19/3/10

Η Α, μπα? απαντάει

Update: Έχουμε μία ερώτηση που απευθύνεται σε Κύπριους, μία σε Κρητικούς και μία σχετικά με μεταπτυχιακό στην Αγγλία. Παρακαλώ οι σχετικοί με τα θέματα να δώσουν απαντήσεις.

Πως αποφάσισες να αρχίζεις να κράζεις το σελεμπριτοσύστημα; Μπούχτισες ή ήταν η άλλη περίπτωση, "στην εφηβεία είχα ήρωες αλλά με πρόδωσαν"; Καλή ερώτηση! Θα έπρεπε να πάω σε ψυχίατρο για να το λύσω αυτό το θέμα. Νομίζω ότι έγινε επειδή οι γονείς μου όταν ήμασταν μικρές μας "απαγόρευα"ν να βλέπουμε ελληνικές ταινίες :):)

ποσες ωρες είσαι μπροστά στο ιντερνετ? Ου, πάρα πολλές

τα ΄δινεις ολα στον έρωτα>? Κανείς δεν τα δίνει όλα σε κανέναν για κανένα λόγο
δραχμές η ευρώ? Ράβδοι χρυσού!

έχεις δει φάντασμα? Όχι, μόνο εξωγήινους
έχω αποφασίσει να φύγω απο Ελλάδα κ να πάω Κύπρο για δουλειά γιατί εκεί οι μισθοί είναι μεγαλύτεροι (1200 ευρώ βασικός!)κ μας προτιμάν γιατί μιλάμε πιο καθαρά ελληνο-αγγλικά απο τους "Τσιπριους" .(σας αγαπώ παιδιά).εσυ ξέρεις κάτι περί του θέματος? Νομίζω ότι ισχύουν αυτά που λες. Πάντως έχουμε πολλούς αναγνώστες από την Κύπρο που μπορούν να σε συμβουλέψουν καλύτερα. Παιδιά τι λέτε? Τώρα ΚΑΙ επαγγελματικές συμβουλές στο Α, μπα?
Τελικά τι λες να πέγινε η Holly Golightly στο βιβλίο? Αχ δυστυχώς νομίζω πήγε από OD
έχεις ονειρευτεί ποτέ τον ΚρΙς??? Πολύ πιθανό, αν και τώρα δε θυμάμαι τίποτα.

πόντια? Σουφλιώτισσα.

Ρε α μπα... τελειώνω τις σπουδές μου επάνω στην πληροφορική και είμαι πολύ προβληματισμένη! Να κάνω μεταπτυχιακό ή όχι? Κι αν ναι, να κάνω στην Ελλάδα ή στη Αγγλία? Δεν με προβληματίζει τόσο το οικονομικό, δηλαδή η διαφορά των εξόδων εδώ κι έξω. Αυτό που με προβληματίζει είναι αν θα βρω μετά δουλειά, κι αν βρω θα βγάζω αρκετά λεφτά? Αν είναι να παίρνω 700-800 ευρώ,καλύτερα να μην κάνω τίποτα.
Πες μου κι εσύ τη γνώμη σου!!!
Thanks!
Αχ πουλάκι μου....τι να πω. Αν ο στόχος σου είναι τα λεφτά, να κάνεις ένα καλό μεταπτυχιακό στην Αγγλία και μετά να πας στη Σουηδία να κάτσεις εκεί για πάντα. Εδώ δεν υπάρχουν περιθώρια για πολλά χρόνια ακόμα, και διδακτορικά να κάνεις. Εκτός αν έχεις κάποιου είδους πλάτες. Έχεις? 
Να θυμάσαι πάντως ότι καμία απόφαση δεν είναι 100% σωστή.

