14/2/10

ΤΑ ΒΙΟΝΙΚΑ ΑΥΤΙΑ

 it's on!

29 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

παππου χαμογελα στους παπαρατσι να φαινεται οτι ειμαι απλη και γλυκεια γιατι αλλιως θα σε παρει ο διαολος και θα σε σηκωσει!

innuendo είπε...

*warning: contains Blind Side jokes*

Sandra: Ax, τι κάνω σ'αυτή τη ζωή για ένα Όσκαρ. Παίζω με βλάχοπροφορά του νότου σαν τη Sookie, check. Βάφω μαλλί ξανθό στην ταινία, check. Αγκαλιάζω άσχετους μαύρους στην ταινία, check. Αγκαλιάζω τον Robin Williams ενώ έχει να πλυθεί 3 χρόνια για να βγω promo photo, check.

Κυριούλης: Δεν είμαι ο Robin Williams, γλυκιά μου. Είμαι ο ηθοποιός που θα παίξει το υιοθετημένο παιδί σου στο Blind Side 2: Koutsoi Stravoi oloi stin Sandra Panteleimona

Σικ γαλότσα είπε...

θα αγοράσω αυτόν.
Κρατήστε τον για του χρόνου,τον θέλω για Αγιο Βασίλη!!

Μ είπε...

Kαι! " μ'έρωτααα (μ'έρωτααα), μ'έρωτααα (μ'έρωτααα, μ'έρωτααα (μ'έρωτααα).."

vatraxokoritso είπε...

Σάντρα: Τελεία και παύλα, παππούλη είσαι καύλα!

Παππούς: έλα στον παππού, έλα στον παππού θα σε παίρνει που και που...

(λόγω της ημέρας)

σ είπε...

Αν δεν πάρω φέτος το Όσκαρ παππούλη, του χρόνου θα παίξω τη Χιονάτη και εσύ θα κάνεις το νάνο!

Maria είπε...

Μπαμπούλη μου πόσο χαίρομαι που σε ξαναβρήκα μετά από τόσα χρόνια... ας είναι καλά το κορίτσι μας η Βικούλα η Χατζηβασιλείου!!!

Ανώνυμος είπε...

sik galotsa ... apla respect!

μιλφειγ είπε...

Sandra:οκ γερο ξεκολλα τώρα,αυτη ηταν η τελευταια μας φωτογραφια, τερμα οι φιλανθρωπιες για αποψε.

Γερος:Θα ξανάρθεις;Μου υπόσχεσαι πως θα ξανάρθεις;

Sandra:Εγινε, αλλά αυτη την φορά θα καλέσεις εσυ τα μιντια,δεν προκειται να χρεωθώ δεκάρα παραπάνω.

περαστικός είπε...

Παππούς:Ε, ψιτ, πιπίνι, είσαι για ένα ράπερς ντιλάιτ?
Σάντρα: Νο, θενκς. Προτιμώ τους αράπερς ντιρλαντάιτ.

Naf είπε...

Sandra: Γιατί ρε π@@@ μου??? Γιατί σε εμένα αυτοί οι fans???? Τί έχω κάνει???

mikrohelen είπε...

Sandra: Ax 8a deixnw poly nea k wraia se ayti tin photo, standaraki!

Papoulis: Symma8itria....

another george blog είπε...

-Παππού, με έχεις κλείσει με το καρότσι σου και δεν μπορώ να ξεπαρκάρω.

-Βγκάλει φωτογκραφία πρώτα, φύγκει μετά.

Ανώνυμος είπε...

True love will find you in the end...

CF είπε...

SB:Πως σε λένε;Οσκαρ; Αχ να σε σφίξω για λίγο στην αγκαλιά μου;(τι ευτυχια αμα ησαν και χρυσο)
Homeless:Εντάξει, μη με κατσιάσεις μονο ε;χεχε

Μ είπε...

Naf και CF : χαχαχα!

Ανώνυμος είπε...

-πως είπαμε τ'όνοματάκι σου?
-Νανος ντε Νίρο

G> είπε...

Γερο, παρε ποζα χαμογελαστη, γιατι νομιζω οτι η Α Μπα? θα μας βαλει στο επομενο βιονικο αυτι...

το καταλαβαινεις? η ευκαιρια της ζωης μου να γινω διασημη!

Αβαδιστη είπε...

Ιs that a taperecorder or you sre just very glad to see me?

τ είπε...

Βίκυ Χατζηβασιλείου:Να φύγει ο τοίχος!
Σάντρα,ο χαμένος σου παππούς, μην ντρέπεσαι,αγκάλιασέ τον!
Σ: Σιγά μην είναι αυτός παππούς μου
Π: Ποια είναι τούτη δω;Η εγγόνα μου;Ελά εδώ μωρή τσουράπω να σε κανακέψω!

Σημ: το πακέτο περιείχε το κασσετόφωνο, που το είχε κάνει δώρο ο παππούς στη Σάντρα,λίγο πριν φύγει για τα ξένα

nanana είπε...

Σαντρα:Μα δεν ειναι γλυκααα..??

Ανώνυμος είπε...

Sandra:Καλά, μ' αυτή την πόζα και τη φιλανθρωπιά στο βλέμμα μου θα 'μαι ίδια η Gianna Angelopoulos..!

Ανώνυμος είπε...

Γέρος : Όχι, δε βγαίνω άλλη φωτογραφία ! Τα όσκαρ μου μέσα ! Και κάτω το κουλό σου γιατί έτσι και μου φας το πορτοφόλι . . .

battered couture είπε...

einai to fisher King 2 alla anti gia ton Robin Williams xrhsimopoihsan ton Robert De Niro. H Sandra apla etuxe na pernaei apo to gurisma.

Ανώνυμος είπε...

Leonardo, τον κρατάω, ρίξτο το νερό!
Τιιι;;;; Ποιος παπαράτσι; Από το Esquire;

spinachvatican είπε...

όχι ρε πούστη μου φίλησα τη μέρυλ και έγινε βάτραχος.

Stratos Bacalis είπε...

Να σας γνωρίσω τον σύζυγό μου, DJ extraordinaire - τι, σας φαίενται ολίγον εκκεντρικός? Ε έτσι είμεθα εδώ στο Αιντάχο απο εξαπανέκαθεν!

amalthia είπε...

Sandra:
"καλέ το λίπος είναι πραγματικό?"

Κοντοχοντρούλης:
"cento per cento naturale"

Sandra:
"καλέ δεν το πιστεύω!είχε δίκιο η Αlley,υπάρχουν φατ πίπολ!"

Princess Margot είπε...

"wxouuuu kai nomiza pws ta eixa krupsei ola ta xristougeniatika! Mia stigmoula na balw sthn apothhkh ton nano kai epistrefw soumphth gia th fwto!"

xxx