8/2/10

ΒΙΟΝΙΚΑ ΑΥΤΙΑ τα αποτελέσματα

Η επιτροπή κόντεψε να πιαστεί μαλλί με μαλλί. Τα αποτελέσματα είναι:



Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Κοπελιά πίσω: Αντε κυρά μου τέλειωνε! Περιμένει τόσος κόσμος να φωτογραφηθεί με το γλυπτό!

Αναπληρωματικό 1:
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
gaga:χρυσο μου ελα εσυ πιο κοντα να βγουμε φωτο γιατι η καρεκλα ειναι κι αυτη μερος του outfit και δεν μπορω να σηκωθω.
celine:ο,τι πεις καλη μου λαιδη ψοφαω για μια φωτο μαζι σου

Αναπληρωματικό 2:
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
"Συγνώμε ρε Σελίν που είμαι γαιδάρα, θα σηκωνόμουν, αλλά κάπου εδώ γύρω πρέπει να'χει κρυπτονίτη γιατί έχω παραλύσει, να, λίγο να με κουνήσεις θα μου πέσει η λιμόζ."

3 Ανώνυμοι! Οι ανώνυμοι είναι οι αφανείς ήρωες του μπλογκ. Μπράβο παιδιά!

5 σχόλια:

Flonsavardu είπε...

μπράβο στους νικητές! πραγματικά είχε πάρα πολλές καλές συμμετοχές!

CF είπε...

Συγχαρητηρια,πολυυυ γελιο..

Μ είπε...

bravisimo σε όλους!
αναπληρωματικό 1 : χαχαχα!

another george blog είπε...

Πραγματικά αυτά τα Βιονικά Αυτιά έδωσαν ρέστα. Συγχαρητήρια σε όλους!

Ανώνυμος είπε...

sygkinisi!!!anapliromatiki alla skatoxarhka!euxaristo a mpa!