Παιδι μου Αμπα?να ρωτήσω κ εγω κατιτις.Η Αντζελίνα ανήκει σε κάποια οργάνωση?μου κάνει πολύ νταρκ ετσι πως την κόβω.με ανατριχιάζει κ ας είναι όμορφη.(νομίζω οτι η ταινία που της πήγαινε  πιο πολύ απολες ηταν η Gia)Bye honey b!! Εννοείς κάτι σαν τους Illuminati? Ανήκει στη οργάνωση "πετυχημένη έξυπνη μισότρελη επιχειρηματίας"

Ήμουν θεσσαλονίκη και παίρνω το λεωφορείο.Πάω στο τέρμα στο ΙΚΕΑ και κατεβαίνουν όλοι, οχι όμως εγω γιατί περιμένω να ξαναξεκινήσει.(νόμιζω οτι ετσι δεν είναι το σωστο?anyway)και ο οδηγός ΣΗΚΩΝΕΤΑΙ ΦΕΥΓΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΚΛΕΙΔΩΝΕΙ ΜΕΣΑ ΠΡΙΝ ΠΡΟΛΑΒΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ.Σοκ.Αγωνία.Ώσπου αντιλαμβάνομαι το κουμπάκι ασφαλείας πάνω απο τις πόρτες κ το χρησιμοποιώ.Η πόρτα ανοίγει μισή κ βγαίνω.Ουφ!Μη το περάσεις ποτέ.Σου έχει συμβει κάτι παρόμοιο κ συνάμα τρομακτικό όπως αυτό? Αχ κάτι θυμήθηκα τώρα, ναι, αλλά στον Ηλεκτρικό...Δε μπορώ με τίποτα να ανακαλέσω τις λεπτομέρειες τώρα, το έχω διαγράψει μάλλον.

 Σου άρεσε η Αλίκη βουγιουκλάκη? Μπα, όλα αυτά καθόλου δε με συγκινούν (η "χρυσή" εποχή του ελληνικού κινηματογράφου)

Πόσο χρονών είναι ο τζιμ κάρευ? 48

Σου αρέσει το τιραμισού? Nαι, πολύ! Αρκεί να είναι με μασκαρπόνε και όχι με Φιλαδέλφεια και τα συναφή.

Λαζοπουλος,Τριανταφυλλοπουλος, Θεμος, Αυτιας, Πανια .Ενα προχειρο TOP-5 (αν κι εχω κι αλλους) people I hate. Η γνωμη σου ; Ή μηπως συμπαθεις καποιους απο τους ανωτερω ; Και μόνο που τα διαβάζω μολύνονται τα μάτια μου. 

ego pao kala pou tin simpatho tin Lady Gaga? Ναι καλέ. Συμπαθητική φαίνεται. Απλώς δε μου αρέσουν τα τραγούδια της. Ούτε τα ρούχα της.

γελάς και εσύ με αρχιτεκτονικά αστειάκια;  Για πες ένα!

ποιός ήταν ο αγαπημένος σου σελέμπριτι απο τα 80ς? Χμμμ δυστυχώς πρέπει να παραδεχτώ, ο Eddie Murphy

Θα έβγαινες για καφέ με την Βίκυ καγιά?  Συμπαθητική φαίνεται, αλλά βαριέμαι πλέον να γνωρίζω καινούριους ανθρώπους.

Συμπαθείς τους γκεί? Είναι σα να με ρωτάς αν συμπαθώ τους κοκκινομάλληδες.

Αγαπητή Αμπα αφού δεν το χεις το σπορ με τα 3d άστο μη ξαναπάς.
Επίσης ο Burton δεν συγκρίνετε με τον Cameron, έλεος...
Ο Burton ότι ταινία έχει κάνει έχει μέσα παραμυθογκοθ στοιχεία και είναι respect.
O Cameron απλά ξοδεύει πολλά βάζει ότι εφφε έχει και κάνει ταινία.
τζίζους!
Καταρχάς αυτό δεν είναι ερώτηση, αλλά δεν πειράζει. Το ότι δε μου άρεσαν αυτές οι ταινίες δε σημαίνει ότι τους θεωρώ ισάξιους αυτούς τους δύο.  Τζίζους!

