16/1/10

Η πιο όμορφη γυναίκα του κόσμου (δεν υπάρχει)


Να μια ενδιαφέρουσα χρήση του φότοσοπ: αυτή η εικόνα έχει προκύψει από το συνδυασμό των εξής καλλονών:Angelina Jolie, Anne Hathaway, Charlize Theron, Elizabeth Cuthbert, Hilary Duff, Jennifer Love Hewitt. Jessica Alba, Jennifer Biel, Kiera Knightly, Kate Bosworth, Kristin Kreuk, Mandy Moore, Megan Fox, Monica Belluci, Natalie Portman και Scarlett Johansson.

Χωρίς να αμφισβητώ την ομορφιά της γυναίκας της εικόνας, και δε θέλω να φανώ μυστήρια τώρα, αλλά η καθέ μία που συμμετείχε στο πείραμα μου φαίνεται πιο όμορφη από το αποτέλεσμα. Όχι επειδή έχει "ατέλειες" (τι ψέμα που είναι αυτό) αλλά επειδή έχει ένα χαρακτηριστικό που την κάνει να ξεχωρίζει, όπως τα καπως πιο σχιστά μάτια, πιο έντονα ζυγωματικά και τα λοιπά. Στην εικόνα του αποτελέσματος είναι όλα ομαλά. Θα γινόταν πολύ καλή μις Κόσμος όμως.

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά...Παιδια!!Αυτή είναι ΟΛΟΙΔΙΑ η Ιζι Στιβενς απο το Greys Anatomy.!

Knotty είπε...

νόμιζα ότι η πιο όμορφη γυναίκα του κόσμου θα είναι κάποια που θα με αφήσει ξερή και δεν θα μπορώ να μιλήσω και θα αποτυπωθεί η εικόνα της στο μυαλό μου

Ανώνυμος είπε...

Η ομορφια ειναι εσωτερικη,και η παγκοσμια ειρηνη μπορει να επιτευχθει!

Α, μπα? είπε...

μοιάζει καπως με την Ίζι, αλλά νομίζω ότι θυμίζει πάρα πολλές, ακριβώς επειδή είναι συνδυασμός

knotty, ναι, η ομορφιά που σε ρίχνει κάτω είναι κάτι παραπάνω από φότοσοπ

amalthia είπε...

Jennifer Love Hewitt?? μπλιάχ...αυτή χάλασε το αποτέλεσμα!

Μ είπε...

Το κούτελο είναι της Angelina Jolie, φαίνεται!

Loud Melody είπε...

Εμένα πιο πολύ μου φαίρνει στη Charlize! Από τη Hilary Duff μέχρι τη Mandy Moore απορώ γιατί της χρησιμοποίησαν, δεν είναι καν εντυπωσιακές γυναίκες...

Ανώνυμος είπε...

Εμενα κατά βάση μου θυμίζει τη Νάταλι Πόρτμαν με τα μάτια της Ελίζαμπεθ Χάρλει κ σχήμα προσώπου της Τζέσικα Μπιελ.
Καμία άλλη απ'όσες χρησιμοποίησαν.

nik είπε...

Σαν πιο ευρωπαία Έβα Μέντες μου κάνει

✰ είπε...

scary!