21/4/10

H A, μπα? απαντάει


Αν και ο Ε. μου λέει ότι πρέπει να πουλάω κάθε απάντηση για 5 ευρώ αλλιώς είμαι απλώς μία ματαιόδοξη, θα συνεχίσω να υπηρετώ τη ματαιοδοξία. Και πάμε!

1. Που βρήκες το κρεβάτι πάπια του "Η α,μπα? απαντάει" της 4/10/2010? Θέλω κι εγώ ένα. Να το αγοράσω για το σπίτι...
2. Σε ποιό κανάλι παίζεται φέτος και ποιά μέρα και ώρα το Gossip Girl; Πρέφα δεν έχω πάρει η βλαχάρα.  Τανίλα Αγαπητή Τανίλα, βλέπω τόσες παπαριές κάθε μέρα που είναι αδύνατο να θυμηθώ. Αν σου άρεσε όμως αυτό το αριστούργημα, θα σου έλεγα να το αναπαραστήσεις ως κύκνο ή ως σκίουρο. Κάποιος θα μπορεί να σου το φτιάξει. Β. Δεν ξέρω- τα βλέπω από τα torrents (ελπίζω να μην παω φυλακή τώρα)
γεια! ποιος ήταν ο γκόμενος τον οποίον χώρισε το Πουλί? Doug Reinhardt λέγεται, και έπαιζε baseball και στο the Hills. Είναι λίγος ακόμα και για το Πουλί.

μια και αγαπάς τόσο πολύ το μεντο-δυόσμο μήπως να μας πεις τι μπορούμε να κάνουμε μ' ένα ματσάκι από δαύτο?? googoomuck's 3d Πολλά μοχίτο! Πάρα πολλά ερωτικά μοχίτο.
Σου αρέσει ο Ράσελ κρόου? Δε  μου αρέσουν οι μάτσο/τριχωτοί/λιγδιασμένοι άντρακλες που δεν πλένονται συχνά και γκαρίζουν με τους ομοειδείς τους "ρε μαλάκα" βλέποντας Μπάλα.
έχεις κάνει αποτρίχωση στην ευαίσθητη περιοχή? Ευαίσθητη περιοχή? Τώρα πρόσφατα χρησιμοποίησα αυτή την έκφραση και  γέλασε ο κόσμος.
Τι γνώμη έχεις για την διεθνή καριέρα του Κώστα Σόμμερ? Αυτός και ο Πάρις θα βάλουν και πάλι την Ελλάδα στον παγκόσμιο χάρτη.
Ο Παπακαλιάτης κυκλοφορεί την ημέρα ή μόνο τα δειλινά γιατί ειναι πιο ρομαντικά? Στο Λυκόφως της Νέας Υόρκης, που είναι και η αγαπημένη του πόλη.
τι είναι η Μουχρίτσα? Το γκομενάκι του Δάκου.

Αμπα?μήπως ξέρεις κανα καλό σαιτ για gay να κάνω καμία σχέση?(ή όποιος απο το κοινό σου ξέρει ας απαντήσει στα σχόλια)ευχαριστώ. Γίνεται να κάνεις σχέση από σάιτ, gay ή straight? αν ξέρει κανείς, ας μας πει και μας.
Φοράς χρυσαφικά? Όχι, αλλά πολύ θα ήθελα.
Τι σου είναι πιο βολικό?να περπατάς με κρύο αέρα, αλλά να μην έχει κόσμο και να πηγαίνεις όπου θέλεις έυκολα ή τρελή ζέστη και πήχτρα ο κοσμάκης? Δε γινεται να έχει 21 βαθμούς και ο κόσμος ναι είναι μέτριος?
που θα πας το καλοκαίρι αμπα?Ελα στη θεσαλονίκη και πάμε για μπάνιο στο Σανι που έιναι τα κότερα να δούμε κανα σελέμπριτι!!!Ελένη. Τι είναι το Σάνι? Δεν ξέρω που θα πάω το καλοκαίρι ακόμα, αν και πλησιάζει. Εύχομαι κάπου πολύ μακριά.