Καλημέρα.
Στο σχόλιο για τη Σοφία Καρβέλα τη Φύκη Τρικάλων την έβαλες στην τύχη? Γιατί εγώ είμαι από εκεί ακριβώς.
Καθόλου τυχαία! Σπουδαίο χωριό!

"Ολα τα πράγματα τελειώνουν κάποτε"είπε η Μενεγάκη.Εσυ το πιστεύεις?Να θεωρούμε την Ελένη δηλαδή φιλόσοφο? Φυσικά το πιστεύω, αλλά σιγά τη φιλοσοφία.

Σαρέσουν τα μιούζικαλ?έχεις δει το Moulin Rouge?(ΤΕΛΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑ)Καθόλου, αλλά το Moulin Rouge είναι σπουδαία ταινία.

Hi AMpa?Na se rotiso kati.Poia apo tis 4 tou show sex and the city protimas?and why?kate.(please say Carrie) Τη Μιράντα.

Έχεις κοιμηθεί ποτέ κατω απο τα δέντρα όπως η Αλίκη κ ο Δημήτρης, στη ταινία που η Αλίκη έκανε τον Πίπη? Βεβαίως.

Καλσόν ή κορσές?  Μα είναι διαφορετικής χρήσης αντικείμενα.

Παντεσπάνι ή κεικ?Η ίδια είμαι. Παντεσπάνι μάλλον. Δε μου αρέσουν τα γλυκά πάντως.

θα πετούσες γιαούρτι ή τριαντάφυλλα στο Παπακαλιάτη? Θα του πετούσα DVD με σειρές που δεν έχει δει ακόμα.


φοράς ζαρτιέρες? Όχι, φοράω τζην, πουκάμισο και ίσια παπούτσια. Και φακούς επαφής.

Που κοντά μένεις καλέ? Στα Εξάρχεια καλέ!

Θα έβγαινες για καφέ με την τζούλια?(Ξέρεις ποια) Μπα, παραείναι όμορφη, με κομπλάρει.

έχεις δώσει ποτέ το δικαίωμα να σε κουτσομπολέυσουν άδικα? Ου, μια και δυο!

Αχ Αμπα?λύσε μου μια απορία!ΠΟΣΕΣ πλαστικές έχει κάνει η Νικόλ Κίντμαν?(μη πεις 12461515, την αλήθεια) Καλά λοιπόν, έχει κάνει 12121212121 (καλέ, κανείς δεν ξέρει, πιθανόν ούτε η ίδια)

Η Sandra bullock την ψώνισε με το ΟΣΚΑΡ? Έχουμε καιρό να μιλήσουμε στο τηλέφωνο, και τώρα είναι και στα χωρίσματα, έχουμε χαθεί τελείως. Αν μη τι άλλο πάντως, δικαιούσαι να την ψωνίσεις όταν πάρεις Όσκαρ.

Θα σε σοκάρω τώρα:  Γιωργάκης ή Σαμαράς?Hollywood ή Bollywood? Γιωργάκης, Hollywood.

Λέγε τώρα ρε Αμπα?ΠΟΣΩΝ ΕΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Η Α Π Ο Λ Υ Τ Η????(Περίμενε να κρατηθώ απο κανα έπιπλο πριν πεις τον αριθμό) Πάντως καλά κρατιέται!

Πως διαλέγεις τα ποστ που βάζεις? Διαβάζω όλη μέρα και μερικές φορές μου έρχεται να κάνω σχόλια. Επειδή οι φίλοι μου βαριούνται να τ'ακούνε, άνοιξα μπλογκ.

έχεις ντυθεί ποτέ τσολιάς? Όχι!

Αχ ρε Αμπα?το καλοκαίρι σκεφτόμαστε να πάμε διακοπές Κρήτη.ξέρω όμως απο διηγήσεις οτι έχει ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ.Έχεις πάει?Με συμβουλεύεις να πάω ή να κάνω την άρρωστη? Έχω πάει, είναι τέλεια, τρομερό (τρομερό, τρομερό) φαγητό, τέλεια θάλασσα  και ναι, τεράστιες αποστάσεις. Έχουμε όμως και κρητικούς στη παρέα! Παιδιά τι λέτε?

