29/1/10

ΤΟΠ σχολιαστής της εβδομάδας

Το Α, μπα? εγκαινιάζει νέα στήλη.


Σ'αυτή την περίπτωση θέλω τα αποτελέσματα να βγουν μέσα από το κοινό και μόνο από αυτό. Ούτε μυστικές επιτροπές, ούτε παράγκες, πλήρης διαφάνεια. Μπαίνουμε επιτέλους στη σοσιαλιστική εποχή μαζί με την υπόλοιπη Ελλάδα, ζήτω!

Σας ζητώ να προτείνετε τον ΤΟΠ σχολιαστή της εβδομάδας, βασιζόμενοι στη συνολική του παρουσία ή και σε μόνο ένα σχόλιο γιατί ουκ εν τω πολλώ το ευ. Σε περίπτωση που είναι ανώνυμος πληζ γράψτε και μέρα και ώρα για να ξεχωρίζει. Ίσως έτσι αναγκαστούν και οι ανώνυμοι να αποκτήσουν μία ταυτότητα.

Γράψτε τις προτάσεις σας σ'αυτό το ποστ. Νικητής θα βγει εννοείται αυτός με τις περισσότερες ψήφους.

Γιατί τις περισσότερες φορές τα σχόλια είναι καλύτερα από τα ποστ μου! Είναι ώρα να ανταποδώσουμε την προσπάθεια!

Λήξη των προτάσεων είναι αύριο το μεσημέρι, 12:00

ΥΓ: περιμένω γράμματά σας για τη στήλη "Αγαπητή Α, μπα?" Στείλτε μου ερωτήματα αισθηματικής, επαγγελματικής, υπαρξιακής φύσης για να τα λύσουμε μαζί. Υποθετικές ή παραλλαγμένες ιστορίες όχι μόνο επιτρέπονται αλλά ενθαρρύνονται. Διότι η Α, μπα? είναι η σοφή κουκουβάγια.

15 σχόλια:

amalthia είπε...

Ας κάνω την αρχή..λοιπόν προτείνω εμένα γιατί έχω φοβερό χιούμορ..πλάκα κάνω καλέ!(λέω κάτι και καλά για πλάκα για να το πάρετε σοβαρα)

Προτείνω επισήμως την flosavardu γιατί την συμπαθώ και μου αρέσουν τα σχόλια της όπως και να χει. Επίσης προτείνω την Moi Aussi γιατί σχεδόν πάντα γελάω με τα σχόλια της!Κατα καιρούς μου αρέσουν πάρα πολλών απλά αυτές μου ήρθαν πρώτες!

Α, μπα? είπε...

τέλεια! ευχαριστούμε για τις ψήφους! άλλωστε λέμε για τοπ της εβδομάδας, όλοι μπορούν να κερδίσουν

Loud Melody είπε...

KnottyCat και flonsavardu

Moi aussi είπε...

Μην το λες για τους ανώνυμους, τώρα τελευταία κάποιοι έχουν βρει φοβερά ονόματα, τι Suzuki Vitara, τι Γκαζώνω, τι σικ γαλότσα, απ' όλα είδαμε.

Για την εβδομάδα αυτή ψηφίζω έναν ανώνυμο, για το σχόλιό του "τελικά το ακριβότερο αγαθό στον κόσμο είναι το γούστο" στο ποστ με τα μπιχλιμπίδια του Kanye (28/1/2010 2:06 π.μ.)
Επίσης τον/την Μ. για το σχόλιο με τις φανέλες από τα Ζάρα στο ποστ με τη Βικτόρια και τη JLo!
Τα σπέσιαλ συγχαρητήριά μου πηγαίνουν στην Αμάλθεια, στο ποστ για την Anna Wintour. Για μένα είναι η νικήτρια της εβδομάδας!
Για τη συνολική εικόνα των σχολίων τους έπρεπε να ψηφίσω καμιά 200αριά τακτικούς!
(Αλήθεια, πόσες ψήφους έχουμε; Αν είναι μόνο μία, ψηφίζω Αμάλθεια!!!)

bourboulithres είπε...

Προτείνω amalthia!

Flonsavardu είπε...

πάλι καλά που συμφωνούν και άλλοι, για να μην λένε ότι και καλά την ψηφίζω επειδή με ψήφισε. amalthia δαγκωτό! :)

και ναι, και η knotty cat έκανε φοβερά σχόλια, αλλά που πήγε που πάει, γιατί δεν είναι εδώ να μας πει πως μας αγαπάει;

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ.ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΑ PC.ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ.ΧΩΡΙΣΕ Η ΜΕΝΕΓΑΚΗ.Ο ΠΥΡΗΝΑΣ ΤΗς ΓΗΣ ΛΙΩΝΕΙ....Ω ΤΙ ΘΑ ΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΜΕΤΑ?ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΙ ΜΠΡΑΝΤΖΕΛΙΝΑ?Ω!

mahler76 είπε...

eINAI ΟΝΤΩς ΑΛΗΘΕΙΑ. ΧΩΡΙΣΕ Η ΜΕΝΕΓΑΚΗ!!!!!!!!!!!!!!

prozak είπε...

amalthia για θανατηφόρα σχόλια...

και mahler76 για θανατηφόρο χιούμορ..!!

Ανώνυμος είπε...

KnottyCat γιατι έτσι μας αρέσει!

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΙΔΙΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΤΙΤΛΟΣ:
"ΤΟΠ ΣΧολιαστής της Ε Β Δ Ο Μ Α Δ Ο Σ", οχι
"ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΓΕΝΙΚΑ"και φυσικά αιτιολογήστε το με το σχόλιο που έγραψε...Αλλιώς θα βγαίνουν οι ίδιοι και οι ίδιοι.....ΠΛΙΖ ΡΕ ΠΛΙΖ

mahler76 είπε...

@Ανώνυμος
δηλαδή όποιος είναι bottom δεν μπορεί να προταθεί? ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ!

Naf είπε...

ψηφίζω mahler.(είμαι ΑΠΟΛΥΤΑ αμερόληπτη. Απλά μου έταξε μια πεντόκιλη Nutella)

Φυστίκι Διαρκείας είπε...

MAHLER XAXAXAXAXAXAXA. Tα παράπονά σου στην οικοδέσποινα. Γιαυτό και μόνο DEAR AMPA? ψηφίζω MAHLER ΔΑΓΚΩΤΟ.

amalthia είπε...

ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΤΗΝ ΨΩΝΙΣΑ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΜΕ ΥΦΟΣ 1000 ΚΑΡΔΙΝΑΛΙΩΝ ΕΞΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ.

ΘΑΥΜΑΣΤΙΚΑ ΔΕΝ ΒΑΖΩ,ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ ΠΛΕΟΝ.

ΑΝΩΝΥΜΕ ΣΟΥ ΒΡΗΚΑ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ:"ΤΟΠ ΣΧολιαστής της Ε Β Δ Ο Μ Α Δ Ο Σ"