1/3/10

Κατάραααααα...!

Φασιονίστας της Ελλάδας, έχω πολύ άσχημα νέα, τελικά η Σοφία Καρβέλα δεν θα ανοίξει τη μπουτίκ της στην Αθήνα αλλά στη Νέα Υόρκη. Διότι όταν έχεις επαγγελματικά διλήμματα ισάξια είναι "Ν'ανοίξω μπουτίκ στη Νέα Υόρκη? Ή να την ανοίξω στην Φύκη Τρικάλων Αθήνα?" Αν τα βάλεις στη ζυγαριά, είναι δύσκολη απόφαση.

Βλέπω να ξαναβάζει η Ολυμπιακή απ'ευθείας διαδρομή Αθήνα/Νιου Γιορκ γιατί οι μετακινήσεις θα αυξηθούν κατακόρυφα.
 Και μετά λένε ότι δεν ασχολούμαι με Έλληνες σελέμπριτις!

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

οχι ρε πουστη μου! ολα στραβα πλεον! γιατι ΘΕΕ ΜΟΥ??!!!! Μα αυτη η χωρα να διωχνει ολους τους ταλαντούχους ανθρωπους στο εξωτερικό?!

mahler76 είπε...

Καρβέλια στη Λάρισα Καρβέλια και στα Τρίκαλα...ε...Καρβέλα ήθελα να πώ χαχαχαχα

Ανώνυμος είπε...

φτυστή η μάνα της!!
ότι και να λέτε και οι δύο σκίζουν, ειδικά η μάνα!

xristiana είπε...

η απόλυτη δεν είναι Ελληνίδα σελέμπριτυ, ανήκει σε όλη την υφήλιο!!!!!

Ανώνυμος είπε...

i nea yorki exei enimerwthei i tis to kratane gia ekpliksi to sofaki me tin pat?

Σικ γαλότσα είπε...

Τώρα πια η Κάρι Μπράντσο θα έχει ενα μαγαζί που θα της κάνει σκόντο.....Μεγαλεία.

Μ είπε...

Ε, θα πάμε, εννοείται! Όχι όμως στα εγκαίνια, εκεί θα είναι όλος ο απόδημος ελληνισμός, π.χ. Καλομοίρα, μην πέσουμε πάλι σε ελληναριό!

τοματοκεφτές είπε...

Φορ δε λαβ οφ γκαντ!
(Σικ Γαλότσα): όχι μόνο η Κάρι αλλά και όλες οι φίλες της!
Τρέμε Μπάρνεϊς!
Έχουν να κλείσουν μπουτίκ!
Του άνεργου στυλίστα/πωλήτή θα γίνει!

Tanila είπε...

Α ρε την κακομοίρα τη Βίσση τι πληρώνει....

amalthia είπε...

Το ξέρω απο την Κυριακή αλλά δεν τόλμησα να σας το πω.

Προσευχόμουν στην καμπάλα να είναι ψέμα,κρατούσα το κόκκινο κορδελάκι μου και επαναλάμβανα "οχι οχι οχι στη Νεα Υόρκη",έπινα πολύ νερό και έτρωγα καλά μη λιποθυμήσω απο τη στεναχώρια μου,μέχρι που πήγα σε ψυχολόγο και μου είπε "αν την αγαπάς άστην να φύγει".

Σοφία να προσέχεις...ο βούδας κοντά σου.

Vam33 είπε...

Θεέ μου τι άσχημα νέα!