έχεις βγάλει ποτέ τα άπλυτα στη φόρα των άλλων? Στο μπλογκ ή στη ζωή μου?

Δεν αντέχω άλλο με την ιστορία κ το βίντεο της Τζούλιας.Τώρα μου λένε οτι υπάρχει κ δεύτερο-πιο παλιό-που είχε γυρίσει κ μου το λένε με σοβαρότητα αρχαιολόγου που ανακάλυψε δεύτερη θαμμένη πόλη κάτω απο την πρώτη.Τι να κάνω?Αγνοοώ, αλλά τόσο κολλάνε.. Θα το δεις και θα υποστείς τις συνέπειες. Αν οι γύρω σου πιάσουν το θέμα και βαριέσαι, πάτα το mute μέσα στο μυαλό σου και σκέψου τα ψώνια του σούπερ μάρκετ.

έχεις ποσταρει κάτι μέσω i phone?Δεν έχω iPhone...

Bre sy ampa?tha valeis pote xana guest blogger? Δεν έχω προτάσεις! Θέλει κανείς?

Τι φόντο εργασίας έχεις στον υπολογιστή σου?Ρούκι. Νυχτερινή φωτογραφία μεγαλούπολης, ασπρόμαυρη. Τέλειο όνομα Ρούκι!

Είσαι η Ρίκα Βαγιάνη ή απλά η Lifo σου έκλεψε την ιδέα της στήλης "Η Α, μπα απαντάει"?  Μου το κλέψανε! Και δεν είναι η πρώτη φορά που με κλέβει κάποιος! Και ούτε ένα γράμμα, ούτε ένα τηλεφώνημα! :)

26 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ε οχι και μιλάτε τα αγγλικά καλύτερα από εμας, δεν έχετε την προφορά όπως και να το κάνουμε! (χωρίς παρεξήγηση πάντα παιδια έτσι). Ε τώρα για τα ελληνικά θα συμφωνήσω, η διάλεκτος μας είναι αλλιώτικη, όσο για τα λεφτά, καλά θα κάνεις και θα έρθεις στην Κύπρο, αλλά στην Ελλάδα μην ξεχνάς, είναι η ζωή σου ολόκληρη!
πάντα φιλικά!

τοματοκεφτές είπε...

Γιούυυπιιιιιιιιιιιιι!!!!

Μπορώ να απαντήσω σε 2 από τις 3 ερωτήσεις!!!!

Τι κερδίζω;;; :):):):):):)

1.Είμαι από Αθήνα,σπουδάζω (και) στο Ηράκλειο.
ΝΑΙ,θέλει μεταφορικό!
ΝΑΙ,οι αποστάσεις είναι μεγάλες, οι δρόμοι όχι οι καλύτεροι και ΝΑΙ στην Ινδία οδηγάνε με μεγαλύτερη σύναιση!
Εκτός και αν αποφασίσετε να πάτε Γαϊδουρονήσι και να μείνετε εκεί μία εβδομάδα, όπου τα μόνο απαραίτητα είναι το μαγιώ,δυό κονσέρβες και νερά (θα πας με κτελ και καϊκάκι)

2.Ότι και να κάνεις,αν δεν έχεις πλάτες και τύχη , καμία τύχη!!!
Χιχιχιχιχι!
Είμαι στο δεύτερο έτος του διδακτωρικού μου, έχω μεταπτυχιακό,κοιτάω παράλληλα και για δουλειά,απλά για να δω τι παίζει και απλά δεν παίζει τίποτα!
χιχιχιχι!!!
Θα αναφέρω αγγελία, γνωστής εταιρείας φαρμακευτικών καλλυντικών, που ζητούσε χημικό με PhD,5 χρόνια προϋπηρεσία και ηλικία ΩΣ 35 χρονών!!!!(υπάρχει τέτοιο πράγμα;;;)
Αχαχαχαχαχαχαχα!!! Το άλλο με τον Τοτό το ξέρουν;;;;;
Τελευταία το μότο είναι ένα: αν σου κάτσει δουλειά, ξέχνα τα μεταπτυχιακά,διδακτωρικά καιτα άλλα συναφή!Στην Ελλάδα η προϋπηρεσία μετράει όσο τίποτα!
(νταξ δε βάζω και το χέρι μου στη φωτιά,αλλά από τα μέχρι τώρα αυτά έχω καταλάβει)
Αλλά αν από την άλλη έχεις χρήματα,διάθεση,όρεξη κτλ, είναι ''εμπειρία'' το μεταπτυχιακό, ειδικά εκτός ελλάδας!

