15/3/10

ΒΙΟΝΙΚΑ ΑΥΤΙΑ

it's on!

23 σχόλια:

mecomitsos είπε...

θεωρια της εξέλιξης:
από τις σαύρες στους πιθήκους

V for varethika.. είπε...

επιτέλους είμαι μανούλα!!να δω τώρα τι θα κάνει η Τζούλια που με αντιγράφει συνεχώς!!

Δραπέτης είπε...

Paris: Καμάρι μου δεν πειράζει που βγήκες τριχωτός κοίτα και τη μανούλα.. θα κάνουμε λέιζερ!
Γιος: Γαμώ, δεν θέλω για αδερφάκι ένα γουρούνι!!!

Ανώνυμος είπε...

Paris: Θες να ανταλλάξουμε εγκέφαλους?

Flonsavardu είπε...

Πιθηκος: τι ζώο να είναι αυτό...; Μοιαζει με λεοπαρδαλη, αλλά δεν είναι, έχει χαιτη, λιοντάρι δεν είναι, τι να είναι;

Παρις: ασε τις βλακείες... Σε λίγο θα μου πεις ότι είμαι και σαν προϊστορικό πουλί, όπως λέει αυτή η μισητη Ελληνίδα μπλογκερ...

Πιθηκος: α, γεια σου!

Ανώνυμος είπε...

Paris: Εγώ πότε θα γίνω μάνα;

(Anonymos_Neroula)

Bhta είπε...

Πιθηκουλης: Πεινάωω!
Πουλί:Θα σε θήλαζα καλό μου, αλλά είμαι στεγνή σαν σταφίδα κορινθιώτικη.
Πιθηκουλης: εεε καλα,ούτως η άλλως με πειράζει η λακτόζη (ευτυχώς) καμιά σοκοφρετα σου βρίσκεται;
Πουλί: χαχα τι αστείο που είναι αυτό το χαμστερ!

amalthia είπε...

Paris- Μμμμ με μια πλαστική στη μύτη και λίγα εξτένσιονς θα μπορούσες να ήσουν το κατοικίδιο μου!Τι λες?

τοματοκεφτές είπε...

Paris:Θα σκάσει η Μαντόνα από το κακό της!Παιδάκι από το Μαλάουι αυτή,παιδάκι από τo Μπουρουντί εγώ! Αλήθεια όμως, γιατί είναι τόσο τριχωτό;

Ανώνυμος είπε...

πλαστικη εγχειρηση:


πριν και μετα
(ολοι ξερουμε ποιο ειναι το πριν και ποιο το μετα when it comes to paris..)

Sweet and bitter είπε...

Πουλί: Μα τι βλακείες μου έλεγαν στο μαιευτήριο; Φτυστό εγώ είσαι!

Σικ Γαλότσα είπε...

Απόψε στο ντοκυμανταίρ της Δευτέρας:
Δείτε με ποιό τρόπο τα προιστορικά πουλιά σαγηνεύουν νεαρούς πιθήκους.Μια σπάνια κινηματογραφική εμπειρία, εδω, απόψε ,στην ΝΕΤ στις 22:00

Σικ γαλότσα είπε...

Επίσης: Ανώνυμε 2:11 ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ.ΤΕΛΕΙΟ!!!

Καημός είπε...

Πίθηκος: Τελικά μαλακία έκανα! Αν είχα δεχτεί το ρόλο για το Gummy Bear δε θα χρειαζόταν να κάθομαι τώρα να με κατσιάζει η ηλίθια!

Πάρις: Τελικά να που χρειάστηκε κάπου η μπλούζα από το ρόλο μου στο Avatar!

Loud Melody είπε...

Paris: Ένα ροζ φιογκακι στο λαιμό κι ένα φερμουαρ στην κοιλιά και θα είσαι τέλειο για τσαντάκι!

G> είπε...

H National Geographic, gurizei ta nea epeisodia gia thn agria fush

Ανώνυμος είπε...

-Βυζάκι;
-Ναι καλά...

Το casting των ρόλων κάντε το μόνοι σας

prozak είπε...

τα πατουσάκια τα πήραμε από τη μαμά, τα χεράκια τα πήραμε από τη μαμά, υα υπόλοιπα τα πήραμε από τα jumbo..!!

Ερμής είπε...

"Και οι μπαταρίες που μπαίνουν είπατε;"

Ανώνυμος είπε...

'καημενουλι μου. πηρες τα αυτακια του μπαμπα σου.'

χ@χΛιΔάΚι είπε...

Paris:μου είπαν ότι είναι ημίαιμο τσιουάουα και το λατρεψα με την πρώτη ματια! Θα το βγάλω και αυτό Bambi!

another george blog είπε...

Γιατί με έντυσες γκέισσα;

Για να ξέρουμε ποιος έχει το πάνω χέρι, καλό μου.

ΟΧΙΑ είπε...

Μη στεναχωριέσαι.Η οχια η Νικόλ Ρίτσι είχε περισσότερες απο σένα πριν κάνει αποτρίχωση.