Αιγαίο ή ιόνιο πέλαγος? Βρεεεε τι πάθαμε με τα διλήμματα! Είναι δυνατόν να διαλέξω μεταξύ αυτών των δύο?
A, μπα;; Είσαι πολύ συμπαθής και μου δίνεις την αίσθηση ενος πολύ έξυπνου ανθρώπου!! 'Ασχετο, μου φαίνεται πως η Lady Gaga τους δουλεύει όλους ψιλό γαζί,τους δίνει αυτό που θέλουν (εμπορικούρα) και βγάζει και φραγκάρες.Τί πιστεύεις πάνω σε αυτό;;Θέωρείς πως έχει μέλλον;; Φιλιά από Σαλονίκη! Καλά, είμαι πανέξυπνη εννοείται. Νομίζω ότι η Lady Gaga παίρνει πολύ στα σοβαρά τον εαυτό της και γι'αυτό και μόνο δεν έχει μέλλον.
Καλε Αμπα?που ειναι το αφιερωμα με τα αγαπημενα  adventures games? Τα δικα σου ετσι? Τα φόρτωσα στον κόκκορα! Είμαι απαράδεκτη ναι.
Ti mporw na kanw otan mpouxtizw apo to poli diavasma?-apokleietai i volta logo vroxis gkrrrrr!- Γιατί δε μπορείς να πας με βόλτα όταν βρέχει? Ίσα ίσα, τότε προσφέρεται γιατί δεν έχει κόσμο έξω.

Γιατί χαρακτήρισες την Alicia Keys αναξιοπρεπή στο ποστ με την Jessica Alba? Δεν είναι αναξιοπρεπής γενικά και αόριστα, αλλά άσχετη για κριτικός κινηματογράφου. \Βάζεις ηθοποιό να κρίνει μουσική?
Αυτο το πιτσιρικι ο Justin Bieber δεν ειναι για πολυ ξύλο? Αχ ναι, ναι ναι. Δεν ξέρω αν φταίει η ηλικία μου αλλά παλιά έβγαιναν καλύτεροι ποπ σταρζ. Ή όχι?
Θελω να κανω χοιρινα φιλετακια στο φουρνο αλλα μου βγαινουν σκληρα,
λες να τα μαριναρω στη σαλτσα;ποση ωρα να θελει και αυτο;;;
Α!λες να ταιριαξει  το λεμονι με τη "μαριναδα" "κοκκινο κρασι-δεντρολιβανο;;;;"
Υπάρχει μία περίπτωση να τα ψήνεις παραπάνω ώρα. Αν είναι μικρά, γίνονται τσάκα τσάκα. Δοκίμασε δυνατό φούρνο στην αρχή και χαμήλωσε μετά. Η μαρινάδα βοηθάει βέβαια, αλλά πρέπει να τα αφήσεις καμία ώρα στο ψυγείο να μαριναριστούν-τουλάχιστον. Εμένα δε μου ταιριάζει η ντομάτα με το λεμόνι αλλά γούστα είναι αυτά- πάντως δεν χρειάζεται το λεμόνι, γιατί η ντομάτα είναι αρκετά όξινη και θα την κάνει τη δουλειά της.

Αν ήσουν δημοσιογράφος και έπαιρνες συνέντευξη απο την Μπρίτνευ, ποιά θα ήταν τα τρία πράγματα που θα την ρωτούσες? 1. Πως καταφέρνει και χάνει κιλά και αποκτά σώμα σε μία βδομάδα 2. Αν έχει βαρεθεί τη σόου μπίζνες και θέλει να γίνει επιτέλους νοικοκυρά 3. Μήπως με θέλει για Κυρία των Τιμών της.
Σου αρέσει η Σοφία Λόρεν? Δεν έχω εντρυφήσει αλλά βεβαίως ήταν πάρα πολύ κούκλα.
Φοράς βεραμάν? Χρειάστηκε να γκουγκλάρω τη λέξη αλλά κατάλαβα. Έχω ένα ζευγάρι παπούτσια και ένα κολλιέ. Δε νομίζω ότι έχω ρούχα.

