25/4/10

Ορισμένοι χρειάζονται τατουάζ στο μέτωπο για να το εμπεδώσουν

Όπου μαζεύεται πολύς κόσμος, τα προβλήματα αυξάνονται. Το μετρό και γενικά τα μέσα μαζικής μεταφοράς είναι ένας χώρος που είναι πολύ διαφορετικός από το δρόμο (δημόσιος αλλά στριμωγμένος) ή από τα μπαρ (δημόσιος και στριμωγμένος αλλά γεμάτος μεθυσμένους). Περιττό να πω ότι οι Αθηναίοι ίσα που έχουν συνειδητοποιήσει ότι ζουν σε μεγαλούπολη και όταν λέμε μόλις, εννοώ τα τελευταία 10 χρόνια ίσως. Σα να μη φτάνει αυτό, ζουν σε μια μεγαλούπολη που μισούν και εγκαταλείπουν με την πρώτη ευκαιρία λέγοντας μετά τι ωραία που περάσανε στο χωριό, αλλά αν τους πεις να γυρίσουν στο χωριό, θα σου πουν τι, σ'αυτή την τρύπα? Ε τότε τι θες? 


Τέλος πάντων, θα καταλήξω σε παραλήρημα και το θέμα είναι ότι το πρόβλημα της συνύπαρξης πολλών σε λίγα τετραγωνικά είναι παγκόσμιο και έγινε αφορμή και για έργο "τέχνης" κατά κάποιο τρόπο. Αγανακτισμένος Νεοϋρκέζος έχει σπείρει κανόνες ομαλής συμβίωσης στο μετρό που ισχύουν στα μετρό παγκοσμίως: μην τσιρίζεις, μη βρωμάς, μην φτερνίζεσαι πάνω στους άλλους και ΚΥΡΙΩΣ για τα ελληνικά μέσα που αποφεύγω όπως ο Σατανάς το λιβάνι: ΜΗΝ ΑΚΟΥΜΠΑΣ ΧΑΛΑΡΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟΥΣ ΣΤΥΛΟΥΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΟΥΛ, ΠΙΑΣΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΣΟΥ ΧΕΡΙ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΥΣ ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ, εκνευρίζομαι και μόνο που το γράφω, που να το δω κι όλας.

13 σχόλια:

Σικ γαλότσα είπε...

Επίσης, ιδιαίτερα εκνευριστικοί είναι αυτοί που απο τις δυο θέσεις που έχει σε κάθε σειρά το λεωφορείο, κάθονται απο την έξω πλευρά, όπου αν θες να κάτσεις πρέπει να περάσεις απο πάνω τους.Να μην πω για αυτούς που έχουν για διπλανό τους στο καθισμα τα ψώνια απο την λαική...quel horror..

Ουφ! είπε...

τέλειος ο τύπος!

τοματοκεφτές είπε...

@σικ γαλότσα:χαχαχαχαχαχαχ! ΠΕΣ ΤΑ!Ειδικά αυτό με τη θέση-και ειδικότερα όταν συνοδεύεται από την ατάκα : ''Θα κατέβω πρώτη''!Γιατί ξέρεις κυρά μου πότε θα κατέβω εγώωωωωω+μου λες ότι θα κατέβεις εσύ πρώτη;;;;; (συνήθως κυρίες είναι)
ΕΛΕΟΣ!

Μία φορά στο Α7, μία κυρία-τύπου εγώ μεγάλωσα στο Κολωνάκι(αλλά τρόπους δεν έμαθα ποτέ-και σε όποιον αρέσει),σφήνωσε ένα μυξομάντηλο στο χώρο μεταξύ του μηχανήματος ακυρώσεως+του στύλου που του στηρίζει!
Της το επισήμανα,με περισσή ευγένεια+με έλουσε με ένα κάρο κοσμητικά επίθετα+άρχιζε να ξεφωνίζει για τον κακό δρόμο που έχει πάρει η νεολαία, η οποία δε σέβεται τίποτα πλέον(+φαντάζομαι δεν εννοούσε τον εαυτό της)...

Επίσης τι σκατά είναι αυτό,που κάθε wanna be dj αυτής της άμοιρης χώρας, παίζει μουσική από το κινητό του;;;ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕ;;;;;

τοματοκεφτές είπε...

Επίσης (για μία ακόμα φορά) πολύ ''μπροστά'' είναι και ο τρόπος με τον οποίο εισβάλλουν αυτοί που περιμένουν στην εκάστοτε στάση-ΕΛΕΟΣ-περιμένετε πρώτα να εξέλθουν οι ήδη επιβάτες και μετά ορμήξτε!!!!