Με αγάπη,

ο θείος Τοματοκεφτές!

(ότι θα μοίραζα έτσι απλόχερα σοφία,ποτέ δεν το φανταζόμουν!
Σε ευχαριστώ Α,μπά?)

Loud Melody είπε...

Στην κύπρο η μισθοί είναι μεγαλύτεροι αλλά και τα πράγματα είναι ακριβότερα, ωστόσο είναι καλύτερα από την Ελλάδα τα πράγματα. Όχι, δε θα σε προτιμήσουν γιατί μιλάς καλύτερα (όπως νομίζεις) αγγλικά από εκείνους. Και αν πεις κάτι τέτοιο ή τους αποκαλείς Τσιπρίους δε θα σε συμπαθήσουν και πολύ. Btw οι Κύπριοι δεν αποκαλούν την Κύπρο Τσιπρο, δεν ξέρω πώς έχει γίνει αυτό κατεστημένο. Επίσης εκτός κι αν έχεις αγγλική προφορά κι όχι ελληνοαγγλική δεν υπάρχει περίπτωση να μιλάς καλύτερα αγγλικά από Κύπριο (και δεν είμαι καν Κύπρια και τα λέω αυτά). Είναι πανέμορφο και πολύ πολύ ζεστό νησί.

Από Κρήτη, μιας και κατάγομαι, μπορώ να σου πω ότι το Ηράκλειο - Χανιά είναι 2 ώρες με χαλαρή οδήγηση. Τρως περισσότερη ώρα Σύνταγμα - Ευαγγελισμό στις ώρες αιχμής.

Flonsavardu είπε...

Λοιπόν μπορώ να απαντήσω μόνο για την Κρήτη. Ναι, οι αποστάσεις είναι τεράστιες, αλλά και όχι μόνο αυτό. Θα πρέπει να έχετε υπόψη σας ότι όταν λέμε Κρήτη εννοούμε ή Χανιά ή Ηράκλειο ή Ρεθυμνο. Άντε να πεις Χανιά και λίγο Ρεθυμνο, Ρεθυμνο και λίγο Ηράκλειο, δεν γόνατο να δεις πχ και Ηράκλειο και χανιά, εκτός και αν το πλάνο σου για τις διακοπές είναι να ξυπνας στις έξι. Για Λασίθι δεν συζητω... Γενικώς η Κρήτη Θέλει μεταφορικό δικό σου να το ξέρεις. Αν οπωσδήποτε Κρήτη θα σου πρότεινα Χανια, για να επισκεπτεις με κάποια ευκολία ελαφονησι και φαλασερνα. (το ελαφονησι πχ είναι μιάμιση ώρα από την πόλη των Χανίων με αμάξι, όχι ακριβώς αυτό που λέμε πήγα μέχρι τη γωνία)

από την άλλη προτιμώ χίλιες φορές το Ρεθυμνο και αν σε ενδιαφέρει μπορείς να δεις στο blog μου ένα ταξιδιωτικό ριβιου που έχω κάνει για την πόλη που με φιλοξενούσε τα τελευταία πέντε χρόνια.

Στην τελική λίγα είναι τα νησιά που δεν απαιτούν δικό σου μεταφορικό, επομένως θα σου έλεγα ναι στην επιλογή. Το μόνο που θα σου πω για να μην βριζεις την α μπα και να μην βρεθείς προ εκπληξεως, όταν λέμε ωραίο φαγητό εννοούμε στα χωριά. Βασικό τιπ.