Τι είναι τα πατούνια? Κι αυτό το γκούγκλαρα (επιτρέπεται έτσι?) είναι οι χοντρές πλεχτές κάλτσες αντί παντόφλας.
Απο που ξεκίνησε ο κορσές? Από τα αντρικά απωθημένα.
Αγαπημένη αμερικανική έκφραση? Ου, πολλές. "for the love of god", "coincidence? I don't think so!", "jesus"
Πόσο χρονών είναι η Κάρι Μπράντσο? στην τελευταία ταινία, καμιά 45αριά?
Σου έχει φύγει ποτέ πόντος απο το καλσόν? Ναι, 10 λεπτά αφότου το πρωτοφόρεσα κι όλας.
Ποιά είναι η πιο κλισέ έκφραση του παπακαλιάτη?  "ρε αγάπη μου"
Πήγες καλέ ποτέ ντίσνευλαντ? Απαπα, όχι

ποιά πιστεύεις οτι είναι η αγαπημένη ταινία του Κρις?(την οποία κοπιάρει ασταμάτητα?) Κάποτε είδε τα χρώματα του Κισλόφσκι, κάτι έπιασε, μετά το ξέχασε.
Πόσα κιλά έισαι? συνημίτονο του χ/2
Στη Γαλλική επανάσταση, με ποιανού το μέρος ήσουν?(λέμε αν σε βάζαν να διαλέξεις, μη πεις"δεν έιχα γεννηθεί τότε" κλπ) Με τη μεριά της τάξης στην οποία είχα γεννηθεί φαντάζομαι.
Σου αρέσει ο Λάκης Γαβαλάς και τα ρούχα που φέρνει απο τους "ξένους"? Ναι, πιστεύω ότι έχει γούστο.
Τρως καμιά φορά φρουτόκρεμα? Όχι...εννοείς τις μωρουδιακές έτσι?
Έχεις δει την ταινία "FUR"με την Nicole Kidman?Την προτείνω σε όσους πάσχουν απο αυπνίες. Όχι! Δεν ήξερα καν ότι υπάρχει.
Γιατί ρε συ Αμπα?βαρέθηκες τα ΒΙΟΝΙΚΑ ΑΥΤΙΑ?Τεσπα, εγκανίασε μια άλλη στήλη.ΠΧ."Η καλύτερη είδηση"και εμείς τα πιστά σου νικακια(απο το νικ)θα βρίσκουμε την καλύτερη σελέμπριτυ είδηση και εσυ θα την δημοσιεύεις(ή φώτο)Αντε και στα εγκαίνια!Φιλιά. Δεν ξέρω γιατί, με έχει πιάσει τεμπελιά τελευταία. Ωραία η ιδέα σου. Πως να το κάνουμε όμως, να μου στέλνετε μέιλ?
Είμαι ο καλύτερος.Όταν πίνω τον φραπέ μου, θέλω το καλαμάκι να έχει την σωστή κλίση προς το αλαβάστρινο πρόσωπό μου.Τις προάλλες μια τυχαία γκαρσόνα μου το έφερε να κοιτάει κάτω. Σηκώθηκα και έφυγα αμέσως, περπατώντας νωχελικά στο ηλιοβασίλεμα. Σου έχει συμβεί ποτέ αυτό, καθημερινή κοπέλα Αμπα?ΧρΙστόφορος Παπακαλιάτης.- Πως θα μπορούσε ποτέ να μου τύχει κάτι που έχει τύχει και σε σένα, ω ΧρΙστόφορε?

