25/1/10

Τα΄λεγα εγώ


Παραλίγο να έρθει το τέλος του κόσμου αλλά τελικά πήραμε παράταση. Το πιο αναξιόπιστο περιοδικό (χμ) του κόσμου, το News of the World ξαναείπε ότι οι Brangelina χωρίσανε διανθίζοντάς το και με λεπτομέρειες. Αναταραχές ξεκίνησαν ταυτόχρονα σε πολλά μέρη του κόσμου, δεήσεις ξεκίνησαν στις βασικές μητροπόλεις  καιι τελετές βουντού σε φυλές του Αμαζονίου τελικά όμως ΠΑΙΔΙΑ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ γιατί είναι ΨΕΜΑΤΑ.Έται είπε τουλάχιστον ο εκπρόσωπος του ζευγαριού.

Κι εδώ θελω να σας θυμίσω πόσο τρελά αξιόπιστο είναι το Α, μπα? που αντιμετωπίζει ψύχραιμα όλες τις κρίσεις και δεν μιλάει αν δεν είναι σίγουρο. Διότι μέσα στην αναμπουμπούλα πολλά λέγονται και δε θέλω να αρχίσετε να τραβάτε από τις τράπεζες τις καταθέσεις σας και να ενταθεί η κρίση και ξεσπάσει εμφύλιος. Δε θ'ακούτε τη ΝΕΤ παρά μόνο την Α, μπα? Πείτε το και στους φίλους σας.

8 σχόλια:

Ιφιμέδεια είπε...

ΑΑΑΑΑΑΑΧΧΧΧΧ, καλά να πάθω!!!!

Να μάθω να ακούω κεντρικό δελτίο της ΝΕΤ εχτές και πρωινό με τους δύο αχώνευτους σήμερα το πρωί!!!

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΣΡ όταν το χρειάζεσαι;;;;

Κλαψ, λυγμ.
Η μέρα εκείνη δεν θα αργήσειειειειει... λαλαλα

Ανώνυμος είπε...

Μετά την οικονομική κρίση και το σεισμό στην Αϊτή δε νομίζω να αντέξει η παγκόσμια κοινότητα ένα τέτοιο χτύπημα!

Α, μπα? είπε...

ποιο είναι το πρωινο με τους αχώνευτους?

grand suzuki vitara είπε...

kala i news of the world den einai i pio aksiopisti efimerida, alla ok perimeno pos kai pos tin episimi anaggelia. to xane pei paliotera kai astrologoi...den tha xairotane gia poli o brad.

Ιφιμέδεια είπε...

Λυριτζής και Οικονόμου - πρωινό της ΝΕΤ

Σικ Γαλότσα είπε...

Εγω πάντως χτίζω ήδη το πυρηνικό μου καταφύγιο.....

Viv είπε...

Εμείς,δε μπορεί να χωρίσουμε
εμείς μια ζωή θ' αγαπιόμαστε
εμείς δεν μπορεί να τελειώσουμε έτσι
κάπως,κάπου,κάποιο λάθος κάνουμε εμείς.. (2)

Έφτασε η ώρα να χωρίσουμε,
πίσω μας ότι είχαμε να αφήσουμε εγώ κι εσύ..

Έφτασε η ώρα που φοβόμαστε,
σα 2 ξένοι πια θα συναντιόμαστε εγώ κι εσύ
Έφτασε η ώρα μας να κλάψουμε,τέλος στο βιβλίο μας να γράψουμε.
Μα πες μου ότι είναι ψέματα όλα,
πες μου ότι είναι ψέματα..

Ανώνυμος είπε...

Χωρισμένοι μπασταρδοι!