25/5/10

Δύο λέξεις: ΔΕΚΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ



Όταν δείτε το νέο Sex and the City και απορήσετε γιατί δεν στέκονται έτσι τα παντελόνια πάνω σας ή γιατί δε μπορείτε να κάνετε πιο τολμηρούς συνδυασμούς να σας έρχονται σαν mantra οι εξής λέξεις: ΔΕΚΑ ΜΥΡΙΑ. ΔΕΚΑ ΜΥΡΙΑ ΔΕΚΑ ΜΥΡΙΑ. Γιατί τόσο κάνουν τα ρούχα της ταινίας, και οι 4 τους μπορούν να τα κρατήσουν. Μιλάμε για πολλά λεφτά, εξωφρενικά πολλά λεφτά, τόσα πολλά λεφτά που αποτελούν κοινωνική πρόκληση. Θα πάω να το δω. Αλλά υπόσχομαι ότι δεν θα ψαρώσω.

15 σχόλια:

Flonsavardu είπε...

και εγώ θα πάω να το δω, αλλά η αλήθεια είναι ότι ντροπή μου. επίσης το καλό που της θέλω αυτήνας της στυλίστριας να είναι ωραία τα ρούχα, γιατί η ίδια όλο κάτι αηδίες φοράει.

xristiana είπε...

Πφφφφ...Σιγά τα λεφτά!!! Σε περίοδο εκπτώσεων ψώνισαν?

bourboulithres είπε...

Εγω πάλι θα την κατεβασω!

Ωραίες οι κόκκινες γόβες.

marta fiord είπε...

Συγνώμη...πόσο είναι σε δραχμές αυτό??! Μιλάμε για τρεισίμισι δις?!!!!Ας μου πει κάποιος!!!!

Α, μπα? είπε...

όχι καλέ, 10 μύρια δολάρια εννοώ, είναι κάτι λιγότερο σε ευρώ

marta fiord είπε...

ε..και πάλι, τι ευρώ τι δολάρια;! σε δραχμές όμως, πόσο είναι, γιατί μέχρι 100 ευρώ μπορώ να καταλάβω και δεν είμαι πολύ σίγουρη για το σύστημα τω τριών ώστε να κάνω την εξίσωση... Φτάνει ο δοασυρμός!ας μου πει κάποιος πόσο είναι σε δραχμές!

Α, μπα? είπε...

σε δραχμές???? μπορείς ακόμα να σκέφτεσαι σε δραχμές??? νόμιζα ότι μόνο ο πατέρας μου το κάνει αυτό

Ανώνυμος είπε...

10.000.000 dollars επί 1,25 που είναι χοντρικά η ισοτιμία ευρώ με δολάρια (αυτές τις μέρες που έχει πέσει το ευρώ) επί 341,75 που ήταν η ισοτιμία ευρώ με δραχμές μας κάνουν =
4.271.875.000 δρχ!

Σικ Γαλότσα είπε...

Μπας και η Patricia Field έστειλε και στην ΑΠΟΛΥΤΗ καμια εικοσαριά και τα χρέωσε στην παραγωγή?Τι στο καλό?Απο πλατίνα και διαμάντια φτιάχτηκαν?(είναι όμως πολύ σικ!)

Ανώνυμος είπε...

παιδια παιδια η ισοτιμια ειναι 1,25 χοντρικα αλλα απο την αναποδη.

1,25$=1Ε

do the math...

marta fiord είπε...

ευχαριστώ! ας μη ξαναθίξουμε το θέμα μαθηματικά, μπορεί να μην μπορώ να υπολογίσω αλλά είμαι καλή σε άλλα!

Η Απόλυτη παντοφλόφατσα, Σικ Γαλότσα, σκαλά θα κάνει να τα ξρατήσει τα καλούδια στα σπίτια της στο Νιου Γιορκ, γιατί στην Ελλάδα τηε τα παίρνει η εφορία θυμάμαι!

τοματοκεφτές είπε...

τσ τσ τσ!
Από τη λαϊκή ψώνισαν;

*Ρε Α,μπά? αν δώσαν τόσα χρήματα για τα ρούχα,που να μείνουν λεφτά για φωτοσοπά της προκοπής!
Χμ!Τώρα εξηγούνται όλα!

trash είπε...

ρε α μπα?θα ψαρώσεις όμως..................όλοι θα ψαρώσουμε

amalthia είπε...

πάντως εαν έβγαιναν γυμνές θα έκαναν μεγαλύτερες εισπράξεις με ελάχιστο κόστος...ε βέβαια ήθελε η Σάρα(και η Μάρα) να γίνει και παραγωγός!που πας κορίτσι μου με τέτοιο μπάτζετ? θα φάς τα μακρουλά τα μούτρα σου.

Viv είπε...

Τι εννοείς 'θα τα κρατήσουν';