2/2/10

Αγαπητή Α, μπα?

Επιτέλους! Το πρώτο γράμμα για τη συμβουλευτική στήλη του Α, μπα? έφτασε. Η φίλη του μπλογκ ρωτάει:


Αγαπητή Α,μπα!
Δε μου λες... Βρίσκομαι συχνά σε δύσκολη θέση όταν φίλες μου (που τυχαίνει να σε διαβάζουν κιόλας) είναι πολύ ενημερωμένες για πρόσωπα και πράγματα της σόουμπιζ που εγώ αγνοώ.
Ας πούμε, δεν έχω ιδέα με ποιαν τα είχε η λίντσει λόχαν και ούτε ποιανού κόρη ήταν, ή δεν καταλαβαίνω τι λένε όταν μιλούν για διάφορες στάρλετ ή για ποιος τα έχει με ποιαν κλπ. Κάποια τα ξέρω βέβαια επειδή σε διαβάζω, αλλά πολλά τα αγνοώ. Προσπάθησα να τις κοροϊδέψω που τα ξέρουν όλα αυτά, αλλά κατά βάθος θα ήθελα να είμαι λίγο πιο ετοιμόλογη.
Δεν πρόκειται να διαβάζω όλα τα ξένα σάιτ για να απομνημονεύσω το παραμικρό θέμα και τον κάθε ανθυποσελέμπριτι, οπότε θα ήθελα να μου πεις κάποιο κόλπο για να συμμετέχω και εγώ ωσάν να ξέρω γιατί μιλάνε και να μην προδίδω την άγνοιά μου. Πώς να το κάνω αυτό; Πώς θα μπλοφάρω χωρίς να κάνω γκάφες;
Σε ευχαριστώ, 
μια εν δυνάμει μπλοφαδόρος...


Αγαπητή μου φίλη, 

Θέλεις και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο. Θέλεις να φτιάξεις ομελέτα χωρίς να σπάσεις τ'αυγά. Θέλεις το δρόμο ανοιχτό και τα σκυλιά δεμένα. Αυτό θέλεις?

Λοιπόν, πολύ καλά κάνεις. Κρατάς την απόλυτα κατάλληλη στάση. Το Α, μπα? ενθαρρύνει τέτοιες προσπάθειες και με χαρά θα σε συμβουλέψει.
Πρώτα πρώτα όταν βρίσκεσαι σε τέτοιες συζητήσεις θα ακούς με σνομπ ύφος. Μετά θα πετάς τα εξής σχόλια ανακατεμένα: 
  • Καλέ, αυτό είναι παλιό νέο, το έχει γράψει το gawker εδώ και δύο μέρες
  • Το είχε υποννοήσει το crazydaysandnights και αμέσως αυτό κατάλαβα
  • Aκόμα μ'αυτόν/αυτήν ασχολείστε? Είναι ξεγραμμένος/ξεγραμμένη στο Χόλυγουντ εδώ και 2 χρόνια, μην κοιτάτε ότι γράφει το Α, μπα? ακόμα γι'αυτήν/αυτόν, είναι άσχετη

Αν αυτά δεν πετύχουν να αναχαιτίσουν τη συζήτηση τότε πετάμε insider σχόλια με αδιάφορο ύφος
Αν είναι άντρας 
  • "είναι γκέι κι έχει σπιτωμένο γκόμενο, η γυναίκα του/γκόμενά του το ξέρει"
  • "πριν γίνει διάσημος φορούσε γούνινη στολή για promotion των Wendys/Target/Costco" (μην ξεχαστείς και πεις Goody's)
  • "έχει χάσει όλα του τα λεφτά αλλά είναι μυστικό"
Αν είναι γυναίκα 
  • "τα έχει με τη γραμματέα της/οδοντίατρό της/δικηγόρο της/λογίστριά της και της έχει αγοράσει και σπίτι. Ο άντρας της δεν έχει ιδέα"
  • "πριν γίνει διάσημη έκανε βίζιτες"
  • "όλα τα παιδιά είναι υιοθετημένα γιατί δε μπορεί να κάνει παιδιά" Αν σας διορθώσουν ότι δεν έχει παιδιά πες "χα!"
Οι ζωές των σελέμπριτις είναι τόσο ολόιδιες μεταξύ τους που, μεταξύ μας, δε χρειάζεται να διαβάζεις Α, μπα? για να είσαι ενημερωμένη. Συνέχισε να διαβάζεις όμως, γιατί είναι η καλύτερη!


Πολλά φιλιά

Στείλτε τις απορίες σας εδώ

12 σχόλια:

Αλίκη είπε...

Αχ, που μπορώ να στείλω και εγω?

Α, μπα? είπε...

στο lenfou@gmail.com

Ανώνυμος είπε...

Τα αρχικά lenfou,αντιστοιχούν στο Λένα Φουμαράκη;Κρητικιά είσαι;

Α, μπα? είπε...

όχι και όχι!

Ανώνυμος είπε...

ναι αλλα δεν εισαι και πολυ σίγουρη ε;

Α, μπα? είπε...

? δε με λενε έτσι και δεν είμα Κρητικιά.

Moi aussi είπε...

Έλα τώρα Λένα, εμείς οι ανώνυμοι ξέρουμε καλύτερα από σένα πώς σε λένε!

Α, μπα? είπε...

δε με λένε "Φουμαράκη" και δεν είμαι κρητικιά

Ανώνυμος είπε...

Λένα Φουρνέλα;
Λενιώ Φουρφουρίκου;
Λενίτσα Φουμάρα;
Λενάρα Φουρφουρίδου;( πόντια είσαι;)

Ασε με βρε Αμπά μου να σε πειράξω λιγάκι,στο κάτω κάτω είσαι η πιο αγαπημένη μου blogger, και η καλύτερη με δ ι α φ ο ρ ά!!!!!!!!
Φιλιά...Λενάκι μου χιχι!

Α, μπα? είπε...

είμαι η Λένα Φούμπιουλους

Ανώνυμος είπε...

Αχα!Αμπα? Ι νιουιτ!Απλοκλειστική αποκλειστικότητα πως είσαι μικρανηψιά της Απόλυτης!χεχε σατανικ!

Α, μπα? είπε...

ωχ!