18/12/09

Tα χειρότερα trends της δεκαετίας

Όσο ζούσαμε τα 00's, λέγαμε μεταξύ μας ότι αυτή η δεκαετία δεν έχει κάτι το χαρακτηριστικό, ότι είναι άχρωμη, ότι δεν γεννήθηκαν μεγάλες μόδες...τώρα που τελειώνει μου φαίνεται ότι την πατήσαμε σαν γέροι. Οι εκνευριστικές μόδες ήταν τόσες πολλές που δυσκολεύτηκα να διαλέξω. Μετά από περισυλλογή κατέληξα στις εξής:

10. Twitter. Κάποιος σκέφτηκε να χωρέσει στο ελάχιστο κενό που υπήρχε μεταξύ του SMS και του Facebook. Η πλάκα είναι ότι τα κατάφερε. Η απόλυτα άχρηστη εφεύρεση και μην αρχίσετε τα επιχειρήματα ότι μ'αυτό έγιναν διαδηλώσεις, συζητήσεις, εκλογές. Το 99.99999% είναι ανακοινώσεις "έφαγα πίτσα", "γιατί βρέχει?" και ένα σύνολο ακαταλαβίστικων μηνυμάτων μηδαμινής αξίας. Ποιος ζεί τόσο συναρπαστική ζωή που να μας νοιάζει τι κάνει τώρα σε 140 λέξεις?


9. Εmo. Kαι μόνο το όνομα είναι εκνευριστικό, το αποτέλεσμα στην αρχή ήταν ξεκαρδιστικό αλλά όταν εξαπλώθηκε σαν ανθεκτικός και προσαρμοσμένος ιός και άρχισε να εμφανίζεται σε διαφημίσεις με νεανικές ατάκες, όταν έμαθε και ο Λαζόπουλος τι είναι, φτάσαμε στα όριά μας αλλά ευτυχώς το emo σιχάθηκε και τον εαυτό του. Όλα τα κολλητά παντελόνια της γης θρηνούν τη χρυσή τους εποχή που είχε να έρθει από τότε, με τους χεβυμεταλάδες.



8. Σελέμπριτι σχεδιαστές. Αυτή η μόδα συνεχίζεται, αν κι έλεγα ότι θα πεθάνει όταν ο Ασλάνης έβγαλε σεντόνια. Δεν πέθανε, ο Ασλάνης έβγαλε και αφρόλουτρα. Όλα ήταν υποφερτά μέχρι που οι "σχεδιαστές" άρχισαν να ισχυρίζονται ότι "σχεδιάζουν". Ο Brad Pitt πήγε να σχεδιάσει πλατείες, τώρα έχει κάνει λίγο πίσω, αλλά ίσως η μέρα που η Madonna θα σχεδιάζει εγχειρίσεις ανοιχτής καρδιάς δεν είναι πολύ μακριά.



7. Το balsamico. Δε φτάνει που δεν υπάρχουν καλά ελληνικά ξίδια, η κουτσή Μαρία απαιτεί παλαιωμένο μπαλσάμικο με την ντομάτα θερμοκηπίου της. Τι κι αν μάλλιασε η γλώσσα διαφόρων σε εφημερίδες και ένθετα να λένε ότι το αληθινό μπαλσάμικο είναι πανάκριβο και αυτά που κυκλοφορούν είναι της πλάκας αρωματισμένα, ότι ακόμα και το αληθινό δεν είναι για χόρταση ούτε να το βάλεις παντού, ο Έλληνας 10 χρόνια μετά την κρέμα γάλακτος ανακάλυψε τη νέα ψαγμενιά κατάλληλη για το "κάτι ψήνεται".



6. Τhe "it" bag. Πως θα ήταν αν κρατούσες το μηνιάτικο ενός δημοσίου υπαλλήλου πριν τη σύνταξη στο δεξί σου χέρι? Έτσι. Το υπερβολικά ακριβό αξεσουάρ υποχώρησε με την έλευση της κρίσης. Ακόμα και η βιομηχανία μόδας κατάλαβε ότι ήταν υπερβολή.



