9/1/10

Ω Θεέ μου


Έχουμε φοβερό νέο JLo και με την ευκαιρία ξαναβλέπουμε την τέλεια ιδέα για ντύσιμο πρωτοχρονιάς που σε κάνει να μοιάζεις με άντρα που θέλει να είναι γυναίκα.

Το νέο είναι καλύτερο και από το γυμνό ντύσιμο, δύσκολο να το πιστέψεις, αλλά ναι. Η JLo σε συνέντευξη στο περιοδικό Latina Magazine λέει ότι της άξιζε Όσκαρ για το ρόλο της στην ταινία El Cantante αλλά την έφαγαν τα κυκλώματα.

Πριν βιαστείτε να κρίνετε, ας αναλογιστούμε πρώτα ότι πράγματι, από τους 5 ανθρώπους που την είδαν, οι 3 κοιμήθηκαν στα πρώτα 10 λεπτά, ο 4ος άρχισε να τρώει την καρέκλα του και ο 5ος προσπάθησε να κόψει τις φλέβες του με τα ποπ κορν, οπότε το δείγμα δεν είναι καλό και μπορεί να έχουμε χάσει κάτι καλό. Προτείνω να την δείτε όλοι μετά το επόμενο επεισόδιο Παπακαλιάτη ώστε να έχουν ανέβει τα κουλτουρομόριά σας και να μην ζαλιστείτε από τα ύψη.

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Emena to koustoumaki ths polu Bruno mou 8umise (dn forage sth tainia ena roz jumpsuit?)
-nai, so 2009, alla ton agapaw ton Cohen!-

man about town είπε...

At least no camel toe down there ;-)

Ανώνυμος είπε...

Ναι ναι εγω ειμαι παλι ο γνωστος fan της Jennifer!Δε θα πω για το ποσο αρχιμαναρι ειναι μιας και είναι προφανες.Για την ταινια ομως αν και δεν ειναι για oscar ειναι πολυ καλη (οσο αντικειμενικα μπορω!).Kαι για οσους δεν ξερουν η Jennifer ως ηθοποιός έχει δουλεψει με Oliver Stone,Steven Soderbergh,Francis Ford Coppola,Al Pacino,Jack Nicolson, Robert Redford,Morgan Freeman, Jane Fonda,George Clooney και πλήθος άλλων ενώ είχε και υποψηφιότητα πρώτου γυναικείου για χρυσή σφαίρα. Αυτα νομίζω λένε πολλά. Ευχαριστώ!

Ανώνυμος είπε...

Μα δεν είναι φτυστή η Πόπη Μαλλιωτάκη?!! (και μην ακούσω ποιά είναι αυτή!)

Ανώνυμος είπε...

Μετά τον Παπακαλιάτη Αμπα?δεν νομίζω πως μου μένει κουράγιο για περισσότερη κουλτούρα και επίπεδο...

another george blog είπε...

Σαν ηθοποιός μου αρέσει περισσότερο.

Πάντως από την εν λόγω συνέντευξη με ξένισε περισσότερο το πώς μιλάει για τον γάμο της. Νομίζω πως οι μάνατζέρ τους πρέπει να τους απαγορεύσουν να αναφέρονται σε τόσο προσωπικά πράγματα με τόσο χαζό τρόπο. Αφού έτσι κι αλλιώς μετά από λίγο χωρίζουν και φαίνονται διπλά ανόητοι.

Ανώνυμος είπε...

Ε ΟΧΙ ΚΑΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ΜΠΡΙΖΟΛΕ!!!Να σας συστησω τον οφθαλμιατρο μου!

Ανώνυμος είπε...

οσο παει και το χανει και αυτη σαν την Μαραια,
Δεν θυμαμαι,εκεινη την φαση που σκαει πανω στην κολαθρα της την εχεις ανεβάσει;

aura voluptas είπε...

Όταν ο άνθρωπος γίνει σαράντα πολλά πρέπει να πει για να παραμείνει στη δημοσιότητα . Η ταλαιπώρια μας μόλις άρχισε ...

( η ταινία είναι πολύ συμπαθητική - ο άντρας της παίζει χειρότερα - τα τραγούδια είναι το καλύτερο στοιχείο του φιλμ, μετά θες να χορέψεις σάλσα ! )

Knotty είπε...

εκεί που έχει ιδρώσει από τη στρασάτη καπότα που φοράει κάνει την εικόνα ακόμα πιο αηδία

Ανώνυμος είπε...

Την ταινία την είδα από υποχρέωση στις δύο φίλες μου που είναι τρελλαμένες με το λάτιν. Μου άρεσε! Μέχρι στιγμής δεν έχω δει σε ταινία την Jlo και να έχω απογοητευτεί.
badhairday

Ανώνυμος είπε...

στρασάτη καπότα!χαχαχαχαχαχαχα!