14/1/10

ΒΙΟΝΙΚΑ ΑΥΤΙΑ

it's on!

26 σχόλια:

Τζάμπα μάγκας είπε...

-Πρέπει να πεινάς, έτσι?
-ΤΙ?Πως το ξέρεις?
-Φωνάζει το στομάχι σου..

Καημός είπε...

Επιτέλους, πήρα κι εγώ ένα ΜΕΓΑΛΟ βραβείο!

Ουφ! είπε...

robert: αχ επιτέλους! είσαι δικό μου!!!
άγνωστη: δεν είμαι το όσκαρ γλυκέ μου!


...χάλια το μούσι αλλά τον αγαπώ!!!
(άσχετο...)

marta fiord είπε...

(Ποιοι είναι?robert downey jr?και..?)

RDJr:Είσαι ξεχωριστή, αλλά μου θυμίζεις και κάτι από την πρώτη μου αγάπη (Sarah Jessica Parker), το ύψος αλόγου!
Γυναίκα: Κι εγώ σ'αγαπώ, αν και έχεις πιτυρίδα..

Ανώνυμος είπε...

RDJunior:Πε με μωρη που εκρυψες την κοκα,για θα σε λιανισω εδω 'πιτοπου,σσσσσ...

Susan:Αχ,πλιζ Ρομπι,ρομπα θα γινουμε πάλι, (ας ριξω εναν γελωτα να θολωσω τα νερα καλυτερα),χιχι

Sweet and bitter είπε...

RDJunior: Μου θυμίζεις τη μαμά μου... Έτσι την αγκάλιαζα όταν με έπαιρνε από το νηπιαγωγείο!
Susan: (ψιθυριστά) καλέεε, εσύ δεν έχεις κάνει αποτοξίνωση υποτίθεται;

@ Ουφ: χαχαχαχα

Ερμής είπε...

Susan: Καλά καλά!!!Θα στο δανείσω το καταραμένο το φόρεμα!

Robert: Γιούπι!Είσαι ΘΕΑ!

Lelos banana είπε...

Ρόμπερτ αγάπη μου,αν με σφίξεις ακόμα λίγο θα τους πείσουμεΟΛΟΥΣ οτι δεν το κάνουμε για να τραβήξουμε τα φλας.

Σικ Γαλότσα είπε...

-Ναι, νομίζω οτι αν χάσεις λίγο απο δω, θα σου μπαίνει πιο εύκολα την άλλη φορά....

Knotty είπε...

-Να, έτσι έσφιξε ο Τζουντ τη Σιένα και τον συγχώρεσε
-Εγώ δεν είμαι τόσο ανόητη όμως ρε Ρόμπερτ

xrikaki!!! είπε...

"Θάνατος το στιφάδο σου αγάπη μου...κράτα με,για δεν την βγάζω τη νυχτιά!!!!"

Ανώνυμος είπε...

ολα καλα και ολα ωραια ρε συ Σουζυ, αλλα πλιιιιζ,αυτους τους κοθορνους, μην τους ξαναβαλεις,νταξει?

Ανώνυμος είπε...

Στιγμές ευτυχίας στο γάμο του ντετέκτιβ Χόμπιτ!

battered couture είπε...

oti kai na grapsoun sto a mpa kseroun oloi oti mas zileuoun thanasima. S'agapw omorfh.

Loud Melody είπε...

Robert: Όχι Βαγγελιώ!!! Μη με αφήνεις θα φαρμακωθώ!!!



Και συμμετοχή νούμερο 2
Robert: Ω, είσαι έγκυος; Με κάνεις τον πιο ευτυχισμένο άντρα του κόσμου.
Κοπελιά: Τι χαρά είναι αυτή καλέ; Πού να ήταν και δικό του δηλαδή!

Τεμπελόσκυλο είπε...

Όσο και να προσπαθώ, δεν σε φαντάζομαι με Όσκαρ, λυπάμαι...

amalthia είπε...

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΤΙΚΟΥΔΗ- Εδώ στο Γκίνες Ρέκορντ Γουόρλντ Σόοου σας παρουσιάζουμε τα μοναδικά εν ζωή σιαμαία αδέλφια που ερωτεύτηκαν και η αδελφή έμεινε έγκυος!

ΠΑΡΘΕΝΗΣ- Κατερίνα με φοβίζει λίγο εμένα αυτό.Πώς θα βγεί άραγε το παιδί? Τέλος πάντων,ας προχωρήσουμε...... Ρόμπερτ, Σάρα γουέλκαμ γουέλκαμ του άουρ σόοου!

Μύγα είπε...

Κάνε κάτι να παίξω στο "4" σε ικετεύω.....

Μοδιστρούλα είπε...

Ναι, το πιάνω τώρα...Έχει κάποιο πρόβλημα στη ραφή.Θέλει πάλι να το περάσεις απο την μηχανή. Πέρνα αύριο απο την Σούλα να στο περάσει ενα γαζί και θα σου είναι σαν καινούργιο...

badhairday είπε...

-Αχ! Μάρω δε το πιστεύω πως κόντεψα να σε χάσω απο τον Καραφώτη.

Loud Melody είπε...

- Μαμάααααα μου είπανε ότι δε θα γυρίσω τρίτο Ironman!

another george blog είπε...

Φιόνα, μοναδική μου αγάπη.

M είπε...

another george blog : xexexe!

Viv είπε...

- Κλωτσάει;
- Από ποιόν αγάπη μου, από τον κρίνο;

Birdie είπε...

O Ιακώβου στο background: ΚΑΤΣΕ ΚΑΤΩ ΑΠ'ΤΗ ΣΟΥΖΑΑΝΝΝ!!

ΡόΜΠΕΡΤ: Τί έφαγες μωρή πάλι?? Θα μου φύγει η μέση να σε σηκώσω..ΙΙιιιιιι!

vatraxokoritso είπε...

Ανδρας: Χάρη στις αποτοξινώσεις έχω γίνει και πάλι δυνατός!

Γυναίκα: Ναι, αλλά , παρ’ όλες τις αποτοξινώσεις έχεις όμως παραμείνει εντελώς καραγκιόζης...