Το παραπάνω συναγωνίζεται και ο κάθε μπάστακας που το έχει δει gate keeper και δεν κουνάει από την πόρτα αν δεν τον σπρώξεις+μετά στη λέει και από πάνω που του χάλασες τη βολή του!
Ξανά ματανά ΕΛΕΟΣ!

Α, μπα? είπε...

τοματοκεφτέ βλέπω παίρνεις συχνά τα ΜΜΜ, έχεις πολλά να πεις:)

πολύ θα μου άρεσε μία απαγόρευση του κινητου΄altogether εκεί μέσα, δεν είναι μόνο τα ριγνκτόουνς από την κόλαση, είναι και οι επιβάτες που τσιρίζουν

τοματοκεφτές είπε...

:):):):)Απλά άπειρες!
Δεν έχει ήδη αρκετά αυτοκίνητα η Αθήνα;Γιατί να έχει+το δικό μου,τουλάχιστον τις πρωϊνές ώρες;
Διότι σαν πέσει ο ήλιος,παίρνω και εγώ τουτού...
Μπορεί να συνεργάζομαι με ΜΜΜ,αλλά ''δυσκολεύομαι'' να συνεργαστώ με τους κυρίους που οδηγούν κάτι κίτρινα αυτοκίνητα...!
Έχω πληρώσει 20ευρα...ααααααχχχχχχ!

Lethe είπε...

Αυτό με το στύλο, ν'αγιάσει το στόμα σου

Α, μπα? είπε...

ευχαριστώ πολύ, πραγματικά νομίζω ότι είναι το χειρότερό μου, βγαίνουν καπνοί από τ'αυτιά όταν το βλέπω

Ανώνυμος είπε...

Μόνο καπνοί απ' τ'αυτιά??Εγώ γίνομαι δράκος και πετάω φωτιές!!Γιατί εμένα μου συνθλίβουν το χέρι με τις πλάτες τους οι παπάρες που στηρίζονται στο στύλο!!!

Moi aussi είπε...

Αχ, πριν από μισή ώρα στο λεωφορείο άκουγα μία κυρία που περιέγραφε αναλυτικά από το κινητό της ένα σοβαρότατο πρόβλημα υγείας της οικογένειάς της. Τι είναι κι αυτό, να μην καταλαβαίνουν ότι ακούγονται!

amalthia είπε...

παρακαλώ να κάθεστε από την δεξιά μεριά των κυλιόμενων όσοι δεν κινείστε ούτως ώστε να μένει ελεύθερος ο αριστερός χώρος για όσους βιάζονται και θέλουν να ανεβοκατεβαίνουν τις κυλιόμενες και όχι απλά να στέκονται πάνω σε αυτές.


δεν ξέρω γιατί αλλά δεν μπορούσα με τίποτα να το συντάξω,τουλάχιστον καταλάβατε τι εννοώ?!

Ανώνυμος είπε...

Αν με καλέσει κάποιος στο κινητό, για εμένα, πρέπει να είναι κάτι σημενατικό, μιας και έχω τηλ και στο σπίτι και στη δουλειά (τι?μη μου πειτε ότι εσείς δεν έχετε?!)!
Είτε είμαι σε μέσα μαζικής μεταφοράς, είτε στε πολυσύχναστο δρόμο, δεν παρενοχλώ τον διπλανό μου με προσωπικά θέματα (ούτε με τσιγαρόκαπνο/δηλητήριο για τους πάντες, ιδίως παιδιά). Πώς να το κάνουμε, δεν είναι ευγενικό να λες ή να ακούς προσωπικά θέματα τύπου "μωρουλίνι μου, τι θα κάνουμε το βράδυ?"(χέστηκα τι θα κάνετε!εγώ τι θα κάνω με νοιάζει!) ή "πήγε καλά η συνέντευξη!" (να τη χαίρεσαι!δεν μπορείς να τα πεις στην κολλητή σου όταν γυρίσεις σπίτι σε κανα μισάωρο?τι έκανες δηλ πριν δέκα χρόνια που δεν είχες κινητό?άναβες φωτιά στο κέτρο της Αθήνας να της στείλεις μηνύματα καπνού?).
Εφόσον λοιπόν, ο καθένας κάνει του κεφαλιού του, εγώ θα τρώω τη σαντουιτσάρα μου στο μετρό με τη μία που θα ακούσω να μιλάει κάποιος στο κωινητό ς αντίποινα!(κι όχι πριν)
Σιχτήρ!

Α, μπα? είπε...

σαντουιτσάρα? μήπως γνωριζόμαστε??