5. Αuto Tune overload. Στην αρχή ήταν ultra hip, μετά ήταν τέλειο, μετά το συνηθίσαμε, μετά μας βγήκε από τη μύτη, δεν πάει παντού όμως, όπως συμβαίνει και με το μπαλσάμικο.



4, Η φράση "με έχει κουράσει". Αποκλειστικά ελληνικό φαινόμενο που με έχει πραγματικά κουράσει.



3. Φρικαλέα παπούτσια. Το ένα χτύπημα μετά το άλλο: στην αρχή τα Birkenstock, με το επιχείρημα της άνεσης (όλοι ξέχασαν πόσο κορόιδευαν τους Γερμανούς τουρίστες, και όταν τους το θύμιζα έλεγαν "ε, όχι με κάλτσα!" λες και αυτό ήταν το πρόβλημα) . Μετά ήρθαν τα uggs που ανακαλύφθηκαν για αυστραλούς σέρφερ με αποτέλεσμα να γίνονται πατσαβούρια στη λασπουριά της Αθήνας αλλά όχι, είναι τόσο βολικά, τόσο ζεστά, ναι, αλλά ζούμε στη Μεσόγειο. Δεν σταμάτησε εκεί η κατρακύλα, ήρθαν τα Crocs για να μας αποτελειώσουν που ήταν χαριτωμένα μόνο σε 2χρονα. Και πάλι το επιχείρημα ήταν "μα είναι τόσο βολικά!" Ναι ε? ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΤΑ ΦΟΡΑΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΣΤΕΝΑ ΧΑΜΗΛΟΚΑΒΑΛΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ?



2. Facebook. Τι να κάνει ο φίλος του φίλου μου εκείνου του φίλου που μια φορά μου είχε συστήσει ο φίλος μου όταν πήγαμε σε ένα φίλο για καφέ? Τι έκανες τόσα χρόνια που δεν ήξερες? Kυρίως όμως, τελικά έβγαλες γκόμενα?


1. Κινητά. Δεν είναι μόνο ότι έχουν καταλάβει όλα τα τραπέζια δίπλα στα κλειδιά και τα τσιγάρα. Αν και ο πιο παρανοϊκός συντελεστής σ'αυτό το σύνολο είναι τα κλειδιά. Τα κλειδιά τα χρειάζεσαι όταν μπαινοβγαίνεις στο σπίτι και όταν μπαινοβγαίνεις στο αυτοκίνητο. Γιατί θέλεις να τα κοιτάζεις όλο το βράδυ? Δεν είναι ότι ο άλλος ξαφνικά σε έχει γραμμένο και μιλάει με άλλον οπότε για να μη φανείς πολύ φτυσμένος παίρνεις κάποιον άλλον τηλέφωνο. Είναι ότι πάνε να εξελιχθούν σε κάτι άλλο, σε κάτι που παίζει μουσική, που σου λέει που είσαι, σου λέει που είναι οι άλλοι, σου λέει που να πας, σου λέει τι γίνεται στον κόσμο, σου λέει αν έχει ζεστό νερό στο σπίτι. Ούτε αυτό είναι το πρόβλημα. Είναι ότι κάθε νέα λειτουργία αυξάνει την τιμή και μαζί κατακόρυφα τις δυσλειτουργίες, τα προβλήματα στη μπαταρία, τις ασυμβατότητες, τα νέα driver που πρέπει να βρεις, τις μνήμες που θέλουν reset, που θέλουν backup, που θέλουν defragment για να επιτελέσουν λειτουργίες που αλλιώς ακούγονται στο χαρτί και αλλιώς είναι στην πραγματικότητα. Όλα τα προβλήματα λύνονται πάνω μας για να βελτιωθούν σιγά σιγά. Ε, εγώ θα πάρω ακριβό κινητό σε 10 χρόνια.

19 σχόλια:

Moi aussi είπε...

Το έλεγα εγώ ότι δεν ήταν άχρωμη η δεκαετία που φεύγει! Ούτε εγώ έχω λογαριασμούς Twitter/facebook, γενικά δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να βγάζεις την ιδιωτική σου ζωή στο παζάρι. Δεν ξέρω αν ακούγομαι σαν γιαγιούλα με άσπρα μαλλιά, αλλά αν θες να ανταλλάξεις νέα με τους φίλους σου, υπάρχει και το τηλέφωνο (θες κινητό; έστω κινητό!)
Πολύ ωραίο αφιέρωμα, μπράβο σου.

