27/3/10

H A, μπα? απαντάει

Συγνώμη παιδιά που σας ταράζω αλλά οι ερωτήσεις πέφτουν πολυβόλο! εμένα πολύ μου αρέσει αυτό και θα απαντήσω σε όλες. Σας αγαπώ.


1. Είσαι των άκρων? Όχι, καθόλου, το αντίθετο.


2. Σε τι όροφο μένεις? Στον τρίτο.

3. Γιατί σε λένε Αμπα?και όχι Τιμαςλες? Αυτό προέκυψε όταν το είπα σε έναν υπάλληλο κινητής τηλεφωνίας στο τηλέφωνο. Αυτός που ήταν μαζί μου στο δωμάτιο γέλασε πάρα πολύ και από τότε το έλεγε συνέχεια. Έτσι το κράτησα.

4. Κοιμάσαι στα ταξίδια? Παλιά είχα μεγάλο πρόβλημα, δε μπορούσα με τίποτα. Τώρα με πολύ προσπάθεια έχω βελτιώσει τις επιδόσεις μου.

Το πιστευες ποτέ οτι θα γινόσουν διάσημη με το μπλόγκ? Πλάκα κάνεις έτσι?

5. Αγαπητή Αμπα?θα ήθελα και εγω να σε ρωτήσω αν πιστέυεις οτι ο Παπακ θα παντρευτεί ποτέ, αν θα σταματήσει τα σενάρια που τόσο μας διασκεδάζουν και κυρίως, αποΤΙ εμπνέεται?(μη πεις καλή μου απο τον έρωτα, θα ξεράσω) Κοίτα, νομίζω ότι ο Παπακαλιάτης είναι gay. Δεν ξέρω αν θα παντρευτεί. Νομίζω ότι εμπνέεται από τη ζωή του, που είναι εντελώς διαφορετική από τη δική μου.

6. Τι ώρα κοιμάσαι? Κοιμάμαι πολύ ακατάστατες ώρες δυστυχώς.

7. Λυκάνθρωποι ή βαμπίρ? Βαμπίρ, σίγουρα. Πολύ τριχωτοί οι λυκάνθρωποι.

8. Είδα δίπλα τι λες για την Brenda.φαντάζομαι οτι όταν θα έφυγε απο το 90210 για Αγγλία κ καλά,θα στεναχωρέθηκες.Την Βάλερι την συμπαθούσες? Τι μου θύμισες τώρα! πάρα πολύ στενοχωρήθηκα. Προσπάθησα να συμπαθήσω τη Βάλερι ως αντικαταστάτρια της Μπρεντα αλλά δεν ήταν το ίδιο. Αν ερωτευτείς μία φορά...

9. Τι κάνει τώρα ο Σάκης μου? Αχ δεν έχω ιδέα...

10. Πλένεις στο 'χερι ή πλυντήριο? ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ εννοείται...

11. Ποιό νικ αγαπάς ισα με το δικό σου? Επειδή το δικό μου προέκυψε από σημαντικό άνθρωπο, κανένα δεν του μοιάζει.

12. θα ελευθερωθεί ποτέ η Κωνσταντινούπολη? Δε νομίζω ότι είναι σκλαβωμένη.

13. Νιώθεις Αθηναία,Νεουορκέζα ή τίποτα απο τα δυο? Νεοϋρκέζα? Πως προέκυψε αυτό? Πολύ θα τόθελα!
 
14. Φοράς βατραχοπέδιλα? Πολύ μου αρέσουν αλλά συνήθως βαριέμαι να τα κουβαλάω.

15. Καλέ ακου να τρελαθείς.Η Λιντσευ λόχαν θα σχεδιάζει τσάντες και η Ναόμι κάμπελ έγινε και γκεστ εντιτορ στο Ρωσικό Βογκ.Πέφτεις ή δεν πέφτεις απο τα σύννεφα? ε όχι και πολύ. Είναι πιθανή κατάληξη ενός has-been

16. Κουράζεσαι καμιά φορά να απαντάς στις ερωτήσεις? Όχι, τρελαίνομαι, μου αρέσουν πάρα πολύ!

17 Ποιόν άνθρωπο της ιστορίας θα ήθελς να γνωρίσεις απο κοντά?(ΕΚΤΟΣ απο τον Γουάιλντ, που ξέρουμε πόσο σου αρέσει).Νάσος Μμμμ με δυσκόλεψες τώρα.  Τον Τσώρστιλ. Toν Alan Turing.