Flonsavardu είπε...

Γόνατο= γίνεται

Ανώνυμος είπε...

δεν είναι πιο ακριβά τα πράγματα στην Κύπρο, είναι ακριβά σε σχέση με άλλες ευρωπαικές χώρες αλλά σε σχέση με την Ελλάδα είναι πολύ κοντά στις τιμές. Εχτός βέβαια αν έρθεις καλοκαίρι και πας σε τουριστικές περιοχές όπως Αγία Νάπα ή Πάφο και μιλάω πάντα για ξενοδοχεία. Τώρα όσο αφορά το Τσίπρος όντως πως σας ήρθε ότι λέμε έτσι την Κύπρο μας;; Άκόμα δεν ύπαρχει θέμα αντιπάθειας αν την πει έτσι, απλά θα ακούσει πολλά γέλια, γιατί θα νομίσουμε ότι προσπαθείς να μιμηθείς τον τρόπο που μιλάμε! Βέβαια όταν ακούσεις την φράση 'εν καλαμαράς τούτος' μην προσβληθείς, έτσι σας φωνάζουμε χαιδευτικά!

Loud Melody είπε...

Ανώνυμε/η τα λέω εκ πειρας :P

Loud Melody είπε...

Btw δε ξερω γιατι όλοι μιλάνε για τεράστιες αποστάσεις. Ίσως γιατί κάνω να πάω στη σχολή μου τα πρωινά 1μιση με 2 ώρες και μου φαίνεται λογικό αν κάνεις τόσο να πας στη σχολή σου να διασχίσεις τη μισή Κρήτη (Σε γραμμή έστω)

Ανώνυμος είπε...

Στην Κύπρο όντως οι μισθοί είναι ψηλότεροι αλλά και το κόστος ζωής είναι επίσης, πολύ ψηλό. Ψηλότεροι μισθοί και ψηλότερες τιμές σε υπηρεσίες και προϊόντα. Μια χαρά τα είπε η Loud Melody.

Μινα είπε...

Να πας Αγγλια για μαστερ και μετα να βρεις δουλεια εκει και να μην ξαναγυρισεις στο Ελλαδισταν! Και οταν πας Αγγλια, μακρυα απο Κυπριους κι Ελληνες! Φιλια και να περασεις τελεια! Κι οποτε τρως fish and chips να με θυμασαι!

Κική Δημουλά είπε...

Επειδή εκτός από προσφάτως βραβευμένη ποιήτρια εχω και μια δεύτερη ζωή (το πολεμάω διδακτορικό στη πληροφορική και έχω πάρει μαστερ έξω στη πληροφορική πάλι) για την οποία ντρέπομαι λίγο.. σου προτείνω την εξής παλία καλή δοκιμασμένη συνταγή της γιαγιάς:

Βγες έξω, αγγλία, ολλανδία, αμερική δανία, γερό να είναι και ο,τι να' ναι, για ένα ωραίο σωστό μαστεράκι. Σε καλό πανεπιστήμιο ε? (δες τα ratings των πανεπιστημιών)

Πιάσε δουλεία εκεί για ένα-δυο χρόνια και μετά βλέπεις. Μετά θα βρεις αρκετά εύκολα δουλειά εδώ και εξω επισης.

Φιλική συμβουλή γιατι την πατήσαν πολλοί και το έριξαν στην ποιήση για να ζήσουν: Προς θεού μη ψαρώσεις και γυρίσεις στην ελλάδα να κάνεις διδακτορικό. Τις ερευνητικές σας αναζητήσεις αλλού!

Ανώνυμος είπε...

κι εγώ εκ πείρας τα λέω! Η Κύπρος είναι η πατρίδα μου και έχω φίλους που σπουδάζουν στην Ελλάδα, συγκρίνοντας τις 2 χώρες πάνω - κάτω ίδιες είναι οι τιμές!

xristiana είπε...

