11/3/10

H A, μπα? απαντάει

είσαι αθηναία? έχεις παντρευτεί ποτέ? έχεις παιδί? θα παντρευόσουν ποτέ έναν αλλοδαπό για να πάρει πράσινη κάρτα? τι να τρώω μετά το γυμναστήριο που να μην έχει υδατάνθρακες για να μην γίνω σαν μπόγος? (πολλά ερωτήματα)
Προτείνω να μην πηγαίνεις γυμναστήριο και λυσσάς μετά στην πείνα αλλά να κοιμάσαι 12 ώρες την ημέρα οπότε και ξεκουράζεσαι και δεν υπάρχει χρόνος για να φας. Εγώ αυτό κάνω.

Μπορεις και βλέπεις την  IP κάθε επισκέπτη που γράφει σχόλιο;
Γιατί, σκοπεύεις να με βρίσεις? (Ναι τη βλέπω)

πώς αποφασίζεις για τους νικητές στα Βιονικά αυτιά;
Μέσω μιας τριμελούς επιτροπής που έχει παραλλαγές.

Πόσοι απο αυτούς με τα νικ είναι άντρες και πόσες γυναίκες?δώσε παραδείγματα.
Δεν ξέρω! Και αυτούς που ξέρω δε μπορώ να τους καρφώσω...

πως που και γιατι?
Εκεί από πίσω, έχει πολλά.

Σου αρέσουν οι ABBA?Και αν ναι, ποιό τραγούδι τους?
ΠΑΡΑ πολύ. Όλα!

Θα έβαζες φώτο σου ποτέ στο μπλογκ ή να το ξεχάσουμε αυτό???
Ε, να το ξεχάσετε βεβαίως..

Ποιός σελέμπριτι σου λείπει?(εννοώ απο αυτούς που δεν είναι πια στο limelight?)
Η Μπρίτνυ, από τότε που άρχισε να παίρνει τα χάπια της.

Σου άρεσε η Μπούλοκ στα Οσκαρ?
Δεν τα είδα, αν εννοείς τα ρούχα της, μια χαρά ήταν, κάπως υπερβολικό το κραγιόν για τα γούστα μου.

telika o protagonistis tou Will and Grace einai gay kai sto real life?
Έτσι λένε...

πόσα απίδια χωράει ο σάκος. Κι αν δεν ξέρεις πες μου why does my heart feel so bad (Moby)?
Κι άλλη ερώτηση για Downtown...

τι είναι ο μαγειρικός κονστρουκτιβισμός??
googoomuck's 3d
Υπάρχουν μερικοί μυστήριοι που δε μαγειρεύουν με προϊόντα όπως βγαίνουν στη φύση αλλά τα "δημιουργούν" χρησιμοποιώντας τα συστατικά τους όπως καροτινοειδή, πηκτίνη, φρουκτόζη και γλυκουρονικό οξύ.

θα βαρεθείς ποτέ το μπλόγκ?
Πιθανότατα ναι...

Αγαπητή Αμπα?θα ήθελα να σε ρωτήσω αν πιστεύεις Α)στην τύχη Β)οτι ο Παπακαλιάτης έχει φιλήσει αγόρι Γ)οτι η Κειτι Χόλμς θα χωρίσει τον Τομ.Με αγάπη
α)ναι, β)ναι, γ)ναι

Θυμάμαι το MTV στα καλύτερά του.Και το Mad όμως κάτι κάνει.Το θεωρείς διάδοχο του MTV και αν οχι, γιατί?
Γιατί έχει παρουσιαστές που λένε κρυάδες και πάνε να δημιουργήσουν κέφι λες και είμαστε σε παιδικό πάρτυ. Η μουσική είναι σοβαρό πράγμα.

Στην έχει πέσει σελέμπριτι?
Ααα, I don't kiss and tell.

Τις προάλλες ανέβηκα στο λεωφορείο και δίπλα μου κάθησε ενας κάπως νόστιμος.Το ίδιο και την επόμενη, και την μεθεπόμενη με τον ίδιο, όπου κατάλαβα οτι δεν ήταν σύμπτωση, αλλά κάτι ήθελε.Χθες όμως με το που με είδε,έσκυψε το κεφάλι και κάθισε τέρμα πίσω.Αχ, αμπα?τι να κάνω?να πάω εγω κάθομαι δίπλα του ή να το παίξω παγωμένος χειμώνας και να ελπίζω στην επιστροφή του νόστιμου?
Στην αρχή κατάλαβα ότι κάθε μέρα καθόταν ένας άλλος νόστιμος και θα σε ρωτούσα ποιο έωφορείο παίρνεις. Την επόμενη φορά κάτσε εσύ τέρμα πίσω, να του τη φέρεις.

Η Σαμάνθα απο το Σεξ εντ δε σίτυ έιναι ετσι και στην πραγματικότητα?(εννοώ σεξελεύθερη).Πάντως η Σάρλοτ είναι και στην πραγματικότητα έτσι......
Που το ξέρεις?

