9/2/10

Όχι ότι έληξε το θέμα

 

Τελευταία φίλοι και γνωστοί (ακόμα και η μαμά μου!) μου λένε "Χώρισαν οι Brangelina". Δε βάζω σημείο στίξης στο τέλος γιατί ανάλογα με το τι θέλουν να μου πουν μπαίνει άλλο. 
"Χώρισαν οι Βrangelina????" (μεγάλη έκπληξη, δεν το περίμεναν) 
"Χώρισαν ο Βrad Pitt με την Jolie?" (άσχετοι, δεν ξέρουν καν τον όρο Brangelina) 
"Ρε, αλήθεια χώρισε η Jolie με τον Pitt?" ( ειλικρινής απορία κάποιου που πιστεύει ότι τα ξέρω όλα γιατί ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ)
"Χώωωωρισαν οι Βrangelina!!!" (πάνε να μου την πουν που δεν το ήξερα πρώτη ενώ ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ)

Η απάντηση είναι ότι έκαναν μήνυση σε περιοδικό που τους έβγαλε χωρισμένους και μετά πήγαν σε δημόσιο μέρος  και άρχισαν και φιλιόσαντε. Αυτό στη γλώσσα του Hollywood σημαίνει το εξής: ότι δε θα "χωρίσουν" όσο κάνουν πρωτοσέλιδα. Μη με ρωτήσετε τι κάνουν στην πραγματικότητα. Αυτή είναι η πραγματικότητά τους.

6 σχόλια:

Ιφιμέδεια είπε...

Πόσο μαλάκες είναι τελικά...

Flonsavardu είπε...

ειναι ψέματα, ο μπραντ έχει ανοιχτά τα μάτια. δεν δίνεις αισθησιακό φιλί με ανοιχτά τα μάτια, ντιπ δεν του μάθανε στη σχολή υποκριτικής;

Ανώνυμος είπε...

Εγω τους βαρεθηκα κ μου κανουν τοοοσο δηθεν.
Δηθεν αγαπιουνται, δηθεν περνανε καλα υιοθετωντας παιδια,δηθεν,δηθεν.
Ακομα κ τη Σιλοχ δηθεν θα την πιασανε.
Να χωρισουν να τελειωνουμε τους βαριεμαι μαζι.

Loud Melody είπε...

Πωπω αηδίασα! Ούτε τα 16χρονα που μόλις έκαναν σχέση για πρώτη φορά δεν κάνουν έτσι!!! ΕΛΕΟΣ

Moi aussi είπε...

Με τα δημόσια φιλιά όταν έχεις περάσει τα 23 έχω ένα θέμα...

Flonsavardu είπε...

δηλαδή από τον απρίλιο και μετά πρέπει να σταματήσω να φιλάω δημόσια τον φίλω μου για να αποφύγω την κοινωνική κατακραυγή; όχι ρε γαμώτο! :)