Ευχαριστώ πολύ όσους απάντησαν σχετικά με το μεταπτυχιακό!!!(Κυρία Δημουλά,τι τιμή!!!)

Δυστυχώς(ή ευτυχώς) εδώ δεν έχω τις πλάτες κανενός, ούτε μέσον για να διοριστώ κάπου, ότι κάνω το κάνω μόνη μου. Όσο για το διδακτορικό είναι λίγο μακρινό κ δεν το έχω σκεφτεί ακόμη.

Τα έχω κοιτάξει τα ratings και έχω μιλήσει με απόφοιτους των πανεπιστημίων που θέλω. Το θέμα όμως είναι to go, or not to go? Μετράνε καθόλου αυτά στην Ελλάδα? Μην με φάει και η ξενιτιά άδικα!!!

Θα λάβω τις γνώμες όλων υπόψιν μου. Σας ευχαριστώ πολύ!!!

Ουφ! είπε...

θα απαντούσα αλλά με κάλυψε η Loud Melody
:-)

οι κύπριοι λένε ότι είναι "κυπραίοι", όχι "τσίπριοι"
:-)

κάτι άλλο που πρέπει να σκεφτείς είναι το μεταφορικό: δλδ αν δεν μένεις κοντά στη δουλειά και δεν οδηγείς "ανάποδα", θα δυσκολευτείς γιατί εδώ δεν υπάρχουν συγκοινωνίες...

Flanders είπε...

Συγνωμη, αυτη παραπανω ειναι η πραγματικη Κικη Δημουλα ή ειναι just a joke (δυσκολα ομως θα αναφεροταν στον ευατο της ως "βραβευμενη ποιητρια)? Σε λιγο θα στελνουν ερωτησεις ο Ορχαν Παμουκ και ο Μανος Ελευθεριου (αν κι αυτος γραφει για Ψινακη και Ζηνα, δεν ειναι δυσκολο να γραψει και για Α Μπα )

Νιαι καλα! είπε...

Ρεθυμνο δαγκωτο πιο ησυχο,ποιο αυθεντικο ποιο καθαρο...
(Και ειμαι και χανιωτισα )
χαχα!!
Η τουλαχιστον Ρεθυμνο ως βαση για εκδρομουλες στα περιξ...οι παραλιες στη νοτια πλευρα ειναι πολυ καλυτερες!!

Ανώνυμος είπε...

Ακομα δε μπορω να το συνειδητοποιησω οτι η Κικη Δημουλα διαβαζει α μπα!!!!!

sugababe είπε...

Μην με φάει και η ξενιτιά άδικα!!!

--
συγγνωμη, γιατι να σε φαει η ξενιτια;;; στα ορυχεια του βελγιου θα πας να δουλεψεις 12 ωρες τη μερα ή για μεταπτυχιακό κυριλέ κλπ;;; δες το θετικα, αν θεωρείς οτι "θα σε φαει η ξενιτια" ξεκινας στραβα, οποτε ασ το καλυτερα.

σου το λεω γιατι κι εγω το δικό μου μεταπτυχιακό έκανα εξω, και μετα απο ενα τραγικο διαλλειμα στην ελλαδα τα μαζεψα και ξαναβγηκα στας ευρωπας, και εχω 8 χρονια πλεον εκτος ελλαδας.

arienette είπε...

By the way, όποιος/α θέλει να κάνει διακοπές μακριά από υπολογιστές, τηλεοράσεις, κινητά κτλ. πραγματικά όσο πιο ήρεμα γίνεται, προτείνω ένα από τα -ακόμα- παρθένα μέρη της Κρήτης, τον Ξηρόκαμπο (όπως κοιτάς το χάρτη κάτω τελείως δεξιά). Έχει τέλειες παραλίες, φαγητά και χωριά. Οι πιο ξεκούραστες διακοπές της ζωής μου και το λέω εγώ που έχω σπίτι στα Κύθηρα.

xristiana είπε...