 
Den thelw na rwtisw kati, alla apo ena paliotero post (ektos an eimai toso kamenos me to internet kai den thymamai ti diavasa kai pou to diavasa) evgala to symperasma oti sou aresei o Bansky. An kai pithanotata tha to ksereis idi sou afierwnw auto to post me agapi :)
ps. psemata, thelw na rwtisw kati. An erthw Athina thes na vgoume mazi? (filika, min tromazeis)
Me agapi apo Thessaliniki :) Σ'ευχαριστώ για την αφιέρωση! Μου αρέσει πολύ ο Banksy. Δεν τρομάζω, αλλά από κοντά είμαι πολύ βαρετή, αλήθεια.
Μπορείς να προβλέψεις το concept του επόμενου σήριαλ του Παπακαλιάτη; Θα κάνω τη διαφορά και θα πω ότι θα περιέχει ένα ερωτικό τρίγωνο! Κάτι που δεν έχει ξανακάνει.
Βρε'συ Α μπα?, ήσουν στο 19ο Λύκειο και πήγατε 5μερη στη Ρόδο? Εμάς γιατί μας πήγαν Γαλλία και μάλιστα εκβιαστικά? (Αν δεν δεχόμασταν εξωτερικό δεν θα συνόδευε κανένας καθηγητής - δεν με χάλασε βεβαίως, το αντίθετο μάλιστα!) Έχουν αλλάξει τα πράγματα από τότε που πήγα εγώ φαίνεται...βέβαια στη Ρόδο είχαμε την ευκαιρία να δούμε τον Καρρά στα πρώτα του βήματα, οπότε χαλάλι.
Γιατί κάποιος να βάλει στο ipad ένα τηλέφωνο; γιατί υπάρχει το ipad? Γιατι το κάναν τόσο μεγάλο, πως θα το κουβαλάει ο άλλος ή είναι μόνο για τό σπίτι οπώς πχ το λαπτοπ; Το iPad υπάρχει για να κάνει εφέ.  Αυτά.
βαριεσαι ευκολα; Μπα, όχι και τόσο εύκολα. Προσπαθώ να μην.
pote 8a kerdisw to tzoker epitelous??? Βασική προϋπόθεση είναι να παίζεις. Παίζεις?
Αλήθεια την έπεσε η Τζολί στον Τζόνι (βλέπε Ντεπ) στα γυρίσματα της ταινίας κι αυτός μόνο περιοριστικά μέτρα που δεν της έβαλε;; I'm dying to know, please!!! (όχι τίποτ' άλλο αλλά αν έγινε πολύ θα το ευχαριστηθώ) Έτσι λένε. Δεν πιστεύω ποτέ τις φήμες που βγαίνουν "εμπιστευτικά" από τα γυρίσματα.
Εσύ όταν βλέπεις συμμαθητές σου στο δρόμο τους χαιρετάς? Σε reunion έχεις πάει? Εγώ επειδή θέλω να ξεχάσω οτιδήποτε μου θυμίζει σχολείο, δεν τους πολυ-χαιρετάω. Επειδή όμως πολλοί κάνουν παρέα μεταξύ τους, πιστεύω κάποιος κάποια στιγμή θα αναφέρει κάποιος είδα την "τάδε" σήμερα κ δεν μου μίλησε κτλ κτλ. Όχι ότι με νοιάζει η γνώμη τους, αλλά δεν θέλω και να με πιάνουν στο στόμα τους. Το καλοκαίρι έχει reunion και από τη μία θέλω να πάω γιατί θα είναι μια ανεξάντλητη πηγή σχολιασμού, από την άλλη δεν ξέρω αν θέλω να με δουν και να ξέρουν τι κάνω και κυρίως δεν έχω με ποιον να πάω. Μια παλιά μου συμμαθήτρια που έχουμε ακόμη επικοινωνία δεν μπορεί με τίποτα εκείνες τις μέρες. Αχ τι να κάνω? Δεν βλέπω συμμαθητές γιατί έχω μετακομίσει προ πολλού. Νομίζω ότι και να δω τώρα κάποιον, δε θα τον γνωρίσω. Συνιστώ να μην πας στο reunion σε καμία περίπτωση. Εφόσον θέλεις να ξεχάσεις το σχολείο (και πολύ καλά κάνεις), καλωσόρισε την καινούρια σου ζωή και αφιερώσου σ'αυτήν. Άσε τους παλιούς στα παλιά, αλλιώς κινδυνεύεις να περάσεις μια βραδιά όπως η Μόνικα στα φιλαράκια, που βγήκε με τον παλιό "ωραίο" του σχολείου.
Γιατί την Μπέκαμ την λένε Posh? Γιατί ήταν τόσο κατασκευασμένες οι Spice Girls που έπρεπε η καθεμία να έχει ξεχωριστό χαρακτήρα όπως στα καρτούν. Η Posh έγινε Posh γιατί ούτε να τραγουδήσει μπορούσε, ούτε να χορέψει, οπότε σούφρωνε τα χείλη κι έπαιρνε πόζες.
ποια ειναι η αγαπημενη σου σειρα/εκπομπη/τολκ σοου στην ελληνικη τηλεοραση? Τελευταία μ'έχει καβαλήσει ο διάολος και βλέπω Κάτι Ψήνεται, χρειάζομαι εξορκισμό.
ποιο ραδιοφωνικο σταθμο συνηθως προτιμας να ακους? Ακούω poplie, vmradio και wefunk.
συνηθως που πηγαινεις για μπανιο στη θαλασσα, στην Αττικη?
την ξερεις την ερωτοσπηλια? δεν ειναι τελεια εκει?
Tην ξέρω, δε θυμάμαι αν έχω πάει, έχω χρόνια να πάω για μπάνιο στην Αττική, από τότε που αποφάσισα ότι είναι μια βλακεία και μισή και ταλαιπωρία και μάπα θάλασσα τίγκα στον κόσμο και στη ζέστη και στις ρακέτες.





















