30/3/10

Πως μπόρεσε να μας κοροϊδέψει έτσι?

Γκασπ!
 Ο Ricky Martin είπε ότι είναι gay.

19 σχόλια:

Flonsavardu είπε...

εεε, τι έτσι, πετάς μια κεραμίδα και μας αφήνεις; πότε και πως το είπε;

another george blog είπε...

Φυσικά κάνετε πλάκα! μόνο τα παιδιά του δεν ξέρουν ακόμα ότι είναι γκέι, διότι είναι ακόμα βρέφη! όλος ο υπόλοιπος κόσμος το ήξερε!

Ανώνυμος είπε...

Δεν το είχες καταλάβει;; Είχε γίνει πατέρας με δανεική μάνα (κάτι στιλ Μαικλ Τζακσον να το πω;)και μου είχε κάνει εντύπωση
-και gay στη συνείδησή μου

Α, μπα? είπε...

παιδιά, εννοείται πως κάνω πλάκα.
το είπε στο site του, χθες-προχθές

bourboulithres είπε...

Ετσι εξηγειται το ΟΧΙ στη Μαντι!
χαχαχαχαχα

takis x είπε...

Ε καιρός ηταν..Μπράβο μάρτιν, τώρα νά δείς πώς θά εκτοξευτείς

σειρά εχει τώρα ο γάμος.Θέλει να σιγουρέψει τα δίδυμα ο πονηρός

Moi aussi είπε...

Ακολουθούν δηλώσεις των γειτόνων του: "Πέφτουμε από τα σύννεφα" "Δεν είχε δώσει ποτέ δικαιώματα" "Έμοιαζε πολύ καλό παιδί"

another george blog είπε...

Είπα κι εγώ, βρε α μπα? !

Ε οχι! είπε...

και εγω που τον εβλεπα σκυμμένο στα τεσσερα,νομιζα πως εχανε συχνα το ρολοι του και εψαχνε να το βρει, "επεσα απο τα συννεφα" μιλαμε.

amalthia είπε...

και η είδηση είναι οτι το είπε όχι οτι είναι!

γιατί κάτι μου λέει πως θα βγάλει δίσκο ένι τάιμ νάου?!

Ανώνυμος είπε...

den hthela na to paradextw alla kata va8os panta to h3era...paei k aytos!

Ανώνυμος είπε...

...exw meinei afwnos!! ki autos?? se ligo tha to akousoume k apo ton hari sianidi!

Σικ Γαλότσα είπε...

Μπράβο του που είχε το κουράγιο, αλλά δεν είναι όλοι George Michael....

mahler76 είπε...

έχω σοκαριστεί. Είναι πουστάρα ο Ρίκυ Μάρτιν????

Σικ γαλότσα είπε...

@mahler:Γιατί βρε mahler σοκαρίστικες? Το μόνο κρίμα είναι οτι το κρατούσε μέσα του τόσο καιρό...

Ανώνυμος είπε...

@mahler76:
mahler πάμε στο σπίτι του να τον "τιμωρήσουμε"; Που θα βγεί πουστάρα ένας τέτοιος άντρακλας!
(btw καλό κ@βλ... εμ, κομμάτι για του λόγου του, διαβάζουν και μικρά παιδιά)

mahler76 είπε...

νομίζω πως δεν εννοείσατε την ειρωνεία του σχόλιου μου όπως και του πόστ. Μα φυσικά και ξέραμε ανέκαθεν πως είναι γκέι, και απλά τώρα τον καλιαρτνεύουμε που ήταν μέσα στην ντουλάπα 40 χρόνια και μας βγαίνει και κάνει δηλώσεις.

Flonsavardu είπε...

δεν μπορώ που έστω και ένας πίστεψε ότι υπήρξε έστω και ένας που δεν ήξερε ότι ήταν γκέι.

μέχρι και η μαμά μου το ήξερε. για να μην πω για τη γιαγιά μου.

battered couture είπε...

mouahahahahahahahaha!!