15/4/10

Για λίγο καθαρό αέρα

Εδώ και αρκετό καιρό, όσο είναι οι Brangelina στη Βενετία (μπορεί να μην ξέρω που είναι οι φίλοι μου αλλά ξέρω που είναι οι Brangelina) εμφανίζονται συνέχεια φωτογραφίες με την Angelina στο μπαλκόνι με ένα παιδί. Με δύο παιδιά. Με ένα παιδί και μία νταντά. Με το ένα παιδί και τον πεθερό. Ο πεθερός με το άλλο παιδί. Η Αντζελίνα με το ένα παιδί και το αρκουδάκι του. Κι ενώ έχει 23 παιδιά (καλέ 6 έχει,το ξέρω) αυτά που εμφανίζονται στο μπαλκόνι είναι πάντα τα δίδυμα. Γιατί? Τα άλλα δεν έχουν ανάγκη από καθαρό αέρα? Δε θέλουν να τα πάρει αγκαλιά η μαμά να τους δείξει το κανάλι?



Επειδή υποψιάζομαι ότι η βίλα θα έχει και πίσω μπαλκόνι μπαλκόνια και εσωτερική εσωτερικές αυλές μακριά από τους φωτογράφους, τολμώ να βγάλω το συμπέρασμα ότι οι φωτο είναι στημένες. Ω!

Επίσης, εδώ ο σατανάς έχει κυριέψει την Aντζελίνα. Δεν το'χουν τελικά μόνο τα γαλάζια μάτια αυτό.

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

κανενα σχολιο ακομη, αχ δεν πουλαει πια η αγιολινα οπως παλια

amalthia είπε...

α εγώ ξέρω που είναι οι φίλοι μου!

οι φίλοι μου γυρίζουν μια ταινία και μάλιστα η γκόμενα του φίλου μου ζηλεύει την συμπρωταγωνίστρια του και φίλη μου,η οποία μάλιστα είναι πρώην του. έτσι τους γνώρισα εγώ,ζευγάρι,όπως γνώρισα και τον Γρηγόρη με την Ράνια..α να η Ράνια ολοένα είναι σπίτι και θηλάζει.

Σικ Γαλότσα είπε...

Τι κατάντια.Ακόμα και τα πεθερικά στο κόλπο....
Βάζω στοίχημα οτι θα ακολουθούν κ πρόγραμμα εμφανίσεων:1200:Αντζελίνα με μικρό στο μπαλκόνι(τυχαία) 1300:Φαγητό 1400:Η πεθερά στο μπαλκόνι να πάρει τον αέρα της. 1900:Όλοι μαζί.Πλιζ χαβ μερσυ.

bubblegum είπε...

είναι ότι πρέπει να παίξει το βαμπίρ πάντως...

prozak είπε...

μήοως τα υπόλοιπα δεν ταιριάζουν με τα ρούχα που φοράει...?!?!?!

Moi aussi είπε...

Η γκουβερνάντα είναι αυτή; Αν ναι, προνοητική η Άντζυ, τη διάλεξε με κριτήριο την ηλικία (Κλάσεις '68 και πίσω) . Δεν είναι να έχεις εμπιστοσύνη στους άντρες αγάπη μου!

Ανώνυμος είπε...

οχι καλε,η πεθερα ειναι, δεν βλεπεις το ρεσειμπλινγκ με το τραγι;