9/2/10

ΤΑ ΒΙΟΝΙΚΑ ΑΥΤΙΑ

(Beyonce) it's on!

31 σχόλια:

Σικ Γαλότσα είπε...

Σας παρακαλώ,μην πείτε στη Μίννυ
Μάους οτι της έκλεψα το βρακάκι,θα της το πάω πίσω...

Flonsavardu είπε...

εε, τιι, α, εσείς από εκεί κάτω, ναι, γεια σας.... (ουφ, πάλι καλά που φόρεσα το καλσόν από ανθρακονήματα)

Καημός είπε...

Ναι,ναι για μας είναι οι πίτσες, κατεβαίνουμε αμέσως!!!

Ανώνυμος είπε...

'Μπιγιονσέ, Πενταήμερη Ρόδος 1994'

Loud Melody είπε...

Καλέ εγώ είμαι αλλά μη φωνάζετε γιατί κρύβομαι από το διαιτολόγο μου!

Ανώνυμος είπε...

"Mommy, I made pee-pee"




CF

Ανώνυμος είπε...

περαστική γριά: καλέ συ ΄σουν που τραγδούσες στην Αθήνα τσ' προάλλες!
Β: ναι γλυκιά μου γριούλα, απλά είμαι αχτένιστη...

τοματοκεφτές είπε...

Β: Σου είπα να μου κάνεις αναπάντητη όταν ξεκινάς από το σπίτι και άλλη μία όταν φτάσεις για να κατέβω-το κουδούνι έχει χαλασει! Μου έκανες; Δε μου έκανες! Περίμενε τώρα να ετοιμαστώ!

Jay-Z(not pictured): Σόρρι μπέιμπι, δεν είχα μονάδες.Μην κάνεις 300 ώρες μέχρι να βάλεις το καλσόν, εντάξει ματάκια μου;

Knotty είπε...

αχ, πότε θα ΄ρθει η θεία απ'το σικάγο να μαζευτούμε στη βεράντα να ρίξουμε κανα κανάτι στους περαστικούς

Σικ γαλότσα είπε...

KNOTTY XAXAXAXAXAXAXA

Μ είπε...

Γιούχουυ, Kayne, πάρε μια μούτζα!

lee είπε...

Σας χαιρετω με το αριστερο χερι γιατι με το δεξι ανορθώνω τα βυζιά μου ενω ταυτόχρονα δειχνω τους κοιλιακους μου.

amalthia είπε...

Η Στάρ σκέφτεται

Αχ να 'χα ένα μωρό να το κρεμάσω απο το μπαλκόνι όπως ο Μιχαλάκης ο συγχωρεμένος! Χαμός θα γινόταν!

Flonsavardu είπε...

συγγνώμη, αλλά θέλω και συμμετοχή νο. 2

"ε, πειρατή! το τόπι μου!"

amalthia είπε...

"θα τρελαθώ! θα πηδηχτώ απο το παράθυρο! είδες τι έγραψε η flonsavardu?"


ρε φλο πέθανα στα γέλια!
σουπερακι στις ειδήσεις του STAR CHANNEL

" H ΑΜΑΛΘΕΙΑ ΕΠΑΘΕ ΚΡΙΣΗ ΓΕΛΙΟΥ.ΤΙ ΑΠΑΝΤΑ Η ΥΠΑΙΤΙΑ ΦΛΟ "

kyv είπε...

Κάποιος κόλλησε τη Beyonce με λάθος scale στο photoshop!
Ή επένδυση ξύλου και το στηθαίο είναι τεράστια ή αυτή πολύ κοντή!

darkenlight είπε...

Ναι, ναι, ναι... Εγω ειμαι... Μην κοιτατε που λειπει η στολη-υπερπαραγωγη απο πανω μου, ξεκολλαει αμα θες.

γκονγκ είπε...

η μπιγιονσε ειναι γυρω στο 1,65 my dear,οποτε δεν ειναι και πρωτο μποι

vatraxokoritso είπε...

χιχιχι, οκ, είμαι λιγάκι μπουταρού, δεν το έκρυψα ποτέ!

Loud Melody είπε...

Μια περαστική: Καλέ, γιατί κάθεσαι μόνη σου στο μπαλκόνι;
Beyonce: Επειδή είμαι "μπακλονάτη γκόμενα".

Loud Melody είπε...

*μπαλκονάτη
(για όνομα του Θεού :P)

another george blog είπε...

Ναι, έξι grammy, θεία, έξι!

Λυπάμαι για την δορυφορική, την επόμενη χρονιά.

οχια διμουτσουνη είπε...

πσσστττ έχω ένα μυστικοοοοο, αν δεν ειχα μπαμπα μανατζερ-μουσικατι και γκομενο μουζικα-mogul,δεν θα διέμενα σε αυτό το ξενοδοχείο αλλά το πιθανοτερο να καθάριζα το wc.(οχι,για να μη τιποτα αλλο)

Maria είπε...

xaxaxa...as to paixw apli kai prosxari gomena.
Pianoun auta...oikonomiki krisi kai seismo stin Taiti exoume!!!

και φιδια μαυροκεφαλα είπε...

εννοας να κανει την βιζιτου οχια διμούτσουνη?

Moi aussi είπε...

- Ωωωωωωωω, καλημέρα! Τι κάνετε μητέρα; Ναι, ναι, ανεβείτε πάνω!!!
(σιγανά): Σου έχω πει να λες στη μάνα σου να τηλεφωνεί πριν έρθει, μάζεψε γρήγορα τα σώβρακα από το πάτωμα με την τσίμπλα στο μάτι ρε γμτ ...

M είπε...

Geia sou Anthi!Nai,edw ginetai i sugkentrwsi twn AGM (Anwnumwn Gumnasmenwn Mpoutiwn) simera. To brikes eukola?

G> είπε...

Ax, ti wraia parketeza pou ekana telika shmera, eimai toso eutuxismenh

!!!

Flonsavardu είπε...

another george blog και moi aussi, χαχαχαχαχα.

Flonsavardu είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

-Γιουχου!
Φωτογραφε, I'ma let you finish αμα με let κι εσυ να βαλω μασαζοκολαν να γλυτωσεις το φωτοσοπ.

Λιλα