18. ΤΙ ΕΙΝΑΙ το frozen yogurt KAI ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΟ HOLLYWOOD NA TO TPΩΝΕ?Βάνα Μπάρμπα Aγαπητή Βάνα. Μοιάζει με το παγωτό αλλά έχει γάλα αντί για κρέμα γάλακτος οπότε και λιγότερα λιπαρά. Κατά την ταπεινή μου γνώμη έχει και καλύτερη γεύση αλλά σίγουρα είναι καλύτερο για τη σιλουέτα σου.

19.Ιχθύς με ιχθύ ταιριάζει?Και γενικά ασχολείσαι με ζώδια?Δεν έχω ίδέα, δεν ασχολούμαι.

20.Ξέρεις καμιά σελέμπριτι που να μην έχει κάνει πλαστική; Ωραίο θα ήταν ένα τέτοιο αφιέρωμα, γιατί οι περισσότερες έχουν κάνει και από κάτι... Πραγματικά, δε νομίζω ότι υπάρχει έστω και μία που δεν έχει κάνει. 

21. πιστευεις οτι σειρεις του στυλ, Sex and City & Gossip Girl, σας γεμιζουνε τα μυαλα για δηθεν perfect man κλπ κλπ! η παντα ετσι στραβωμενες ειστε?
γυναικες, δεν υπαρχει λογικη!
Oι συζητήσεις "οι γυναίκες έτσι, οι άντρες γιουβέτσι" δεν ταιριάζουν στο Α, μπα? Οι σειρές που αναφέρεις έχουν σχέση με την πραγματικότητα όσο και οι σειρές του Παπακαλιάτη. Κανείς δεν έχει γνωρίσει τόσες γυναίκες ώστε να βγάλει συμπέρασμα για όλες.

22. Τί σε ενοχλεί πιο πολύ; Το "...της Μαρίας ΠενταγιώτισσαΣ", ή το "...της Μαρία Πενταγιώτισσα_"; Όπως φαντάζεσαι το τί κάνει η Μαρία Πενταγιώτισσα δεν με ενδιαφέρει. Η ερώτηση μου είναι γλωσσολογοφιλολογική :-)Καταλαβαίνω τον πόνο σου. Είναι από τις προκλήσεις που συναντάει κάποιος στη ζωή του. Υπομονή...

23. θέλω να μάθω ζώδιο, ωροσκόπο και χρώμα μαλλιών , ματιών, νυχιών(ενίοτε).Ευχαριστώ! Τα δικά μου εννοείς? Είμαι Δίδυμος. Τα υπόλοιπα άστα. Νύχια δε βάφω.

24. Πίνεις μόνο τζιν τόνικ ή και άλλα κοκτέηλ με τζιν, πχ το ωραιότατο dirty martini; Το dry martini είναι ο βασιλιάς των ποτών. Θέλει μεγάλο σεβασμό και προετοιμασία. Προσωπικά έχω αφιερώσει χρόνια προσπάθειας, τώρα πιστεύω ότι μπορώ να φτιάξω ένα dry martini της προκοπής (το προτιμώ απο το dirty). Λόγω μεγάλου σεβασμού δεν το παραγγέλνω όπου κι όπου και αναλόγως δεν το πίνω όποτε να'ναι.

25, http://www.youtube.com/watch?v=ekXxi9IKZSA ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ

6 σχόλια:

xristiana είπε...

Πολύ μ'αρέσουν και οι ερωτήσεις και ακόμα περισσότερο οι απαντήσεις!!! θα μπορούσες μάλιστα να έχεις ξεχωριστό λινκ(?) για τη στήλη Α,μπα?. Όπως έχεις δηλαδή το Serious talk, τα αφιερώματα και το LiveBlogging και φαίνονται εκεί όλα μαζεμένα, να υπάρχει και αντίστοιχο για τις ερωτοαπαντήσεις.

Ανώνυμος είπε...

Γαιτί λες μας ταράζεις?

enteka είπε...

πολύ εθιστικό τελικά το η α,μπα απαντάει, μακάρι να έχεις κι ένα τη μέρα, δε νομίζω ότι μας χαλάει

Ανώνυμος είπε...

foveri foto!! ontos, simfono me ton enteka, de mas xalaei katholou!

Α, μπα? είπε...

εντάξει! θα σας ταράξω λοιπόν!

Ουφ! είπε...

απίστευτη η φωτό!!!

πάω τώρα να διαβάσω τις ερωτοαπαντήσεις!