14/2/10

ΒΙΟΝΙΙΚΑ ΑΥΤΙΑ: τα αποτελέσματα

 
νικητής: Ο/Η τοματοκεφτές είπε...
Β: Σου είπα να μου κάνεις αναπάντητη όταν ξεκινάς από το σπίτι και άλλη μία όταν φτάσεις για να κατέβω-το κουδούνι έχει χαλασει! Μου έκανες; Δε μου έκανες! Περίμενε τώρα να ετοιμαστώ!

Jay-Z(not pictured):
Σόρρι μπέιμπι, δεν είχα μονάδες.Μην κάνεις 300 ώρες μέχρι να βάλεις το καλσόν, εντάξει ματάκια μου;

Αναπληρωματικό:
Ο/Η Moi aussi είπε...
- Ωωωωωωωω, καλημέρα! Τι κάνετε μητέρα; Ναι, ναι, ανεβείτε πάνω!!!
(σιγανά): Σου έχω πει να λες στη μάνα σου να τηλεφωνεί πριν έρθει, μάζεψε γρήγορα τα σώβρακα από το πάτωμα με την τσίμπλα στο μάτι ρε γμτ ...

6 σχόλια:

Σικ Γαλότσα είπε...

Μπράβο παιδιά!!!

Μ είπε...

Καλά, αυτή πώς εμφανίζεται έτσι?! σιγά μην πάει και με την παντόφλα στο περίπτερο!

Anyway,brava παιδιά!brava!

another george blog είπε...

Συγχαρητήρια, βρε!

τοματοκεφτές είπε...

Ιιιιιιιιιιιι!!!!!
Πρώτη φορά που κερδίζω σε κάτι!
Ιχ!Με βρίσκετε απροετοίμαστη- ούτε ένα λόγο δεν έχω ετοιμάσει- ούτε ενα γλυκάκι δεν έχω να σας κεράσω!
:))))))))))))

Moi aussi είπε...

Ομολογώ ότι δεν το περίμενα, ευχαριστώ πολύ. Πλάκα πλάκα, έχω γίνει σαν την Πόπη Χατζηδημητρίου στα 90'ς. Συνέχεια αναπληρωματική! Συγχαρητήρια Τοματοκεφτέ, φοβερό όνομα και φοβερό αυτί!

amalthia είπε...

Ωραία και τα δύο! χαχαχα

Πραγματικά Μπράβο στην κριτική επιτροπή!(σλουρπ)!