@sugababe Φαντάζομαι δεν θα είναι ότι καλύτερο να φύγω από το σπίτι μου, να πάω σε μια ξένη χώρα όπου δεν θα ξέρω κανένα και δεν θα με περιμένει κανένας. Μένω με τους γονείς μου και μέχρι τώρα τα έχω όλα έτοιμα στο πιάτο κι εκεί θα έχω ένα σωρό πράγματα να σκέφτομαι. Με αυτή την έννοια το λέω.

Ανώνυμος είπε...

ναι, βρε, χριστιάνα μου, αλλά δεν πρέπει μα κοπεί κι αυτός ο ομφάλιος λώρος κάποτε?στα 18? 22? 25? τι?!μη μου πεις?! 30?!! Αξίζει τον κόπο, θα με θυμηθείς.

xristiana είπε...

Κάθε αρχή και δύσκολη,αυτό θέλω να πω. Δεν είμαι και κανένα παιδάκι να μην μπορώ χωρίς τη μαμά μου. Εκεί όμως θα είμαι ολομόναχη, χωρίς φίλους, χωρίς κανένα...Και τέλος πάντων δεν με νοιάζει μόνο το πως θα ζήσω εκεί, όπως τόσοι άλλοι θα συνηθίσω κι εγώ. Το τι θα γίνει μετά σκέφτομαι...αξίζει τον κόπο και τα χρήματα ή όχι?

googoomucks' 3d είπε...

@Κική Δημουλά: no offence κυρία Δημουλά, αλλά δεν είναι λίγο diverse fields η πληροφορική με την ποίηση?? Εννοώ ότι όλοι ελπίζουμε ο κώδικας μας να ρέει σαν ποίημα, αλλά δυστυχώς αυτό ισχύει μέχρι να έρθει κάποιος να μας τον γειώσει...
ΥΓ. Παρακαλώ απαντήστε μου κι εγώ θα δείξω την απάντησή σας στη μαμά μου, που είναι μεγάλη σας θαυμάστρια και που πιστεύει ότι έχω γίνει "τεχνοκράτις". Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Κική Δημουλά είπε...

@χριστιάνα: αμέσως μετά το μαστερ όσοι έλληνες γύρισαν στο ελλαδιστάν και αν εξαιρέσεις κάτι διάνοιες σαν την αφεντιά μου, έψαξαν αμέσως δουλειά και βρήκαν το πολύ σε ένα μήνα σε εταιρίες όπως η ιντρακόμ (ουουου κοκκαλή ουουου!) και η singular. Οπότε ναι, αν είναι σε καλό πανεπιστήμιο εκτιμάται και με το παραπάνω!

Βέβαια όλα αυτά πριν 2 χρόνια και όχι εν μέσω κρίσης.

@googoomucks'3d: Θα σε παραπέμψω σε άνα απόσπασμα από ποίημα μου (τι γράφω θεά!):

Κρατώ λουλουδι μάλλον.
Παράξενο.
Φαίνετ' άπ' τή ζωή μου
πέρασε κήπος κάποτε.

Στο άλλο χέρι
κρατώ πέτρα.
Με χάρη και έπαρση.
(...)

Το έπιασες, ε? το έπιασες?
λουλούδι ---> ποίηση
πέτρα ---> πληροφορική, you know?
καλό? καλό?

googoomucks' 3d είπε...

@Κική Δημουλά: Αγαπητή κυρία, πάντα πίστευα ότι στο κτιριακό συγκρότημα της Νέας Ιωνίας εργάζονται άνθρωποι με βαθειά παιδεία! Σας ευχαριστώ που μου δώσατε την ευκαιρία να το διαπιστώσω έμπρακτα!!

Στο ποίημά σας αναφέρετε ότι :
"Φαίνετ' απ' τη ζωή μου
πέρασε στόχος κάποτε.
Και προδιάθεση νίκης."

ελπίζω ο στόχος σας για το διδακτορικό να έχει προδιάθεση νίκης!!

Κική Δημουλά είπε...

απο το στόμα σας και στου καθηγητή μου το αυτί!