14/5/10

ΒΙΟΝΙΚΑ ΑΥΤΙΑ

it's on!

20 σχόλια:

impressed Guy είπε...

Antoni: Αγάπη χαμογέλα μας φωτογραφίζουν στο φουσκωτό του Καβάλι!

ΤζέιΛο: ..Καθόλου δεν το αναδεικνύω αυτό το λαχουρι πουκαμισο! Λες να βάλω βυζί;

Ανώνυμος είπε...

J:πρηστκαν κι κρεμασαν τα βζια μ,μαμωτι μ.

Α:Α αυτο διν εινι τιποτς που να δεις τα παπαριαμ..


(ολα αυτα σε απταιστα βλαχικα πορτορικανικα)

Ανώνυμος είπε...

jlo: μωρο, πειναω!
marc: εχει καμερες κι αμα σε δουν να τρως παλι τοφαλα θα σε λενε!
jlo: ρε πουστη μου καπου στα βυζια ειχε πεσει η φρουτοκρεμα απο τα μικρα... (πειναω!)

Ερμής είπε...

Jennifer: Κάτσε να ρίξω την άγκυρα...

Flanders είπε...

Αυτος : ελα αγαπη μου το πουλακι...
Αυτη : ασε ρε πουλακι μου με το πουλακι,ποτε λεκιαστηκα παλι,δεν πηρα και μια αλλαξια...

xristiana είπε...

Αυτή: Πες στον καπετάνιο να γυρίσει πίσω, θέλω τορόπιτα ρε μωρό!!!

Αυτός: Ψιτ παιδί...Γύρνα πίσω, το γυναικάκι μου πεινάει!

tina είπε...

JLo: Σου τ'ορκίζομαι, κάπου εδώ είχα τον οβολό μου...

Marc Anthony/Χάρος/Ferryman: Mην ανησυχείς Jenny from the block. Για σένα free.

xristiana είπε...

tina καλόοοοο!!!!!!!!

Σικ Γαλότσα είπε...

-Μωρό,εμπα λίγο πιο μέσα γιατί θα μπατάρει το φουσκωτό...

Ανώνυμος είπε...

Προσεχως, μια ταινια με πολυ θαλασσα και απλετη θεα στο πελαγο "Η κουτσομουρα και η φαλαινα "

Ανώνυμος είπε...

Jenny: Τι λες γιατρέ μου για μια προσθετική στήθους?
Ice Truck Killer: Πάμε μια βόλτα με το πλεούμενο και δεν θα χάσεις.

Drama Queen είπε...

Antoni: Βλέπω τον δρόμο της επιτυχίας να ανοίγεται μπροστά μας.

JL: (Λαδιά είναι αυτό τώρα, ή η λευκαντική αφήνει σημάδια;)

weetabx είπε...

Περιοδικό People: "Πασχάλης και Μπέσυ Αργυράκη - τρυφερή απόδραση στην Αίγινα"

gsus είπε...

Όσα λεφτά και να βγάλει, την λατινοαμερικάνικη βλαχιά του κορδονιού στο κολάν δεν θα την αποχωριστεί ποτέ.

λού είπε...

jlo- re pousti mou to vyzi mou einai prismeno-les na mou erxetai periodos?

amalthia είπε...

Σικ Γαλότσα και Ανώνυμε 11:34 μουαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!

marta fiord είπε...

Jen.:Κάτσε, ένα χέρι του στον ώμο μου, άλλο στα μπουτάκια του..αυτό που πάει να με χουφτώσει ποιανού είναι τότε?!

περαστικός είπε...

Τύπος: Πάλι μας παρακολουθούν. Να τους δείρω;
Βάνα Μπάρμπα: Μάγκα, το αντράκι της παρέας είμαι εγώ. Μούγκα, μη σε ρίξω στα σκυλόψαρα.
Τύπος: Μόλτο.

amalthia είπε...

Άντονι- "Αγάπη μου είμαι γκέι και γουστάρω τον Ρίκυ Μάρτιν"

Τζένυ-"Ιησούς Χριστός Νικά και όλα τα κακά σκορπά(σταυροκοπιέται)!ααα θα πάρω τη μανούλα μου να σε ξεματιάξει!θα σου περάσει θα δεις"

Ανώνυμος είπε...

Jennifer: Anthony, kale mou, mipws auto to fouskwto kanei to vuzi mou na deixnei mikro?
Anthony: Oxi, agapi mou. Pros
8eou -- dn ftaiei to fouskwto...