Knotty είπε...

ωραίο το αφιέρωμα α,μπα! moi aussi συμφωνώ μαζί σου, εγώ μισώ και το κινητό, κι όποιος είναι να χαθεί, ας χαθεί

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=iESKGuXsVJE&feature=player_embedded

Ανώνυμος είπε...

Γιατί τα sudoku πάνε πίσω...

BlindGirlGrunt είπε...

Αααααα! λιγα λιγα για τα Birkenstock
τα καινουρια μοντελα εχουνε αποκτησει στυλακι οχι σαν τις παλιες γκουμουτσες
αλλα νταξι ο επομενος τουριστας που θα δω με κροκς εχει φυγει κατευθειαν μες τη θαλασσα

Ανώνυμος είπε...

egw apo to twitter anakalipsa to blog sou pantws

innuendo είπε...

kai ta blogs! ta blogs! ola ayta ta μπλοκς kai oi bloggers pou lene o,ti theloun kai vrizoun ta panta, kai to kinima ton bloggers? :ppp

i plead guilty of facebooking and twitterism, alla symfwnw oti exeis apolyto dikio.
gia to it bag omws den dexomai kouventa. sevasmos :p

thesa1nt είπε...

Είναι από τους λίγους δεκάλογους που συμφωνώ απόλυτα.
Ως 11 θα έβαζα τις ξανθιές της Ελληνικής τηλεόρασης. Σουηδία γίναμε!

stereo είπε...

Στα παπούτσια έπρεπε να συμπεριλάβεις και αυτά που νομίζω πως κερδίζουν όλα τα υπόλοιπα: http://www.vibramfivefingers.com/

Ανώνυμος είπε...

Πω πω ! stereo, είδα το link και αηδίασα!
α-μπα, φοβερό post...

charmless_man είπε...

Sumfwnw me ola kai idika me ta 2 prwta!
Auto gia to balsamiko dn to iksera.

Ουφ! είπε...

αχ Α, μπα? αυτό με τα κλειδιά στο τραπέζι ούτε κι εγώ το καταλάβαινα για πολύ καιρό μέχρι που μου ήρθε η θεία φώτιση: πως θα μάθουν όλοι οι άλλοι στο τραπέζι, τα γκαρσόνια και οι περαστικοί από το πεζοδρόμιο όπου πάρκαρες μέχρι το μπαρ ότι έχεις Τέτοιο Αυτοκίνητο αν δεν τους βάζεις στη μούρη τα κλειδιά;!

tina είπε...

Μόνο με το twitter διαφωνώ. Δηλαδή έχεις δίκιο για το 99,99% των tweets, αλλά αυτό το 0,01% καμιά φορά είναι σημαντικό.
Εξάλλου τα 9 στα 10 περιοδικά που κρέμονται στα περίπτερα είναι σκουπίδια. Φταίει το περίπτερο γι' αυτό?

ΑλλούΓι'Αλλού είπε...

Πειράζει που ποτέ μου δεν εννόησα γιατί τα crocs τρώνε τέτοιο κράξιμο; Τα μυτερά-κατάλληλα-για-τις-κατσαρίδες-στη-γωνία γυναικεία παπούτσια χωρίς λουράκι/φτέρνα ήταν καλύτερα;

Ανώνυμος είπε...

http://www.torontosun.com/entertainment/2009/12/20/12220506.html

εγω περιμενα την winehouse να σου πω την αληθεια,κριμα πολυ νεα...

Mirelen είπε...

Συμφωνώ και επαυξάνω...

Ανώνυμος είπε...

To χειρότερο trend της δεκαετίας είναι η Maddona

eleni είπε...

αχ ανώνυμε από το στόμα σου και στου Τζίσους το αυτί!

Ανώνυμος είπε...

το μουνάκι της φωτό...πού θα βρούμε περισσότερες, έστω και λιγότερο αποκαλυπτικές, φωτός του;