 

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αχ ρε Α μπα!!!!!οχι και κατι ψηνεται...
αι μπεγκ γιου
(φορ δε λαβ οφ γκοντ!!!)

Ανώνυμος είπε...

Η σαλτσα με το δεντρολιβανο δεν ειχε ντοματα βρε...αλλα εχω φουρνο γκαζιου και δε ξερω να τον χειριζομαι καλα ισως αυτο να εφτεγε

Ανώνυμος είπε...

το λεμόνι κάνει το κρέας πιο σκληρό και για αυτό το προσθέτουν συνήθως στο τέλος του ψησίματος.


τι είναι η Μουχρίτσα? Το γκομενάκι του Δάκου.
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Απο που ξεκίνησε ο κορσές? Από τα αντρικά απωθημένα.
so true!!!

Νίκαυλος είπε...

Προς το γκέι αναγνώστη:
gaydar.co.uk
gayromeo.com

Σημείωση 1: εκεί μέσα το 90% "ψάχνει" σεξ και όχι πάντα στην πιο κλασσική του μορφή (τι είπα τώρα;;;).
Σημείωση 2: το "ψάχνω σχέση" είναι εξ' ορισμού χαζός ισχυρισμός. Τη σχέση δεν την ψάχνεις, προκύπτει.


Άσχετη παρατήρηση: θέλω να ρίξω ένα άσχημο βρωμόξυλο στον Justin Bieber μπας και στρώσει!

bubblegum είπε...

Να κάνω μια διόρθωση, είναι Σάνη και όχι Σάνι και είναι μια περιοχή που πήρε το όνομά της από το ξενοδοχείο που βρίσκεται εκεί. Είναι κοντά στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής, στο 1ο πόδι αλλα εγώ δεν θα σου συνιστούσα να πας εκεί Α,μπα? Έχει πολύ καλύτερα μέρη στη Χαλκιδική... αυτά!!! :)