10/3/10

"Με την κόρη μου είμαστε φίλες"

Κάθε φορά που το ακούω αυτό... Δεν είναι για να παινεύεσαι κυρά μου. Αν είσαστε φίλες σημαίνει ότι δε μπορείς να είσαι μάνα, που σημαίνει ότι είσαι εντελώς ανώριμη, που σημαίνει ότι έστειλες άλλον έναν ανώριμο άνθρωπο στον κόσμο.


Η Demi Moore εμφανίστηκε με την κόρη της σε ένα πάρτυ κάπου (πρώτο πρόβλημα. Να πηγαίνεις με τη μαμά σου σε πάρτυ που συνοδεύεται από κάποιον στην ηλικία σου) αλλά πες ότι αυτό συμβαίνει (στις έξτρα δυσλειτουργικές οικογένειες). Η Demi πάνω στην τρέλα της αποφάσισε να κάνει αυτό που στ'αμερικάνικα λέγεται pole dancing που στα ελληνικά λέγεται "κούνημα στρίπερ χωρίς το γδύσιμο αν και γδύσιμο μπορεί να ακολουθήσει". 

Ας ανακεφαλαιώσουμε: πας με τη μαμά σου σ'ένα πάρτυ και αρχίζει να χορεύει σαν στρίπερ. Επειδή όμως "είσαστε φίλες", σε καλεί να συμμετέχεις κι εσύ σ'αυτόν το χορό. Και μετά σου λέει ότι το Χόλυγουν δε σέβεται το θεσμό της οικογένειας.

Εμένα πάντως η μαμά μου μου έμαθε να μαγειρεύω. Κι εμείς σεβόμαστε τις παραδόσεις στο σπίτι μας.

8 σχόλια:

another george blog είπε...

Τα πολύ έντονα στρογγυλά μάγουλα τα βλέπω μόνο εγώ ή είναι η ιδέα μου;

(στα υπόλοιπα συμφωνώ με το κείμενο)

Σικ γαλότσα είπε...

Αμα μαλώσουν τι κάνουν? "friendship divorce" όπως η Γκουίνεθ???

Moi aussi είπε...

Μάνα και κόρη φιλενάδες my ass...

Ανώνυμος είπε...

Ναι φιλες,τωρα πια δεν μένει παρά να της κλέψει και τον γκόμενο οπως κανουν ολες οι "φιλες"
Παρατηρώ πως της Ντεμι το ενα μάτι έχει πρόπτωση απο την βλεφαροπλαστική,και το αλλο δεν κλείνει απο την ανόρθωση μετώπου, και οσο αδυνατιζει οντως φαίνονται οι προσθηκες στα ζυγωματικα,ιιιιχχ!

volcano girl είπε...

Συγνώμη ρε α-μπά?. Καλαματιανό και τικ (!) οι μαμάδες μας δεν μας έμαθαν;Οι αμερικάνες κόρες δηλαδή δεν έχουν ψυχή;

Α, μπα? είπε...

τι είναι το τικ!?

Athanasia είπε...

Τι έχει η Ντέμι κάτω - δίπλα από την αριστερή μασχάλη?

volcano girl είπε...

Το Τικ Μονό είναι ποντιακός χορός από την περιοχή Ματσούκας (Τραπεζούντα). Είναι πλούσιος σε μουσικές παραλλαγές και τραγούδια. Παίζεται με όλα τα μουσικά όργανα του Ανατολικού Πόντου. Χορεύεται σε κλειστό κύκλο. Ο ρυθμός είναι πεντάσημος 5/8. Το πιάσιμο είναι από τις παλάμες με τα χέρια λυγισμένα στους αγκώνες.