6/2/10

Η Α, μπα? απαντάει

Έλα και έχω ερώτηση που θα χρειαστέι τις μουσικές σου γνώσεις και ένστινκτο!
Έχει βγει στο γιουτιουμπ ένα βίντεο που δείχνει μια που γλύφει ένα δεντρο με πολύ βαρύ μέικ απ!είναι πρόμο για νέα δουλειά προφανώς!Οι μισοί έχουν λυσσάξει ότι είναι η αγκι-λέρα και οι άλλοι μισοί ότι είναι η γκαγκα-νιασμένη!Σου επισυνάπτω το βίντεο εδώ μήπως και βγάλεις άκρη,εγώ ου δύναμαι!
http://www.youtube.com/watch?v=n0DVQZpXBD0

Αν υπάρχει ακόμα αμφιβολία, δεν έχω ιδέα ποια είναι. Μόνο πιστεύω ότι αν ήταν η Lady Gaga θα είχε εμφανιστεί η μούρη της σ'όλα τα πλάνα, δε θα κρυβόταν. Κοίτα τι πάθαμε, έγινε πάλι της μόδας ο Mairylin Manson.

6 σχόλια:

€lisavet είπε...

H Αγκιλέρα είναι, την κατάλαβα απ'το (μεγάλο) κεφάλι



(Τι γλυκειααά που είμαι!)

Flonsavardu είπε...

πλέον το λέει ότι είναι η αγκιλέρα- δεν ξέρω αν το έλεγε και πριν- αλλά αυτή η μύτη για πολύ γκάγκα μου κάνει.

Loud Melody είπε...

H aguilera για το νέο της άλμπουμ είναι

amalthia είπε...

Είναι η Αγκιλέρα που ξαναλανσάρει το άλμπουμ "dirty" με κόνσεπτ το "thriller" του μακαρίτη (ένας είναι ο μακαρίτης) και δώρο στην κασετίνα έχει το make up που την βλέπουμε να φοράει. Φήμες λένε πως μαζί θα προωθηθεί και το καινούριο άρωμα της
"chisamoly" .

Αυτό το κορίτσι βιάζεται να μεγαλώσει

Ανώνυμος είπε...

elpizw to dentro nanai kalimeno me sokolata

darkenlight είπε...

Καποιοι λενε οτι ειναι goldfrapp.... [που συμμετεχουν στο νεο δισκο της aguilera]