1/2/10

ΤΑ ΒΙΟΝΙΚΑ ΑΥΤΙΑ

(η Rihanna με τον Justin Bieber) it's on!

17 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ποιοι είναι? γιατί ποτέ δε γράφεις ονόματα?

καλό μήνα!

Stratos Bacalis είπε...

Φίλα με να σε φιλώ - αχ μόνο μη μου χαλάσεις το σοβά, τρείς ώρες έκανα να το απλώσω!

Moi aussi είπε...

- Φτου, κι είσαι κι αξούριστη!
- Έτυχε σήμερις!

amalthia είπε...

α ωραία αυτή θα βγεί "χείλη σουφρωμένο ψάρι"...θα τη βάλω στο facebook!

χ@χΛιΔάΚι είπε...

Εκτός από τον Chris, και τούτος εδώ φιλάει υπέροχα! Ελπίζω να μη φάω πάλι το ξύλο της χρονιάς!

Flonsavardu είπε...

(ελπίζω να μην το καταλάβει ότι σκουπίζω το κακαδακι μου στο μανίκι της)
(α, το μαλακισμενο, σκουπιζεται στο μανίκι μου!)

Σικ Γαλότσα είπε...

-Αν σε φιλήσω άραγε, θα μεταμορφωθείς σε βάτραχο?
-Mπα, μάλλον σε ξανθόψειρα το βλέπω.


Moi aussi XAXAXAXAXAXAXAXA

another george blog είπε...

-Μπιγιονσέ είσαι η αγαπημένη μου τραγουδίστρια!

-Θα τα πούμε μόλις φύγουν οι παπαράτσι, μυξιάρικο.

Δραπέτης είπε...

XAXAXA! MOI AUSSI KAI FLONSAVARDU ola ta lefta!

-Na sas filhsw kiria?
-Oooo..poso xronwn eipame oti eisai?

Δραπέτης είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
amalthia είπε...

flonsavardu τέλειο! πρόσεξες την λεπτομέρεια και έκανες τη διαφορά!!

Καημός είπε...

Moi ausi τα σπάει!!!

(Σίγουρα είναι η Rihanna γιατί εμένα μου φέρνει κάτι σε διασταύρωση Whitney Houston,Μέδουσας και Canadair...; )

Giannis είπε...

- Filakia roufixtaaaaaa. Smoutssss!!!!


- wwwww Rihanna

Chris είπε...

come to pick me up after school,ok mum?

chaos_onion είπε...

Justin: sniff μμμμ sniff (με βαθειά αργή creepy εισπνοή)

Rihanna: Σιχαίνομαιιιιιιι

weetabx είπε...

seriously, θέλω βιονικά αυτιά για αυτή τη φωτό!

http://theblemish.com/images/2010/02/lady-gaga-grammys-2-03.jpg

johny είπε...

σιγα μωρη!

θα με γεμισεις σαλια ...