17/2/10

ΤΑ ΒΙΟΝΙΚΑ ΑΥΤΙΑ

 (προϊστορικό πουλί) it's on!

34 σχόλια:

Loud Melody είπε...

Καλέ κοιτάχτε με! Δεν κάνω υπέροχα τον πύργο της Πίζας;

Ανώνυμος είπε...

Όχι ρε γαμώτο... το αριστερό πόδι έπρεπε να είναι στο πίσω "σημαδάκι" και το δεξί στο μπροστά....! Πάλι τα μπέρδεψα!!

χ@χΛιΔάΚι είπε...

Πού είναι οι στίχοι για το καραόκε; Τι; Δεν είναι αυτά τα σημαδάκια στο πάτωμα; Μόλις χθες έμαθα το γραμμα "Ο" και μπερδεύτηκα!

Flonsavardu είπε...

paris: καιιιι πάμε!

Γλυκό μωρό μου, μοναδικό μου
μαζί σου είμαι για όλα
γίνομαι λιώμα γίνεσαι χώμα
κι οι δυο μας ένα σώμα

Σε ζωγραφίζω πάνω στο κορμί μου μπλουζάκι κολλητό

Στο κορμί μου-χέι, χέι- σαν μπλουζάκι σε φορώ και δε σ' αλλάζω
στη ζωή μου-χέι χέι- κολλητό μου ρούχο που ποτέ δε βγάζω!

Flonsavardu είπε...

(και επειδή σε έχω σε εκτίμηση, υποθέτω πως δεν θα το ξέρεις, σο δέαρ: http://www.youtube.com/watch?v=7Wdq-wfcpfU)

kgkatzi είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
kgkatzi είπε...

Αφήστε με να πιω, τον αγαπώ τον αγαπώ...ΧΙΚ

€lisavet είπε...

Χα, με 45 νούμερο παπούτσι δεν πρόκειται να πέσω ποτέ!

amalthia είπε...

"I'm sorry, but Mariah Carey had one of the worst outfits of all time"

H Paris αφού άρπαξε το μικρόφωνο απο τον Kaney West κατά την βράβευσή του ως "worst dressed of 2009".

O Kaney στέκει πιο πέρα αμήχανος.Δεν αντιδρά θα τα γράψει όλα στο twitter του.

Ανώνυμος είπε...

Πάμε όλοι μαζί ένα χεικρότημα για το βρακί μου!

Καημός είπε...

Ρε γαμώτο τώρα ήθελα να κάνω μπρος ή πίσω;
Τουλάχιστον σήμερα δεν αναρωτιέμαι αν φόρεσα βρακί!

Ανώνυμος είπε...

Απα-πα... Παραλίγο να πέσω και να φανεί το βρακάκι μου...

Άσχετο: μόνο εμένα μου θυμίζει την Γερμανού σε αυτή την πόζα;

Ανώνυμος είπε...

Προϊστορικό πουλί: "Για να δω: ωραία το σωστό παπούτσι έβαλα - ασορτί με το βρακί. Μοντελάκι πάλι η δικιά σου..."

Ανώνυμος είπε...

I am fabulous, ...

Σικ Γαλότσα είπε...

-Μετά απο αυτό ο Λιάτσος θα με βγάλει σίγουρα στις οκτώ.




Ελισάβετ,ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Moi aussi είπε...

Whoopsidaisies! Πάτησα στα τσισάκια του Αζώρ!

Ανώνυμος είπε...

Φωνη απο μεγαφωνο:Ενα θερμο χειροκροτημα για το κατορθωμα αυτου του σπανιου προϊστορικου πουλιου,που με θυσια της αριστερης του φτερουγας κρατησε το μικροφωνο για να απολαυσουμε το θεσπεσιο κραξιμο του, ενω με την δεξια λαβωμενη φτερουγα παλευει να πεταξει!Τι τολμη!Τι θαρρος!Και τι χαρη!

Ανώνυμος είπε...

Επί 2.000.000.000 χρόνια το προιστορικό πουλί επιμένει: «I will survive, I will survive, as long as I know to live I know i' ll be alive.."
badhairday

ΑλλούΓι'Αλλού είπε...

"Άμα καταφέρω κ δεν πέσω η ντίρλα, θά'μαι κ πολύ τσίφτισσα να'ούμ'" Άσχετο αλλά με την φάτσα αυτή δεν θυμίζει λίγο τη Βίκυ(κρεμμυδο)Καγια(νά);

googoomucks' 3d είπε...

My funny Valentine
Sweet comic Valentine
You make me smile with my heart
Your looks are laughable
Unphotographable
Yet you're my favourite work of art

( με ήχο: http://www.youtube.com/watch?v=jvXywhJpOKs )

Ανώνυμος είπε...

"Ευχαριστώ, ευχαριστώ. Και τώρα θα σας πω και το Φωτιά στα Σαββατόβραδα."

Sweet and bitter είπε...

Ευτυχώς είναι διάφανο το φόρεμα! Τζάμπα τα φόρεσα τα εσώρουχα;



@ Ανώνυμο (7:50μμ): χαχαχαχα

Ανώνυμος είπε...

θα ζήσω ελεύθερο πουλί!....ωπα της!

Ανώνυμος είπε...

pisw den tha mporouse polu aneta na grafei larissa?
kai episis, emena giati mou thimizei ti heidi klum?

another george blog είπε...

(Δείχνωντας το όνομα του μαγαζιού)

It's a pleasure to be in Larissa

Ηλίας Ψινάκης είπε...

ΜΩΡΗ,Την έσκισες την Μπεζαντάκου!

τοματοκεφτές είπε...

-Τι σόι greek night είναι αυτή;
Πού είναι τα γαρίφαλα;
Πού είναι τα πιάτα να τα σπάσω;
Kefi

Ανώνυμος είπε...

Τα πίνω όλα,
τα πίνω όλαααα
Παγάκια, ουίσκι
και κάκα κολαααα

vatraxokoritso είπε...

"πειράζει που είμαι μεγάλη φίρμα, πειράζει;... πειράζει που είμαι και πολύ βεντέτα, πειράζει;... ΟΧΙ! Δεν πειράζει..."

Τοκιογλύφος είπε...

Φτου,πολυ μακρύ το φόρεμα,τώρα πρέπει να κάνω διαφορα ακροβατικα μπας και ανέβει
μέχρι τον αφαλό,εμ,πως θα κάνω αίσθηση,μήπως με την φωνή μου;μπααα,ανέβα λοιπόν καταραμένοοοοο!!!

περαστικός είπε...

πουλί: Είμαι βρακού...
κοινό: Είσαι μπεκρού...

Σούργελο είπε...

Μετά απο αυτό άνετα θα με βάλει και ο Καρατζαφέρης στο ψηφοδέλτιο.

irina είπε...

Είδα χθες στο E!Entertainment οτι η Lady Di είχε φωτογραφηθεί με το βρακί να φεγγίζει!Λες να πιάσει πάλι;

M είπε...

Όλα τα μεγάλα αστέρια, στο στουντιο του fame story! Δηλώστε συμμετοχή και πάλι!