25/3/10

ΤΑ ΒΙΟΝΙΚΑ ΑΥΤΙΑ

it's on!

13 σχόλια:

innuendo είπε...

*thlimmeno yfos*
"mi! mi! me travate pisw sto mantri! panta ithela na mou paroun syntenteyxi me test eggymosynis kai na kanw fondue me mpataries!"

Ανώνυμος είπε...

παλι μου το καψε η βρωμιάρα η πιπιτσα το μαλλι,και ειμαι ιδια η εξτινα,μη ,δεν.. παιδια ...false alarm , δεν ειμαι η σουξεδιάρα η αγκιλερα...

Σικ Γαλότσα είπε...

Στη φώτο βλέπετε την Βίκυ, που, αφού άκουσε σε πρώτη μετάδοση το αναμενόμενο χιτ "Τα κορίτσια ξενυχτάνε μενα μυστικό"της Αλέξιας,κατευθύνεται στην ασημογκρι μερσεντές του κου Ψάλτη.Μέσα περιμένει η κα Καίτη Φίνου όπου όλοι μαζί θα πάνε στην πρεμιέρα της νεας του ταινίας"Ελα ναγαπηθούμε ντάρλινγκ"

vivi είπε...

Μπόντυγκαρντ #1(κοστουμάτος): Καλέ!Μου 'φυγε το λουράκι!Πιάστην, πιάστην!
Μπόντυγκαρντ #2 : Όπα εντάξει το 'χω!
Εξ-Τίνα: Γουφ-γουφ.

CF είπε...

τι ειμαστε τιποτα δεν ειμαστε, να ζει κανεις η να μη ζει, ματαιοτης ματαιοτητων τα πάντα ματαιότης...
γαμωτι παλι σκατα εγινα με αυτά τα "painkillers", και δεν πετυχε και η βαφή, ζω ενα δράμα,βαστατε καλε!

CF είπε...

...υ.γ. και θελει πισω και την μαρινιέρα του ο gaultier...

Tanila είπε...

"...υ.γ. και θελει πισω και την μαρινιέρα του ο gaultier..."



Α τον τσίπη!

amalthia είπε...

Παπαράτσι και μοντέλα ηθοποιοί αποτυχημένοι αφού όλοι διασκεδάζουν γιατί είσαι λυπημένη?!

Στη Ντισκοτέκ την παλιά Ντισκοτέκ!

Impressed Guy είπε...

Xtina: Πωπω έτσι ήμουν παλιά στις φωτογραφίες... ! Τώρα πατσαβούριασα...

Συνοδός: Προχώρα έχουμε να βρούμε βελόνα και κλοστή για τη φούστα σου την σκισμένη.

Ανώνυμος είπε...

Η αλήθεια βρίσκεται στους Sex pistols , gege??

badhairday είπε...

θα λιποθυμήσω από την πείνα..
άραγε αυτό που κρατάει στο χέρι του, τρώγεται?

marta fiord είπε...

"Τα χάπια μου, τα στυλό μου κι ένα ταξί να φύγω..!"

Ανώνυμος είπε...

Και τώρα αποσύρομαι γιατί όλοι ακόμα και στα βιονικά αυτιά με έχουν ξεχάσει ... κλαψ κλαψ ΛΥΓΜ