιτέλους αναγνωρίζεται το μεγάλο του ταλέντο!

Συγνώμη τη φωτο που τη βρήκατε, είναι από την πλειστόκαινο...
Mάλλον είναι προβοκάτσια! Βάλτε μια πρόσφατη με τη ρυτίδα της ωριμότητας να φαίνεται!
Σας καταγγέλω!

Α, μπα? είπε...

ήθελα να ξαναδούμε όλοι το Ι στο ΧρΙστοφορος

Naf είπε...

"ο Chris δεν τα χει καλά με την τεχνολογία και ότι ακόμα γράφει στο χαρτί!"

xaxaxaxxaxaxaxxaxaxa

ΚΑΙ ΚΑΛΑ...δηλώσεις για να μας ρίξει στάχτη στα μάτια. Καλέ αυτός ολη μέρα στο internet θα είναι και την υπόλοιπη θα βλέπει Nova. Απο που θα κλέβει σκηνοθεσία, σενάριο, μουσική, φωτογραφία?????

KnottyCat είπε...

μόλις πρόσεξα ότι είναι δύο τα I:
ένα είναι στο χρΙ
και το άλλο είναι ο κορμός του Φ
πράγμα που αποδεικνύει ότι ο ΚρΙς από τότε ήξερε για τους δίδυμους πύργους

Ανώνυμος είπε...

ναι!όπου βρει γραμμή την τεντώνει!παρομοίως και τα νεύρα μας!!!

Ανώνυμος είπε...

εντάεξι, το τελευταίο σχόλιο (ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΚΑΛΙΤΕΧΝΗΣ ΧΩΡΙΣ ΕΠΑΡΣΗ -!!!-)το έχει γράψει οπωσδήποτε ο ίδιος με άλλο nick!

Ουφ! είπε...

ωχ παιδιά κι εγώ τραβάω τις γραμμούλες στα φ, ρ, τη καμπύλη του γ τη πάω 3 γραμμές παρακάτω και το πρώτο γράμμα κάθε λέξης το γράφω τεράστιο. τα ι μου από την άλλη είναι μικροσκοπικά...

κανένας γραφολόγος στη παρέα;... πρέπει να πάω Νέα Υόρκη επειγόντως!!!

Tanila είπε...

Κατ'αρχήν, σιγά, γιατί μου ταραχτήκανε τα νερά μου.
Κατά τέλος, με το μπαρδόν κιόλα, η κλασσική εικόνα του συγγραφέα δεν είναι αυτή με τη ΓΡΑΦΟΜΗΧΑΝΗ;
Φσσσστ μπόινγκ
Όχι υψηλή τεχνολογία, αλλά σιγά μη γράφει και με την πένα με το φτερό.

ΧρΙστόφορος είπε...

ΑΙΣΧΟΣ!!!