27/1/10

ΒΙΟΝΙΚΑ ΑΥΤΙΑ


it's on!

24 σχόλια:

prozak είπε...

-μα ποια μου θυμίζει, ποια μου θυμίζει....????
είμαι σίγουρη ότι την έχω ξαναδεί...!!

King Ink είπε...

Espresso:
Η Έλλη Κοκκίνου στα εγκαίνια του νέου καταστήματος ντισκομπάλων της κας Τησάφθας (Βερλινού 32, Μενίδι) με μοντέλο κομμένο από το Next Top Model λόγω ακινησίας

amalthia είπε...

-Genna (Jameson) move your butt honey.We don't want to loose the premiere of 'Nikita Loves Genna" ,do we?

Flonsavardu είπε...

Όλα καλά, αλλά γιατί το πηγουνι μου είναι σαν της μονικας από το ελληνικό νεξτ τοπ μοντελ;

Σικ Γαλότσα είπε...

Ευχαριστώ πολύ βρε παιδιά, το φυτίλι όμως ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ?

M.M είπε...

Heidi Klum alithini :"euxaristw alla kamia sxesi"

M.M είπε...

Heidi Klum alithini : "yuck"

another george blog είπε...

-Καλέ, σ' εσένα μιλάω.. ΚΑΛΕΕΕ!
Επισκέπτης: ομοίωμα είναι κοπελιά, δεν μιλάει.
- Α, ναι; και η Katie γιατί μιλάει;

Ανώνυμος είπε...

Alithini Heidi: poio einai auto to xarxalo?

Loud Melody είπε...

Heidi Ξανθιαστομυάλογλου: Μισό γιατί μπερδεύτηκα τώρα, ποια είναι η αληθινή, αυτή η εγώ;

Ανώνυμος είπε...

Κύριος πίσω: Χριστέ μου, ήρθε το τέλος του κόσμου, οι ξανθιές πολλαπλασιάζονται ξαφνικά με διχοτόμηση όπως οι αμοιβάδες!!!

Zoi είπε...

Heidi : Δουλεύει και με μπαταρίες ή μόνο με ρεύμα;;;

G> είπε...

koita pws katenthse...san agalma, otan ema8e gia ta nea oikonomika metra ths kuernhshs GAP !

giannis είπε...

afoi katsampa sthn parousiash ths neas tous diskografikhs douleias sto Megaro A8hnwn

Knotty είπε...

αποκλείεται να μου μοιάζει, μα δεν είναι καθόλου έγκυος

Ανώνυμος είπε...

-και γαμώ, με κάναν έκθετο!

Tanila είπε...

Γεια σου..... η ξαδέρφη μου η Μπιρμπίλω της θειας της Ανουσώς δεν είσαι;

Tanila είπε...

Συμμετοχή Νο 2:
(μονολογώντας)
Γαμώτο, πότε την έβγαλα την ελιά στο μάγουλο;

Stratos Bacalis είπε...

Για να με δω, πώς χαμογελάω, να το θυμάμαι για τους παπαράτσι.

V είπε...

"ooohh hell!Don't tell me that they forgot to add the notebook!!"

CF είπε...

-Καλέ κοπελιά, θα μου πεις που ράβεσαι;

gsus είπε...

"Εντάξει είσαι, δεν σου έχει κολλήσει μαρούλι στα δόντια."

* είπε...

-Καλέ,η Αννούλα η Φλωρινιώτη!
Τι κανεις χρυσούτσκωμ' ?

Flonsavardu είπε...

συμμετοχή νο 2 (ας πούμε)

μήπως θέλουν να μου πούνε κάτι με αυτό το βυζί; το κανε και η ντονατέλλα, η βικτόρια το λανσάρει χρόνια, γιατί όχι και εγώ;