Τι απέγινε η Μιλα Γιόβοβιτς???
Παντρέυτηκε, έκανε παιδί, χώρισε, εκεί έχω μείνει.

Αγαπημένη σοκολάτα?
Δε μου πολυαρέσουν τα γλυκά. Αν πρέπει να διαλέξω, μου αρέσουν οι πολύ σκούρες και πικρές.

Αμπα?θέλω την αλήθεια.Είσαι εστω κ λίγο τσιμπημένη με τον παπακαλιάτη?
Χριστόφορε, εσύ?

Αγαπητούτσικη Α,μπα?
Τελικά δεν είχε ειπωθεί η μαλακία από τη Mariah Carey "Βλέπω στην τηλεόραση τα παιδάκια στην Αφρική και κλαίω. Θα ήθελα να ήμουν και εγώ τόσο αδύνατη, αλλά χωρίς όλες αυτές τις μύγες γύρω μου", έτσι?!
Είναι μήπως συγγενής με τη χρισμένη ελληνίδα Λαίδη("Θαυμάζω πολύ τον Γκάντι. Έκανε τόσα για την Κίνα...") ?
Δε νομίζω να το είπε. Αν το είχε πει θα μας είχε προσφέρει κι άλλα διαμάντια.

Πώς βγαίνουν όλες ατσαλάκωτες στο κόκκινο χαλί; Έχουν ατμοσίδερο στη λίμο;
Φυσικά και ναι. Επίσης έχουν μία ομάδα μέσα στο θέατρο για να τους διορθώνουν μαλλιά μακιγιάζ και ρούχα.

Είναι το παιδί του Jarvis Cocker (http://www.madeformums.com/celebs/jarvis-cockers-mini-me-son/2936.html) το coolest kid in the world ή μικρό σπασικλάκι?
Όταν μεγαλώσει θα κάνει μήνυση στον πατέρα του.

Τι είναι το καρκατσουλιό?
Μα είναι τόσο περιγραφική λέξη!

έχεις κλειδωθεί ποτέ σε δημόσια τουαλέτα?
Όχι, είναι όμως από τους μεγάλους μου φόβους.

Τι φρούτο θα ήθελες να ήσουν????
Χριστόφορε εσύ?

Εάν ήσουν η άνοιξη θα ήμουν πασχαλίτσα αν ήσουν καλοκαίρι θα ήμουν τζιτζικάκι, αν ήσουν το φθινόπωρο θα ήμουν μελισσούλα, αν ήσουν ο χειμώνας θα ήμουν στο κρεβατάκι.Με αγάπη, ΧρΙστόφορος Παπακαλιάτης
Επιτέλους! Γεια σου, αγάπη μου.

Αχ, Αμπα?μου είμαι ερωτευμένη με τον περιπτερά της γειτονιάς.25 χρονών παιδί,με καλό ανάστημα και δικό του μηχανάκι.Κάθε μέρα για να του την πέσω αγοράζω σοκολάτα,και φοβάμαι μην παχύνω.Αν το γυρίσω στα τσιγάρα, θα αρρωστήσω,σιχαινομαι τις τσίχλες και αντι για περιοδικά έχω εσένα...Τι να κάνω για να έχω και την πίτα ολόκληρη και τον περιπτερά στο πιάτο?Τζένη.(Αχ)
Κάνε δώρο αυτά που αγοράζεις!

Αλήθεια, τι ζώδιο είσαι?
Δίδυμος

Έχεις πάει Κωνσταντινούπολη?Και αν οχι, θες να πας?
Όχι, πολύ θέλω όμως.

Θα έβαζες ποτέ φωτό σου στο μπλόγκ?
Ποτέ!

πότε το σήμα στην τηλεόραση θα γίνει ψηφιακό και στην Αθήνα;
Χριστόφορε, και τώρα είναι τέλεια η εικόνα, μην ανησυχείς.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

αφού βλέπεις την IP μου ποιά/ποίος είμαι?

Α, μπα? είπε...

δηλαδή δε με πιστεύεις?

Ανώνυμος είπε...

οχι φυσικα δεν θα σε βρισω, αλλά προσωπικα η δικη μου μεταβάλλεται γιατι ειναι δυναμικη,οποτε σε καθε συνδεση βγαινει και καποια αλλη διεθυνση.Ε φανταζομαι δεν θα ειμαι και ο μονος.

Α, μπα? είπε...

α, γι'αυτό. Δεν ξέρω πως το λύνει αυτό

Ανώνυμος είπε...

telika o protagonistis tou Will and Grace einai gay kai sto real life?
Έτσι λένε...

-o sean hayes paradexthke oti einai gay sto periodiko Advocate. gia ton allo tupo, den kserw. nomizw einai pantremenos me paidi (oxi oti auto leei kati alla tespa)