5/3/10

Πανκακιοτάτη


15 σχόλια:

τοματοκεφτές είπε...

Χαχαχαχαχα!
Δηλαδή τώρα αυτή αισθάνεται όμορφη;

Με τον που την είδα, μου θύμησε εκείνη την κακιά μάγισσα (ή κακιά κάτ-δε θυμάμαι ακριβώς ήμουν 5 τότε) απο το πολυαγαπημένο μου 80's cartoon He-man and the masters of the universe!

Επειτα από λίγο google-search ιδού:

http://tomopop.com/ul/9741-550x-evillyn.jpg


Καλέ ίδια δεν είναι;;;
Ή απλά έχω φαντασία που οργιάζει!

χιχιχιχι!
Εμένα μου τη θυμίζει πάντως! Χμ!

Σοφία είπε...

Και μένα τη Βαντα μου θύμισε. Και πραγματικά έπεσα από την καρέκλά από τα γέλια!

τοματοκεφτές είπε...

Ναιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!

http://www.livemovies.gr/files/sport_billy.jpg


Αλλά θυμίζει και λίγο, την κακιά κυρία από το He-man, ε; ε; ε; ε;

:DDDDDDDDDD

amalthia είπε...

και όσο σκέφτομαι οτι αυτή η παπαριά κάνει θα κάνει χιλιάδες ντόλαρς...εκνευρίζομαι!!!

Σικ Γαλότσα είπε...

Ήθελα να ξερα πως βολέυεται στην τουαλέτα με αυτό το βατοειδες κολάν της κακιάς μάγισσας......

another george blog είπε...

Αυτή η Lady Gaga έφερε μεγάλο κακό στον κόσμο!

(εννοείται ότι είμαι φαν, αλλά λέμε τώρα)

mahler76 είπε...

αχ ναι η Βάντα χαχαχαχαχα (μαρή όμως έλεος δείχνεις την ηλικία σου έτσι).

Α, μπα? είπε...

XAXAXA δε φοβάμαι, με την ηλικία έρχεται και η σοφία!

mahler76 είπε...

η Αλιμπέρτη? η Καρβέλα? ή Βόσσου? η Μινέικο?

Ανώνυμος είπε...

otan katourietai ti kanei?

mahler76 είπε...

σφίγγεται.

enteka είπε...

:):):):):):)

Constantine είπε...

Ego ti vrisko polu gamati. Kai auto pou foraei kai to attitude! Einai ontos mia sugxroni ekdoxi tis Vandas :D

vatraxokoritso είπε...

Βάντα, εντελώς! που το σκέφτηκες....

Α, μπα? είπε...

ποια είναι η δουλειά μας!